Groupe PSA: Από την Opel η επόμενη γενιά 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων

Όταν η PSA πήρε τον έλεγχο της Opel, απέκτησε επίσης τον έλεγχο του μηχανολογικού κέντρου στο Rüsselsheim, ενός από τα μεγαλύτερα κέντρα R&D για την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη.

Ύστερα από την ανακοίνωση ότι η Opel για όλα τα νέα μοντέλα της θα χρησιμοποιεί  πλατφόρμες του Groupe PSA για να γίνει πιο ανταγωνιστική, ήρθε η ώρα η Opel να επιστρέψει την «εξυπηρέτηση». Και θα το κάνει με τη βοήθεια των μηχανικών της που βρίσκονται στο Rüsselsheim.

Η επόμενη γενιά 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται από τα μελλοντικά μοντέλα των Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall, βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη στη Γερμανία. Οι αγορές στις οποίες θα λανσαριστεί, αρχής γενομένης από το 2022 που υποτίθεται ότι θα είναι έτοιμη, είναι η Κίνα, η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική.

Η προσθήκη της Βόρειας Αμερικής στη λίστα είναι σύμφωνη με τα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα το 2018 από την PSA. Σύμφωνα με τους Γάλλους, οι φίρμες της Citroën και της Peugeot θα επιστρέψουν στις ΗΠΑ, σχεδόν τρεις δεκαετίες ύστερα από την αποχώρησή τους το 1991.

Αυτό συνέβη επειδή τότε ο όμιλος αντιμετώπισε μεγάλη πτώση των πωλήσεων που προκλήθηκε από μια σειρά μοντέλων που δεν ήταν καθόλου ελκυστικά για το αμερικανικό κοινό.

Το γεγονός ότι το Groupe PSA έγινε το 2017 η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, γεμίζει τον όμιλο αυτοπεποίθηση ότι το 10ετές σχέδιο επανεισόδου στις ΗΠΑ θα στεφθεί από επιτυχία και θα ανταμειφθεί.

Rüsselsheim R&D Center & HQ

Ο κινητήρας που βρίσκεται υπό εξέλιξη αποτελεί τμήμα μιας σειράς υβριδικών συστημάτων κίνησης που θα χρησιμοποιήσουν και οι πέντε μάρκες του ομίλου. Η Opel λέει ότι η νέα σειρά κινητήρων θα είναι βελτιστοποιημένη για λειτουργία σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα κίνησης της νέας γενιάς θα συνοικεί στην γκάμα κάθε φίρμας με τον υφιστάμενο βενζινοκινητήρα τούρμπο PureTech.

«Το Rüsselsheim είχε ήδη την παγκόσμια ευθύνη για την εξέλιξη κινητήρων απ’ όταν είμαστε ακόμα μέλη της GM», ανέφερε σε δήλωσή του ο Christian Müller, διευθυντής μηχανολογίας της Opel.

«Με την εξέλιξη της νέας γενιάς 4κύλινδρων βενζινοκινητήρων, μπορούμε να αξιοποιήσουμε μία από τις βασικές ικανότητές μας. Ο οικονομικός άμεσος ψεκασμός, σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, θα εδραιώσει την ισχυρή θέση του Groupe PSA στη μείωση των εκπομπών CO2».