node/39584

Elon Musk: Τα μοντέλα της Tesla είναι ακριβά

Η Tesla φαίνεται πως σχεδιάζει επέκταση της γκάμας της προς τα κάτω με ένα πιο προσιτό μοντέλο.

Ο CEO της Tesla, Elon Musk, δήλωσε κατά τη διάρκεια συνάντησης με μετόχους την προηγούμενη εβδομάδα πως τα μοντέλα της εταιρείας του είναι ακριβά, αφήνοντας υπονοούμενο για ένα νέο, μικρότερο και πιο προσιτό Tesla. 

Πιο συγκεκριμένα, ο Musk δήλωσε: «Είναι σημαντικό το αυτοκίνητο να είναι προσιτό. Πιστεύω πως δεν θα πετύχουμε στην αποστολή μας αν δεν κάνουμε τα αυτοκίνητά μας προσιτα. Αυτό είναι που με ενοχλεί περισσότερο σήμερα είναι πως τα μοντέλα μας δεν είναι αρκετά προσιτά. Πρέπει να το διορθώσουμε.»

«Δεν πιστεύω πως μπορούμε να σχολιάσουμε πάνω στα μελλοντικά σχέδια για τα προιόντα μας κάτι παραπάνω από ότι έχει ήδη ανακοινωθεί, καθώς πιστεύω ότι είναι καλό να το κρατήσουμε αυτό για τις πρεμιέρες. Όμως θα ήταν λογικό κάποιος να συμπεράνει πως θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ένα μικρομεσαίο όχημα κάποιου είδους και πιθανότητα ένα όχημα με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Αυτά είναι πιθανά σενάρια για κάποια στιγμή στο μέλλον. Όμως πιστεύω πως θα είναι μακρύς ο δρόμος με τα 3, Υ ,Cybertruck και Semi. Πιστεύω πως θα κάνουμε πράξη τα προφανή.»

«Πιστεύω πως στόχος μας είναι να είμαστε ελαφρώς κερδοφόροι και να μεγιστοποιήσουμε την ανάπτυξη και να κάνουμε τα αυτοκίνητα όσο προσιτά γίνεται.»

Tesla

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι θα είναι το νέο μικρομεσαίο της Tesla;

Οι νέες δηλώσεις του Musk έρχονται λίγους μήνες μετά από το επίσημο σκίτσο που δημοσίευσε η εταιρεία και απεικόνιζε ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα VW ID.3 και Nissan Leaf. Εξάλλου, το 2018, ο Elon Musk, είχε ανακοινώσει στους μετόχους πως σχεδίαζαν την παραγωγή ενός μικρομεσαίου μοντέλου με διαστάσεις VW Golf, μέσα σε λίγοτερο από πέντε χρόνια.

Νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο, η Tesla μείωσε την τιμή του Model Y Long Range ενώ παράλληλα ακύρωσε μια προγραμματισμένη "βασική" του έκδοση καθώς ο Elon Musk πιστεύει πως θα είχε απαράδεκτα χαμηλή αυτονομία. Σήμερα, το φθηνότερο Tesla Model 3 κοστίζει $37.990 στην αμερικανική αγορά, ενώ το Model Y ξεκινά από τα $43.690. Αντίστοιχα, το Model S Long Range Plus ξεκινά από $69.490 και το αντίστοιχο Model X από $74.690.

[Πηγή: Business Insider]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.