Αποκάλυψη για τις τετρακίνητες BMW M3/M4 Competition

Αποκάλυψη για τις τετρακίνητες BMW M3/M4 Competition

Η προσθήκη τετρακίνησης στις M3/M4 Competition όχι μόνο υπόσχεται καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά αλλά ρίχνει και το 0-100 κατά 0,4 sec, απαιτώντας πλέον μόλις 3,5 δευτερόλεπτα!

Τα δύο όπλα της BMW M αναβαθμίζονται! Οι Γερμανοί προχώρησαν στην αποκάλυψη των τετρακίνητων εκδοχών των BMW M3/M4 Competition,  οι οποίες θα ξεκινήσουν να διατίθενται στις ευρωπαϊκές αγορές από τον προσεχή Ιούλιο. Το M xDrive σύστημα που θα φέρουν, είναι ειδικά εξελιγμένο ώστε να μη βελτιώνει απλά την ελκτική πρόσφυση αλλά να αναβαθμίζει τη γενικότερη συμπεριφορά, την ακρίβεια στους χειρισμούς και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Η ισχύς του εξακύλινδρου κινητήρα παραμένει στους 510 ίππους, ενώ και το κιβώτιο είναι το γνωστό M Steptronic, οκτώ σχέσεων, με Drivelogic. Η κατανομή της ροπής στους δύο άξονες μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες, μέσω του Active M Differential. Το τελευταίο συνεργάζεται και με το M-specific traction control, έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την πρόσφυση των ελαστικών και να δίνει αυτό τον τόνο που θα περίμενε κανείς από μία «Μ» πρόταση. Υπό φυσιολογικές συνθήκες το σύνολο της ροπής μεταδίδεται πίσω, όταν όμως ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης, ένα ποσοστό μεταφέρεται μπροστά. 

Ο πολύδισκος συμπλέκτης του διαφορικού είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος, ενώ η παροχή λιπαντικού του είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να διατηρεί την αποδοτικότητα του όλου μηχανισμού ακόμα και σε ακραίες συνθήκες πολύωρης χρήσης στην πίστα. Οι άξονες που μεταφέρουν την κίνηση στα μπροστά και πίσω διαφορικά είναι επίσης ειδικά κατασκευασμένοι, για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. 

m4

Το όλο σύστημα διαθέτει μία ξεχωριστή μονάδα ελέγχου και περιορισμού της ολίσθησης των τροχών. Ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να εμπλέκει το κεντρικό DSC, σύστημα ευστάθειας, ενώ εξασφαλίζει πιο γρήγορες αντιδράσεις και μεταβολές στην κατανομή της ροπής, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. 

Αναφορικά με τον οδηγό, έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές. Στη βασική 4WD διαμόρφωση, το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει τη μέγιστη πρόσφυση και ακριβή έλεγχο στο χειρισμό. Με το 4WD Sport, κατευθύνει μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής πίσω, αναβαθμίζοντας την ακρίβεια στο χειρισμό και επιτρέποντας ένα ελεγχόμενο drifting. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του DSC και επιλογής του 2WD, όπου το αυτοκίνητο λειτουργεί αυστηρά ως πισωκίνητο. 

Προαιρετικά, διατίθεται και το M Traction Control, που προσφέρει δέκα επίπεδα ρύθμισης και δεν αλληλοεπιδρά με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά, έτσι ώστε να χαρίζει ένα fine tuning στη συμπεριφορά των M3/M4 Competition. Αυτό το τελευταίο θα το εκτιμήσουν δεόντως κυρίως όσοι σκοπεύουν να τις χαίρονται σε track days. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube