BMW: Το M Division λέει όχι στα μοντέλα με κίνηση μπροστά

Τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας με κίνηση στους εμπρός τροχούς συνεχώς πληθαίνουν, ωστόσο η σπορ δυναμική στη γκάμα τους θα έχει όριο.

Η αρχή έγινε πριν από ακριβώς τέσσερα χρόνια με την Σειρά 2 Active Tourer.

Ήταν η πρώτη BMW στην Ιστορία με κίνηση στους εμπρός τροχούς και παρότι η συμπεριφορά της ήταν ίσως και πιο τονισμένα σπορ από όσο χρειαζόταν, οι φανατικοί της εταιρείας ποτέ δε την είδαν ζεστά. Από τότε όμως συνεχίζουν και παρουσιάζονται όλο και περισσότερα νέα μοντέλα που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα και χρησιμοποιούν την ίδια αρχιτεκτονική, αποδεικνύοντας ότι είναι μια στρατηγική που ήρθε για να μείνει.

Η εταιρεία πάντως δείχνει εμπιστοσύνη στα προϊόντα της -και καλά κάνει- φροντίζοντας πάντα να δείχνει πως ξέρει να διαχωρίζει τα πράγματα εκεί που πρέπει να το κάνει. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει -τουλάχιστον όχι για την ώρα- κανένα σχέδιο που να αναφέρει ότι οι προσθιοκίνητες BMW θα υπάρξουν και σε εκδόσεις M, με πολύ υψηλή ισχύ και ακραία σπορ χαρακτήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την νέα BMW M5

Για την ακρίβεια, ο επικεφαλής του M Division, Frank Van Meel, δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο CarAdvice.com.au ότι «Η μπροστινή κίνηση είναι εντελώς αντίθετη με την αίσθηση που θέλουμε να βγάζουν οι BMW M. Εάν χρειαστεί να κάνουμε κάτι τέτοιο θεωρώ ότι θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που θα έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ».

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τα μοντέλα με κίνηση εμπρός δε θα έχουν ισχυρές εκδόσεις. Θα είναι μέλη της οικογένειας M Performance, η οποία χαρακτηρίζεται μεν από ισχυρές επιδόσεις αλλά έχει σαφώς πιο ήπιο χαρακτήρα σε σχέση με τις «κανονικές» Μ.

Όπως δείχνουν οι πωλήσεις η αγορά θέλει διακαώς τέτοια μοντέλα, κι αυτό είναι κάτι που κανένας κατασκευαστής δε μπορεί να αγνοήσει.

[Πηγή: CarAdvice.com.au]