BP gas station EV chargers
node/39173

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.