Αν έχετε smartphone μπορείτε πολύ εύκολα να αποκτήσετε και μια Porsche

H εταιρεία εγκαινιάζει υπηρεσία online πωλήσεων για καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Η Porsche ξεκινά τις online πωλήσεις αυτοκινήτων της σε Ευρώπη και ΗΠΑ, καθώς επιδιώκει να προσελκύσει νέους σε ηλικία πελάτες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανοίξει ένα ψηφιακό κανάλι πωλήσεων στη Γερμανία, μέσω του οποίου οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται για να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

Η Porsche ξεκινά επίσης τις λιανικές πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με 25 από τις 191 αντιπροσωπείες της εταιρείας στις ΗΠΑ να προσφέρουν εγγυημένα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Αυτό αποτελεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα που στη συνέχεια μπορεί να επεκταθεί και στα καινούργια.

Οι online πωλήσεις σύντομα θα επεκταθούν σε όλη την Ευρώπη και στην Κίνα ανέφερε η Porsche σε ένα δελτίο Τύπου.

Στη Γερμανία το σύστημα λειτουργεί ως εξής: Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα όχημα από την ψηφιακή πλατφόρμα και να πραγματοποιήσουν τα πιο σημαντικά βήματα για την αγορά. Ωστόσο η τελική συμφωνία και η παραλαβή του οχήματος θα γίνεται σε μία από τις 88 αντιπροσωπείες της εταιρείας.

«Υποθέτω ότι περίπου το 10% των οχημάτων μας θα πωλούνται ηλεκτρονικά στη Γερμανία το 2025», δήλωσε ο Alexander Pollich, επικεφαλής πωλήσεων της Porsche για τη Γερμανία.

Οι πωλήσεις στο διαδίκτυο θα περιλαμβάνουν μόνο καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είναι άμεσα διαθέσιμα στις αντιπροσωπείες. Μόλις ο πελάτης επιλέξει ένα αυτοκίνητο και το τοποθετήσει στο καλάθι αγορών του, μπορεί να επιλέξει μεταξύ αγοράς ή μίσθωσης. Επίσης ένας ιδιοκτήτης μπορεί να εμπορεύεται το παλιό του όχημα μέσω της πλατφόρμας. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας, χρεώνονται ως προκαταβολή 2.500 ευρώ. Το αυτοκίνητο είναι στη συνέχεια «κλειδώνει» και δεν εμφανίζεται διαθέσιμο προς πώληση.

Η τελική σύμβαση συνάπτεται με τον αρμόδιο αντιπρόσωπο της Porsche ή με τις Porsche Financial Services. Οι τιμές είναι σταθερές και ο κάθε αντιπρόσωπος έχει εξουσιοδότηση τιμολόγησης. Αυτό εξαλείφει τις διαπραγματεύσεις που είναι ο κανόνας στις συναλλαγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

«Δεν πρόκειται για άμεσες πωλήσεις από τον κατασκευαστή», δήλωσε ο Roger Stoerzer, διευθύνων σύμβουλος της Hegau-Bodensee Porsche του ομίλου Graf-Hardenberg που είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμπόρους Porsche. Μένει να δούμε - είπε – κατά πόσο αυτή η διαδικασία θα γίνει αποδεκτή από τους πελάτες αλλά και τους εμπόρους, καθώς οι περισσότεροι εκ των πελατών ακόμη προτιμούν προσωπική επαφή, δήλωσε ο Stoerzer.

TAGS