node/37253

Alfa Romeo: Στα σκαριά δύο νέα ηλεκτρικά

To ένα θα είναι η plug-in hybrid έκδοση της Tonale και το άλλο το κρατά… επτασφράγιστο μυστικό.

Η Alfa Romeo έχει από καιρό ανακοινώσει ότι θα έχει μια μικρότερη αλλά πιο στοχευμένη γκάμα αυτοκινήτων. Η γκάμα αυτή θα προσφέρει τρία SUV και ένα σεντάν.
Πρόσφατα, στο πλαίσιο των μελλοντικών της πλάνων, ανακοίνωσε και την κατάργηση της 4C.

Η Alfa Romeo πρέπει να βάλει στη γκάμα της ηλεκτροκίνητα μοντέλα όχι μόνον για να ανταγωνιστεί τους γερμανούς και ιάπωνες ανταγωνιστές της, αλλά και για να μπορέσει να είναι σύννομη με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Ο επικαιροποιημένος οδικός χάρτης της εταιρείας  περιγράφει δύο plug-in μοντέλα σε σύνολο τεσσάρων που θα έχει η γκάμα στο άμεσο μέλλον.  

Με την 4C να βγαίνει εκτός κάδρου, η γκάμα της Alfa Romeo αποτελείται σήμερα από τη Giulia, τη Stelvio και την  Giulietta. Η τελευταία θα αποσυρθεί το επόμενο έτος, καθώς γιορτάζει τα 10α γενέθλιά της, οπότε η Giulia και η Stelvio θα εκπροσωπούν  τη μάρκα μέχρι να ενταχθούν σε αυτήν δύο νέα crossover. Το ένα είναι η Tonale, η οποία παρουσιάστηκε στη Γενεύη. Η Tonale θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που θα έχει plug-in hybrid έκδοση. Το άλλο crossover δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, με τις πληροφορίες να θέλουν να είναι μια έκδοση που θα βασίζεται στην Giulietta.

Η Giulia και η Stelvio δεν προγραμματίζεται να «φορέσουν» κάποιας μορφής υβριδική τεχνολογία.
Ο επικεφαλής της Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) Mike Manley υπογράμμισε ότι η πλατφόρμα Giorgio, στην οποία κατασκευάζονται και τα δύο αυτοκίνητα, ενημερώθηκε πρόσφατα για να μπορεί να φιλοξενεί μια σειρά τεχνικών χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων εναλλακτικών κινητήρων.

Ωστόσο δεν  αναφέρθηκε σε άλλες  λεπτομέρειες, αλλά ενημερωμένες πηγές πιστεύουν ότι πρόκειται για την ίδια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει η Maserati  για ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων της.

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.