node/37253

Alfa Romeo: Στα σκαριά δύο νέα ηλεκτρικά

To ένα θα είναι η plug-in hybrid έκδοση της Tonale και το άλλο το κρατά… επτασφράγιστο μυστικό.

Η Alfa Romeo έχει από καιρό ανακοινώσει ότι θα έχει μια μικρότερη αλλά πιο στοχευμένη γκάμα αυτοκινήτων. Η γκάμα αυτή θα προσφέρει τρία SUV και ένα σεντάν.
Πρόσφατα, στο πλαίσιο των μελλοντικών της πλάνων, ανακοίνωσε και την κατάργηση της 4C.

Η Alfa Romeo πρέπει να βάλει στη γκάμα της ηλεκτροκίνητα μοντέλα όχι μόνον για να ανταγωνιστεί τους γερμανούς και ιάπωνες ανταγωνιστές της, αλλά και για να μπορέσει να είναι σύννομη με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Ο επικαιροποιημένος οδικός χάρτης της εταιρείας  περιγράφει δύο plug-in μοντέλα σε σύνολο τεσσάρων που θα έχει η γκάμα στο άμεσο μέλλον.  

Με την 4C να βγαίνει εκτός κάδρου, η γκάμα της Alfa Romeo αποτελείται σήμερα από τη Giulia, τη Stelvio και την  Giulietta. Η τελευταία θα αποσυρθεί το επόμενο έτος, καθώς γιορτάζει τα 10α γενέθλιά της, οπότε η Giulia και η Stelvio θα εκπροσωπούν  τη μάρκα μέχρι να ενταχθούν σε αυτήν δύο νέα crossover. Το ένα είναι η Tonale, η οποία παρουσιάστηκε στη Γενεύη. Η Tonale θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που θα έχει plug-in hybrid έκδοση. Το άλλο crossover δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, με τις πληροφορίες να θέλουν να είναι μια έκδοση που θα βασίζεται στην Giulietta.

Η Giulia και η Stelvio δεν προγραμματίζεται να «φορέσουν» κάποιας μορφής υβριδική τεχνολογία.
Ο επικεφαλής της Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) Mike Manley υπογράμμισε ότι η πλατφόρμα Giorgio, στην οποία κατασκευάζονται και τα δύο αυτοκίνητα, ενημερώθηκε πρόσφατα για να μπορεί να φιλοξενεί μια σειρά τεχνικών χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων εναλλακτικών κινητήρων.

Ωστόσο δεν  αναφέρθηκε σε άλλες  λεπτομέρειες, αλλά ενημερωμένες πηγές πιστεύουν ότι πρόκειται για την ίδια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει η Maserati  για ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων της.

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS
node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]