Η Daimler παρουσιάζει δύο νέα ηλεκτροκίνητα φορτηγά

Η Daimler παρουσιάζει δύο νέα ηλεκτροκίνητα φορτηγά

Επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων για να πάρει την κυρίαρχη θέση στην αγορά έναντι των Tesla και VW. 

Η Daimler AG παρουσίασε έναν ηλεκτροκίνητο φορτηγό (νταλίκα) που υπόσχεται να έχει βάλει στην παραγωγή το 2021, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μπαίνει σε μια περίοδο έντονης ανταγωνιστικότητας με την Tesla Inc αλλά και την VW.

Η Daimler δήλωσε ότι το eCascadia, με αυτονομία έως και 250 μίλια (402,34 km) και μεικτό συνολικό βάρος 36,29 τόνους θα είναι ιδανικό για τοπικές μεταφορές αλλά και για μεταφορές κοντέινερ εντός των λιμανιών.

Η Daimler παρουσίασε επίσης ένα μεσαίου επιπέδου φορτηγό, το eM2 106, με αυτονομία έως 400 περίπου χιλιόμετρα, σχεδιασμένο για τοπικές διανομές, παράδοση τροφίμων και ποτών και υπηρεσίες εφοδιασμού «τελευταίας στιγμής».Η Daimler δήλωσε ότι θα παραδώσει 30 τέτοια οχήματα σε πελάτες μέσα στη χρονιά.

Η ανακοίνωση για τα δύο ηλεκτροκίνητα φορτηγά ηρθε λίγο μετά αφότου η Daimler είχε δηλώσει πως δημιουργεί ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για αυτόνομη οδήγηση φορτηγών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι μηχανικοί του νέου κέντρου «Ore.» στο Portland, Θα αξιοποιήσουν τους πόρους από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Daimler Trucks στη Γερμανία και την Ινδία για να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο δίκτυο εκατοντάδων ειδικών στην αυτόνομη οδήγηση.

dai

Η Daimler θα επενδύσει μέχρι το 2019 περισσότερα από 2,5 δισ. ευρώ στον τομέα έρευνας και εξέλιξης του τμήματος των φορτηγών, με περισσότερα από 500 εκατ. να προορίζονται για εξέλιξη ηλεκτροκίνητων βαρέων φορτηγών.

Είμαστε πρωτοπόροι στις τεχνολογίες που αφορούν όλο το φάσμα των αυτοματοποιημένων λειτουργιών και οχημάτων και θέλουμε να κάνουμε και τους δρόμους ασφαλέστερους αλλά και να αυξήσουμε την παραγωγικότητα των εταιρειών που διαχειρίζονται φορτηγά και εκτελούν μεταφορές, δήλωσε ο Sven Ennerst επικεφαλής μηχανικός των φορτηγών στη Daimler.

Oι παραπάνω ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια της Ημέρας Κεφαλαιαγοράς και Τεχνολογίας της Daimler Trucks στο Portland, όπου η εταιρεία έχει ήδη σημαντική παρουσία στην έρευνα και ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης μιας αεροδυναμικής σήραγγας βαρέων φορτηγών.

Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η μαζική παραγωγή του eActros με αυτονομία 200 km θα ξεκινήσει το 2021, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται δοκιμές και για άλλα ηλεκτροκίνητα φορτηγά όπως το eFuso και eCanter. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube