node/41653

Βentley Continental GT3 Pikes Peak: Για το ρεκόρ χρησιμοποιώντας βιοκαύσιμα!

Η πιο ακραία Bentley που δημιουργήθηκε ποτέ, η Continental GT3 Pikes Peak, θέλει να κατακτήσει την «κορυφή» του Pikes Peak, έχοντας ως βάση της... τα βιοκαύσιμα.

Η Bentley θέλει να τριτώσει το καλό και ευελπιστεί πως μετά την Βentayga του 2018 και την Continental GT W12 του 2019, η Continental GT3 Pikes Peak, θα «γράψει» φέτος ένα ακόμη ρεκόρ στο Pikes Peak, διανθίζοντας το παλμαρέ της βρετανικής φίρμας.

Και σε αυτήν την περίπτωση, όπως στις δυο προηγούμενες, πίσω από τα πηδάλια του μοντέλου θα βρίσκεται ο Rhys Millen, ο οποίος φέτος καλείται να σπάσει το ρεκόρ της διάσημης διαδρομής χρησιμοποιώντας ως καύσιμη ύλη στη Continental GT3 Pikes Peak του, τα βιοκαύσιμα.

Η βρετανική φίρμα «δουλεύει» εδώ και πολύ καιρό πάνω σε ένα πρόγραμμα εξέλιξης ανανεώσιμων καυσίμων και η Continental GT3 Pikes Peak θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα γραφής αυτής της προσπάθειας προς μία αειφόρο ανάπτυξη. Στόχος της Bentley είναι να καταφέρει να μειώσει τα βλαβερά σωματίδια έως και 85% σε σχέση με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα και αυτό μπορεί να επιτευχθεί –όπως η ίδια η εταιρεία τονίζει- με τα βιοκαύσιμα όσο και τα ηλεκτροκαύσιμα.

Bentley

Μη ξεχνάμε άλλωστε πως η βρετανική φίρμα σκοπεύει να προσφέρει υβριδικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της έως το 2023, ενώ από το 2030 και έπειτα το σύνολο της γκάμας της θα μπαίνει πλήρως... στην πρίζα. Αυτό σημαίνει πως θα κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης για τα επόμενα 9 χρόνια.

Σε ότι αφορά τώρα την Continental GT3 Pikes Peak, διαθέτει αεροδυναμικές τροποποιήσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μία τεράστια πίσω αεροτομή, τη μεγαλύτερη που έχει «φορέσει» ποτέ κάποιο μοντέλο της Bentley, ευμεγέθη πίσω διαχύτη, δύο επιπέδων σπόιλερ στο εμπρόσθιο τμήμα και πλήθος ακόμα βελτιώσεων προκειμένου το αμάξωμα να παραμείνει «καρφωμένο» στο δρόμο και να ανταπεξέλθει με αξιώσεις στην υψομετρική διαφορά.

Bentley GT3

Η Continental GT3 Pikes Peak θα δώσει το «παρών» στην κατηγορία Time Attack 1 στο φετινό Pikes Peak International Hill Climb και θα πρέπει να ολοκληρώσει την ανάβαση των 156 στροφών (εκκινεί στα 9.300 πόδια και καταλήγει στα 14.100 πόδια) με μέση ταχύτητα μεγαλύτερη από 78 mph διασχίζοντας τη γραμμή του τερματισμού σε λιγότερο από 9 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα. 

Κάτω από το καπό του μοντέλου, βρίσκεται ο γνωστός από τη θητεία του και στην «απλή» Continental GT3, V8 twin-turbo κινητήρας των 4,0 lt, ο οποίος έχει δεχτεί πλήθος τροποποιήσεων (πέραν της χρήσης βιοκαυσίμων) ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ. Επίσημα, η Bentley, δεν ανακοίνωσε την ακριβή ιπποδύναμη της εν λόγω έκδοσης άφησε ωστόσο να εννοηθεί ότι θα είναι η ισχυρότερη που έχει λανσάρει ever!