Ford vs Ferrari: Ποια μάρκα αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο διαδίκτυο;

Μια έρευνα στις μηχανές αναζήτησης αποκαλύπτει τις προτιμήσεις της κάθε χώρας.

Λίγο μετά από την πρεμιέρα της ταινίας "Κόντρα σε Όλα" η οποία κυκλοφόρησε με το όνομα "Ford V Ferrari" στις ΗΠΑ και "Le Mans '66" στην υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία Chipex έκανε μια έρευνα για το ποια από τις δύο φίρμες κυριαρχεί στις αναζητήσεις του κόσμου στο διαδίκτυο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ford v Ferrari: Βίντεο από τα γυρίσματα της ταινίας

Τα στοιχεία της Veygo Data, δείχνουν πως σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αναζητήσεις για Ford (6.420.410) είναι περίπου τριπλάσιες από τις αναζητήσεις για Ferrari (2.430.970). Η Ford μάλιστα είναι η τρίτη πιο δημοφιλής μάρκα αυτοκινήτων στις αναζητήσεις, πίσω από τις Toyota και Honda.

Ford VS Ferrari

Η χώρα με τις περισσότερες αναζητήσεις των λέξεων Ford αλλά και Ferrari είναι οι ΗΠΑ. Από τις δύο ξεχωρίζει η Ford με 1.200.000 αναζητήσεις, κάτι αναμενόμενο καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η έδρα της είναι το στο Dearborn, Michigan (προάστιο του Detroit). Όπως βλέπετε και από τον χάρτη, παρόμοια είναι και η εικόνα σε Καναδά αλλά και σε Μεξικό που το βαθύ μπλε χρώμα υποδηλώνει τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δύο μάρκες.

Η Ford είναι αρκετά δημοφιλής και στην Ευρώπη, όπου η μεγαλύτερη διαφορά της έναντι της Ferrari παρατηρείται σε Γαλλία, Μ.Βρετανία, Αυστρία, Δανία, Ουγγαρία, Πορτογαλία και Βέλγιο. Στη χώρα μας επικρατεί η Ford, σε αντίθεση με Αλβανία, Μαυροβούνιο, Σερβία και Βοσνία-Εζεργοβίνη που "ψηφίζουν" Ferrari. Δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία για την Ιταλία, δηλαδή την πατρίδα της Ferrari.

Europe

Στη Λατινική Αμερική ξεχωρίζει η Βραζιλία, εκεί όπου παρά την οικονομική τους κατάσταση, οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν συχνότερα τη λέξη Ferrari. Πιο συγκεκριμένα οι Βραζιλιάνοι αναζήτησαν τη λέξη Ferrari 135.000 φορές έναντι των 30.100 αναζητήσεων της Ford. Τα "γούστα" τους δε συμμερίζονται σε Αργεντινή και Χιλή όπου επικρατεί η Ford.

Ενδιαφέρον έχει πως η Ferrari επικρατεί και στις περισσότερες χώρες της Αφρικής για τις οποίες υπάρχουν δεδομένα. Η Ferrari "νικά" επίσης σε αρκετές χώρες της Ασίας, μεταξύ των οποίων η Ινδία, η Μαλαισία, η Ινδονησία και η Σιγκαπούρη.

Πηγή: Chipex.co.uk