Brexit: Ρατάρει το μοτέρ της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Brexit: Ρατάρει το μοτέρ της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Απότοκη του επικείμενου Brexit ήταν η πτώση της αγοράς αυτοκινήτου το 2017 κατά 6,3%. Πού να βγουν και κανονικά…

Η Jaguar Land Rover δήλωσε ότι θα μειώσει προσωρινά την παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Halewood, στην Αγγλία, αργότερα μέσα στο 2018, ανταποκρινόμενη στην εξασθενημένη ζήτηση λόγω του Brexit και των αυξήσεων στους φόρους για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Οι πωλήσεις της Jaguar Land Rover στη Βρετανία και στην υπόλοιπη Ευρώπη ήταν χωρίς μεταβολές το 2017 και αναμένεται να συνεχιστούν οι ίδιες σκληρές συνθήκες, δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας τον Ιανουάριο.

Το εργοστάσιο του Halewood, το οποίο κατασκευάζει μοντέλα της Range Rover, είναι μία από τις τρεις κατασκευαστικές εγκαταστάσεις της JLR στη Βρετανία, οι οποίες μαζί κατασκευάζουν σχεδόν το ένα στα τρία αυτοκίνητα από τα συνολικά 1,7 εκατ. που κατασκευάζονται στη χώρα.

«Ύστερα από μια ανασκόπηση των προγραμματισμένων όγκων παραγωγής, σχεδιάζουμε να κάνουμε κάποιες προσωρινές προσαρμογές στο χρονοδιάγραμμα παραγωγής στο Halewood κατά το δεύτερο 3μηνο», δήλωσε η JLR στις 22 Ιανουαρίου.

Η JLR δήλωσε ότι η αβεβαιότητα γύρω από το Brexit γίνεται αισθητή, τόσο από τους καταναλωτές στη Βρετανία όσο και στην ηπειρωτική Ευρώπη. Η ανησυχία για το μέλλον των βενζινοκινητήρων και των ντίζελ, καθώς και η γενική παγκόσμια οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα, σημαίνει ότι η βιομηχανία θα δει το αντίκτυπό τους στις πωλήσεις αυτοκινήτων, ανέφερε η JLR.

Η Βρετανία θα αυξήσει από τον Απρίλιο το ύψος του ειδικού φόρου κατανάλωσης που καταβάλλει σχεδόν οποιοσδήποτε αγοράζει ένα νέο αυτοκίνητο ντίζελ. Κάτι που πιθανώς θα πλήξει την Jaguar Land Rover, της οποίας τα μοντέλα ντίζελ αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των πωλήσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ SUV, απατηλό +7% στις ευρωπαϊκές πωλήσεις τον Ιανουάριο

Οι βρετανικές ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων πέρυσι, σε ολόκληρο τον τομέα σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση τους από το 2009, φτάνοντας στο -6,3%. Εν τω μεταξύ ένα μεγάλο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας κατηγορεί το φόρο για το ντίζελ και την αποδυνάμωση της εμπιστοσύνη των καταναλωτών ύστερα από την ψήφο στο Brexit, ως υπαίτια για την πτώση.

Επιπλέον, η σχετικά αδύναμη βρετανική αγορά και το περιορισμένο περιθώριο ανάπτυξης στη Γερμανία, κατά τους αναλυτές αναμένονται να περιορίσουν με τη σειρά τους όλη την ευρωπαϊκή ανάπτυξη στον τομέα. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τις δύο μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube