Για αθέτηση συμβολαίων κατηγορούν τη VW οι προμηθευτές της

Για αθέτηση συμβολαίων κατηγορούν τη VW οι προμηθευτές της

Επιβεβαιώνει τη μείωση παραγωγής η VW αλλά για άσχετους με τη διαμάχη λόγους

Στα ύψη η διαμάχη της VW με τους προμηθευτές της με τους τελευταίους τώρα να δηλώνουν ότι η VW είναι αυτή που μονομερώς απάιτησε μείωση τιμών και άρα αυτή είναι που δημιούργησε σε πρώτο χρόνο το πρόβλημα. 
 
Σε κάθε περίπτωση οι πληροφορίες που έρχονται είναι αντικρουόμενες με τις δύο εταιρείες της Κάτω Σαξονίας, την CarTrim και την ES Automobilguss να κατηγορούν ευθέως την VW ότι «ακύρωσε» μονομερώς και εν μια νυκτί τα μεταξύ τους συμβόλαια, κάτι που τους ανάγκασε να σταματήσουν τις παραδόσεις στα εργοστάσια. Παράλληλα οι δύο αυτές εταιρείες μιλούν για τεράστια οιονομική ζημιά που υπέστησαν αφήνοντας ανοικτό το ενδοχόμενο για διεκδίκηση αποζημιώσεων για διαφυγόντα κέρδη, το ύψος των οποίων είναι ουκ ολίγα εκατομμύρια ευρώ.
 
Από την πλευρά της η VW δεν απαντά σε όλα αυτά αλλά αρκείται να δηλώνει πως είναι σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τους συγκεκριμένου προμηθευτές για να μην σταματήσει η ροή των ανταλλακτικών στις γραμμές συναρμολόγησης. 
 
 
Με τις πληροφορίες να είναι λοιπόν αντικρουόμενες φυσικό είναι τα σενάρια για το τι πραγματικά συμβαίνει να φουντώνουν. Η Sueddeutsche Zeitung για παράδειγμα μιλά για αποζημίωση 58 εκατ. ευρώ που διεκδικούν οι εν λόγω προμηθευτές την ώρα που κάποια άλλα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η CarTrim και η ES Automobilguss ήταν αυτές που προχώρησαν σε καταγγελία της σύμβασής του με την VW.
Ο λόγος είναι - πάντα σύμφωνα με τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα - πως η VW ζήτησε μείωση των τιμών.
Κάποιοι προχωρούν ακόμη περισσότερο και βλέπουν πίσω από όλα αυτά μια προσπάθεια της VW να μειώσει γενικά τα κόστη παραγωγής της για να «ισοφαρίσει» (όσο αυτό είναι εφικτό) τις απώλειες από τις αποζημιώσεις και τα πρόστιμα από το Dieselgate.
 
Την ίδια στιγμή, πηγές προσκείμενες στην VW επιβεβαίωσαν δημοσιεύματα του Reuters, που κάνουν λόγο για την μείωση εργατοωρών σε περισσότερους από 10.000 εργαζομένους, στις εγκαταστάσεις του Wolfsburg, ενώ επίκειται και μείωση παραγωγής σε δύο ακόμη εργοστάσια.
 
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε επιβεβαίωση ενός ρεπορτάζ της Bild το οποίο ανέφερε πως η παραγωγή του Golf θα σταματήσει για δύο εβδομάδες, μια μέσα στον Οκτώβριο και μια μέσα στον Δεκέμβριο. Ωστόσο η VW δεν συνέδεσε με κανένα τρόπο το συγκεκριμένο γεγονός με τη διαμάχη που έχει με τους προμηθευτές, αλλά είπε πως αυτό θα γίνει στο πλαίσιο ενός σχεδιασμού που προϋπήρχε, αφού η παραγωγή του μοντέλου ήταν υψηλότερη του αναμενόμενου στο τρίτο τρίμηνο της χρονιάς. 
Διευκρίνισε επίσης πως η συνολική παραγωγή στο τέλος του χρόνου θα είναι αυτή που αρχικά είχε σχεδιαστεί δίχως καμία διαφοροποίησει, απαντώντας έτσι σε δημοσίευμα της ίδιας εφημερίδας που σημείωνε πως στο τέλος του 2016 θα έχουν παραχθεί περίπου 15.000 λιγότερα Golf από όσα είχε αρχικά ανακοινώσει η εταιρεία. 
 
Σε κάθε περίπτωση, η περικοπές στην παραγωγή Golf και Passat (με ανάλογη τροποποίηση στα ωράρια των εργαζομένων) είναι γεγονός, με τους αναλυτές να τονίζουν πως η μείωση αυτή σε Wolfsburg, Kassel, Zwickau και Emden, μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube