node/31415

Groupe PSA: Από την Opel η επόμενη γενιά 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων

Όταν η PSA πήρε τον έλεγχο της Opel, απέκτησε επίσης τον έλεγχο του μηχανολογικού κέντρου στο Rüsselsheim, ενός από τα μεγαλύτερα κέντρα R&D για την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη.

Ύστερα από την ανακοίνωση ότι η Opel για όλα τα νέα μοντέλα της θα χρησιμοποιεί  πλατφόρμες του Groupe PSA για να γίνει πιο ανταγωνιστική, ήρθε η ώρα η Opel να επιστρέψει την «εξυπηρέτηση». Και θα το κάνει με τη βοήθεια των μηχανικών της που βρίσκονται στο Rüsselsheim.

Η επόμενη γενιά 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται από τα μελλοντικά μοντέλα των Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall, βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη στη Γερμανία. Οι αγορές στις οποίες θα λανσαριστεί, αρχής γενομένης από το 2022 που υποτίθεται ότι θα είναι έτοιμη, είναι η Κίνα, η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική.

Η προσθήκη της Βόρειας Αμερικής στη λίστα είναι σύμφωνη με τα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα το 2018 από την PSA. Σύμφωνα με τους Γάλλους, οι φίρμες της Citroën και της Peugeot θα επιστρέψουν στις ΗΠΑ, σχεδόν τρεις δεκαετίες ύστερα από την αποχώρησή τους το 1991.

Αυτό συνέβη επειδή τότε ο όμιλος αντιμετώπισε μεγάλη πτώση των πωλήσεων που προκλήθηκε από μια σειρά μοντέλων που δεν ήταν καθόλου ελκυστικά για το αμερικανικό κοινό.

Το γεγονός ότι το Groupe PSA έγινε το 2017 η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, γεμίζει τον όμιλο αυτοπεποίθηση ότι το 10ετές σχέδιο επανεισόδου στις ΗΠΑ θα στεφθεί από επιτυχία και θα ανταμειφθεί.

Rüsselsheim R&D Center & HQ

Ο κινητήρας που βρίσκεται υπό εξέλιξη αποτελεί τμήμα μιας σειράς υβριδικών συστημάτων κίνησης που θα χρησιμοποιήσουν και οι πέντε μάρκες του ομίλου. Η Opel λέει ότι η νέα σειρά κινητήρων θα είναι βελτιστοποιημένη για λειτουργία σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα κίνησης της νέας γενιάς θα συνοικεί στην γκάμα κάθε φίρμας με τον υφιστάμενο βενζινοκινητήρα τούρμπο PureTech.

«Το Rüsselsheim είχε ήδη την παγκόσμια ευθύνη για την εξέλιξη κινητήρων απ’ όταν είμαστε ακόμα μέλη της GM», ανέφερε σε δήλωσή του ο Christian Müller, διευθυντής μηχανολογίας της Opel.

«Με την εξέλιξη της νέας γενιάς 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων, μπορούμε να αξιοποιήσουμε μία από τις βασικές ικανότητές μας. Ο οικονομικός άμεσος ψεκασμός, σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, θα εδραιώσει την ισχυρή θέση του Groupe PSA στη μείωση των εκπομπών CO2».

node/39454
 Elon Musk

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Στην έβδομη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο βρίσκεται το αφεντικό της Tesla, σε ένα Top 10 που καταλαμβάνεται κυρίως από Αμερικανούς δισεκατομμυριούχους από τους τομείς της τεχνολογίας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Πιστοποιημένος από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg, ο Elon Musk με περιουσία 70,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων (€62,4 δισ.), είδε το «πορτοφόλι» του να φουσκώνει η περίπου $43 δισεκατομμύρια (€38 δισ.) σε έναν χρόνο. Παρόλα αυτά βρίσκεται μακριά από τους δύο πρώτους: Jeff Bezos και Bill Gates, το αφεντικό της Amazon και ιδρυτής της Microsoft αντίστοιχα, εμφανίζουν περιουσιακά στοιχεία $189 (€167,3) δισ. ο πρώτος και $116 (€102,7) δισ. ο δεύτερος.

Ο Musk στην κούρσα του προς την κορυφή πλησιάζει τον ιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg. Η περιουσία του τελευταίου, αξίας $93 (€82) δισ. αυξήθηκε «μόνο» κατά 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια ή 12,9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα έτος.

Αν οι δύο άντρες διατηρήσουν παρόμοια τάση για τον Ιούλιο του 2021, ο Elon Musk θα του πάρει τη θέση στο Top 3 των πλουσιοτέρων ανδρών στον κόσμο.

Ωστόσο, αυτό το σενάριο είναι απίθανο. Ο καλιφορνέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει επωφεληθεί τους τελευταίους μήνες από μια θεαματική αύξηση (+270%) στις μετοχές της Tesla, εκ των οποίων λέγεται ότι έχει στην κατοχή του περίπου το 20%. Μια μετοχή-λάστιχο, που αποτελεί το πιο σημαντικό μέρος της περιουσίας του.

Ο 49χρονος Elon Musk θα μπορούσε επίσης να πιστωθεί με έναν ακόμη τίτλο: Αυτόν του υψηλότερα αμειβόμενου στελέχους επιχειρήσεων στον κόσμο. Με την αμοιβή του να είναι προσαρμοσμένη στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, θα μπορούσε να φτάσει σε έσοδα από την εργασία του τα 600 εκατομμύρια δολάρια ή 531 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2020!

node/39453

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Ένα ασυνήθιστο έκθεμα σε αντιπροσωπεία της Acura στις ΗΠΑ προκάλεσε το ενδιαφέρον μας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Το Honda/Acura NSX δεύτερης γενιάς που κυκλοφόρησε το 2016, μπορεί να μην φημίζεται για τις πωλήσεις του, όμως είναι ένα μοντέλο με εντυπωσιακές επιδόσεις και τεχνολογία. Το θέαμα λοιπόν μιας γλάστρας με σχήμα NSX στην είσοδο της αντιπροσωπείας κέντρισε το ενδιαφέρον μας, καθώς από περιέργεια και μόνο θελήσαμε να δούμε πώς κατέληξε εκεί!

Μετά από μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, είδαμε πως το περίεργο έκθεμα βρίσκεται στην αντιπροσωπεία John Eagle Acura στο Τέξας από το φθινόπωρο του 2018, και προς ανακούφιση όλων δεν πρόκειται για πραγματικό NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, πρόκειται για μια κούφια μεταλλική κατασκευή βασισμένη σε σωληνωτό πλαίσιο, που έχει παρόμοιες διαστάσεις και σχήμα με το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Μάλιστα οι δημιουργοί της τοποθέτησαν εμπρός προφυλακτήρα (σε ασορτί πράσινο χρώμα), φώτα και τροχούς από το NSX τα οποία σε συνδυασμό με το καλυμμένο από γρασίδι αμάξωμα ξεγελάνε ακόμα και τον πιο δύσπιστο! Φυσικά κάτω από το γρασίδι απουσιάζουν τα πανάκριβα μηχανικά μέρη του υβριδικού NSX των 580 PS και 650 Νm από ένα twin-turbo V6 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρομοτέρ.

Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μάλιστα έχει φτιάξει και άλλο ένα παρόμοιο έργο, αυτή τη φορά βασισμένο σε SUV της Acura. Οφείλουμε να παραδεχτούμε τους τεχνίτες της AE ACCESS για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν και την John Eagle Acura για αυτό το έξυπνο διαφημιστικό τρικ που μπορεί να κόστισε αλλά σίγουρα έφερε αρκετό κόσμο στις πόρτες της.