Η Ford ανεβάζει την παραγωγή του Fiesta

Η ισχυρή ζήτηση για το νέο Fiesta αναγκάζει τη Ford να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή για να ανταποκριθεί στη ζήτηση.

Καλό ξεκίνημα για το καινούργιο Fiesta που παρουσιάστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά εδώ και κάμποσους μήνες και που ανάγκασε το Μπλε Οβάλ να αυξήσει το ρυθμό στο εργοστάσιο προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση του αυτοκινήτου που εδώ και χρόνια βρίσκεται στο ευρωπαϊκό Τοπ 3.

Η προηγούμενη γενιά του Ford Fiesta κατάφερε να διατηρηθεί μέσα στο τοπ των πωλήσεων της κατηγορίας του παρά τη σχετικά προχωρημένη ηλικία του. Αυτός λοιπόν ήταν ένας καλός δείκτης για τη νέα και έκτη γενιά του Fiesta. Και τα πρώτα στοιχεία που έδωσε η Ford επιβεβαιώνουν την καλή φόρμα στην οποία βρίσκεται το σουπερμίνι που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κολωνίας, στη Γερμανία.

Η Ford ανακοίνωσε ότι αυξάνει το ρυθμό παραγωγής κατά 100 μονάδες την ημέρα για να ανταποκριθεί σε μια ισχυρή ζήτηση. Έτσι, 1.500 Fiesta θα αφήνουν ημερησίως πίσω τους τη γραμμή παραγωγής σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια του Μπλε Οβάλ στην Ευρώπη. Εκείνο που δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη είναι ότι τα κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού, ST-Line και Vignale, είναι αυτά που γοητεύουν τους αγοραστές.

Ένα αποτέλεσμα που θα πρέπει να διευκολύνει τη Ford στη επιλογή της να αναβαθμίσει το Fiesta για να επιτρέψει στο Ka+ να προσελκύσει αγοραστές με μικρότερο προϋπολογισμό, πάντα στη κατηγορία σουπερμίνι. Και ως ένδειξη μικρότερου εμπορικού διασκελισμού των ντίζελ: Το 80% των πωλήσεων του Fiesta έχει να κάνει με το μπλοκ βενζίνης 1.0 EcoBoost, παρά την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα TDCi των 120 PS. Απόδειξη της απώλειας του εδάφους που αντιμετωπίσουν τα μοτέρ αυτού το καυσίμου στην Ευρώπη.

 
 
 
 
TAGS