BMW: Η κυριαρχία της Tesla στην αγορά των EV τελείωσε

BMW: Η κυριαρχία της Tesla στην αγορά των EV τελείωσε

Η BMW οργανώνει την αντεπίθεσή της στην Tesla και ετοιμάζει δυναμική είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ με ένα στόλο από νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για πολλά χρόνια η Tesla πρωτοστατεί στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων και συνεχίζει να ξεπερνά τις πωλήσεις όλων των αντιπάλων της. Φέτος, η BMW σκοπεύει να πουλήσει 200.000 EV, αριθμό διπλάσιο από αυτά που πούλησε το 2021, κάτι που είναι μέρος του σχεδίου της που θέλει τουλάχιστον το 50% των οχημάτων της να είναι πλήρως ηλεκτρικά έως το 2030.

Μιλώντας στη Νέα Υόρκη, ο επικεφαλής πωλήσεων του BMW Group, Pieter Nota, αναγνώρισε ότι η Tesla «είχε μια κυριαρχία στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά αυτό τέλειωσε».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW iX3

Τα δεδομένα πωλήσεων στις ΗΠΑ αποκαλύπτουν ότι η BMW πρέπει να απαντήσει στην απειλή της Tesla και πρέπει να το κάνει γρήγορα. Η Tesla ξεκίνησε δυνατά τη χρονιά, έχοντας πουλήσει στο πρώτο δίμηνο 71.250 αυτοκίνητα έναντι 54.210 της BMW. Ωστόσο, οι Βαυαροί ετοιμάζουν την αντεπίθεσή τους που την βασίζουν πάνω στα i4 και iX, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσει και το i7. Το 2023, η γκάμα EV της BMW θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο με την εισαγωγή της ηλεκτρικής Σειράς 5 και του ηλεκτρικού Mini Countryman.

«Θα ωθήσουμε την εταιρεία στα όρια της παραγωγικής της ικανότητας», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Zipse. «Η ζήτηση θα αυξηθεί. Το βλέπουμε ήδη με το iX, με το i4».

Ωστόσο, δεν θα είναι όλα ομαλά για τη BMW. O Nota τόνισε ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να επηρεάζουν τη βιομηχανία και ότι οι πιέσεις πιθανότατα δεν θα υποχωρήσουν μέχρι το 2023.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW i4 M50

Ενώ η BMW πιστεύει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla στην αγορά των ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων, δεν έχει ακολουθήσει ακόμη το παράδειγμα ορισμένων από τους αντιπάλους της στην ανακοίνωση της πλήρους μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με τον Zipse, η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι όσο μεγάλη θα ήθελαν, ενώ τόνισε πως είναι στρατηγικό λάθος η εγκατάλειψη των κινητήρων εσωτερικής καύσης από τώρα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube