node/34985

Ford Mustang: Παραμένει το πρώτο σε πωλήσεις σπορ κουπέ στον κόσμο

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το αμερικανικό muscle car είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία του.

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mustang διατηρεί για 4η συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο του πιο εμπορικού sports coupe στον κόσμο, καθώς συμπληρώνονται 55 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του εικονικού μοντέλου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS, το Mustang σημείωσε 113.066 πωλήσεις μέσα στο 2018, με το μοντέλο να διατίθεται σε 146 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά την αγορά των ΗΠΑ, όπου πέρυσι πουλήθηκαν 75.842 Mustang.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε τη νέα Ford Mustang

Έτσι, το μερίδιο του Mustang στην παγκόσμια αγορά των sports coupe αυξήθηκε στο 15,4%, διευρύνοντας το προβάδισμά του σε σχέση με πέρυσι χάρη στην έκδοση Bullit η οποία αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής.

Mustang Bullitt

Η πιο πρόσφατη, έκτη γενιά του Mustang παρουσιάστηκε το 2013 ενώ το 2017 ακολούθησε η σημερινή ανανεωμένη εκδοχή του. Συνολικά σε όλο τον κόσμο έχουν πουληθεί πάνω από 500.000 Mustang έκτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων 45.000 μονάδων που ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο.

Στην Ευρώπη, το Mustang σημειώνει ανοδική πορεία, με 2.300 πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2019, αυξημένες κατά 27% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Test drive: Ford Mustang Fastback 2.3 Ecoboost Auto

node/39437

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Με μια σημαντική του απόφαση σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιτρέπει τους Ευρωπαίους καταναλωτές να προσφύγουν στα εθνικά τους δικαστήρια, σε περίπτωση που είχαν αγοράσει αυτοκίνητο της Volkswagen που εμπλέκεται στο dieselgate.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Οι καταναλωτές στην ΕΕ θα πρέπει να μπορούν να καταθέτουν αγωγές κατά της Volkswagen στα εθνικά τους δικαστήρια, αν έχουν αγοράσει οχήματα με εγκατεστημένα λογισμικά που δείχνουν φαινομενικά μειωμένες εκπομπές, αποφάνθηκε σήμερα το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Βάσει της ετυμηγορίας του κορυφαίου δικαστηρίου της ΕΕ, η Volkswagen μπορεί να αντιμετωπίσει μαζικές προσφυγές από καταναλωτές σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η υπόθεση έφθασε στο Δικαστήριο της ΕΕ αφού ένα αυστριακό δικαστήριο, που χειριζόταν μια προσφυγή της αυστριακής ένωσης καταναλωτών VKI για λογαριασμό 574 ιδιοκτητών οχημάτων με παραποιημένο λογισμικό, ζήτησε να εξακριβώσει αν έχει δικαιοδοσία στην υπόθεση.

Πως θα γίνονται οι αγωγές
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ οι προσφεύγοντες θα πρέπει κατ’ αρχήν να καταθέτουν την αγωγή στον τόπο κατοικίας του εναγόμενου.

Ωστόσο, σε περιπτώσεις που υπήρξε ζημία, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αναληφθεί δράση στον τόπο όπου συνέβη η ζημία. Το Δικαστήριο της ΕΕ αποφάνθηκε πως η ζημιά συνέβη μόνο τη στιγμή που τα οχήματα αγοράσθηκαν, καθώς αποκτήθηκαν σε τιμή υψηλότερη της πραγματικής αξίας τους.

Η αυστριακή ένωση VKI ζητεί αποζημίωση για τη διαφορά ανάμεσα στην τιμή που πλήρωσαν οι καταναλωτές για τα οχήματα και στην αξία των «πειραγμένων» οχημάτων.

Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χρησιμοποίησε παράνομο λογισμικό σε πετρελαιοκίνητα οχήματά της για να εξαπατήσει τα αμερικανικά τεστ εκπομπών ρύπων, ένα σκάνδαλο που έλαβε την ονομασία dieselgate και κόστισε στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περισσότερα από 30 δισ. δολάρια για την επιδιόρθωση των οχημάτων και πρόστιμα.

[Πηγή: Reuters]

node/39436

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp! [video]

Η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά και μετά την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια, έκανε και την πρώτη μέσω της εφαρμογής WhatsApp.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp! [video]

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lockdown, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του! 

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα Juke, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια! 

Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε: «Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp».

Ο αγοραστής του Juke, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι «είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω».

Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το Juke απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. 

[Πηγή: Nissan]

TAGS