BMW: Στόχος 500.000 πωλήσεις EV και υβριδικών μέχρι το 2019

BMW: Στόχος 500.000 πωλήσεις EV και υβριδικών μέχρι το 2019

H BMW βαδίζει επί της απόφασης που πήρε τον περασμένο Σεπτέμβριο για υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων μέχρι το 2019.

Η BMW στοχεύει να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, φτάνοντας τις 500.000, δήλωσε ο Harald Krüger, CEO της εταιρείας, στη εβδομαδιαία γερμανική εφημερίδα WirtschaftsWoche.

Μόνο το 2018, οι παραδόσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα αυξηθούν κατά ένα «μεσαίο διψήφιο ποσοστό», ανέφερε ο Krüger. Πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η BMW ξεκίνησε με το χάτσμπακ EV μπαταρίας i3 το 2013, αλλά οι πωλήσεις ήταν σχετικά χαμηλές και η διεύθυνση της BMW είχε να αποφασίσει για το αν τελικά θα προχωρούσε εξ ολοκλήρου προς μια ηλεκτροκίνητη γκάμα.

Αλλά αυτό άλλαξε από τον παρελθόντα Σεπτέμβριο, όταν η BMW είπε ότι θα επιταχύνει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, προγραμματίζοντας να έχει 12 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025 με αυτονομία μέχρι και 700 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Κατά λάθος στον αέρα η BMW i5 [video]

Η BMW, τη Δευτέρα που μας πέρασε ανακοίνωσε ότι πέτυχε το στόχο της για πώληση 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων εφέτος σε όλο τον κόσμο, επωφελούμενη από την ισχυρή ζήτηση στη Δυτική Ευρώπη και τις ΗΠΑ για μοντέλα όπως το BMW i3 και την επαναφορτιζόμενη υβριδική 2 Series Active Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW i3 94Ah

Ο Krüger δήλωσε ότι η γερμανική εταιρεία θα συνεχίσει να κατασκευάζει και να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση μιας σταδιακής αλλαγής προς στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σε αντίθεση με το διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen, Matthias Müller, ο επικεφαλής της BMW, απέρριψε την ιδέα της κατάργησης των φορολογικών επιδοτήσεων για το ντίζελ.

«Έχοντας υπόψη τους πελάτες που αγόρασαν ντίζελ, αυτό είναι αδικαιολόγητο», δήλωσε ο Krueger.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test Drive: BMW 740Le iPerfomance

Ο Müller, νωρίτερα αυτό το μήνα, ζήτησε να μετατοπιστούν σταδιακά οι επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα ντίζελ στη Γερμανία σε κίνητρα για πράσινα αυτοκίνητα, όπως τα ηλεκτρικά. Ο επικεφαλής του υπουργείου Μεταφορών, Christian Schmidt, απέρριψε την ιδέα, λέγοντας ότι το ντίζελ εξακολουθεί να είναι απαραίτητο κατά τη μετάβαση σε πράσινα οχήματα και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος αλλαγής των φορολογικών κανόνων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube