node/22285

Το ακριβότερο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα

Η τιμή στην οποία πουλήθηκε η 500ή LaFerrari σε δημοπρασία έσπασε όλα τα ρεκόρ. Δείτε πόσο ψηλά έφτασε.

Ως γνωστόν, η Ferrari άλλαξε τα σχέδιά της όταν έγιναν οι καταστροφικοί σεισμοί στην κεντρική Ιταλία. Αποφάσισε να φτιάξει άλλη μία La Ferrari, την 500ή και τελευταία, και να τη βάλει σε δημοπρασία για την ενίσχυση των σεισμοπαθών.

Με τη βοήθεια του Εθνικού Ιταλοαμερικανικού Ταμείου Ανακούφισης Σεισμοπαθών και του οίκου RM Sotheby’s, η Ferrari πούλησε τελικά την LaFerrari No.500 αντί του ιλιγγιώδους ποσού των 7 εκατομμυρίων δολαρίων (€6.600.000), διαλύοντας το προηγούμενο ρεκόρ για LaFerrari, που ήταν στα 1,8 εκατ. δολάρια.

Η δημοπρασία έγινε χθες τη νύχτα στη Florida, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Ferrari Finali Mondiali, στην οποία έκαναν το ντεμπούτο τους η SP275 RW Competizione και η αγωνιστική 488 Challenge για το πρωτάθλημα αυτοκινήτων ενιαίου τύπου.

Μετά από μια έντονη 10λεπτη μάχη προσφορών, το σφυρί έπεσε τελικά στα $7 εκατ. Πράγμα που σημαίνει πως η τελευταία LaFerrari coupe πουλήθηκε πέντε φορές πάνω από την τιμή τιμοκαταλόγου στις ΗΠΑ ($1.4 εκατ.). Σημειώνουμε ότι η τιμή της ανοιχτής Aperta είναι στα $2,1 εκατ.

Πρέπει να επισημάνουμε εδώ ότι η LaFerrari No.500 είναι το ακριβότερο καινούργιο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα, αφού στα κλασικά οι τιμές είναι πολλαπλάσιες.

Η 500ή LaFerrari coupe ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες χάρη σε «ένα μοναδικό χρωματισμό με ένα χαρακτηριστικά ιταλικό θέμα: κόκκινο εξωτερικό με μια λευκή ονειρική γραμμή στο καπό και το πίσω παρμπρίζ». Υπάρχει επίσης μια μικρή ιταλική σημαία στο καπό, δίπλα στο αλογάκι της Ferrari, ώστε να θυμίζει ότι το αυτοκίνητο είναι δώρο της εταιρείας στην πατρίδα της.

Μια αναμνηστική πλακέτα για την 70ή επέτειο της Ferrari ολοκληρώνει το κεφάλαιο των διαφορών. Κατά τα άλλα, η Νο.500 είναι όπως οι άλλες LaFerrari, με ανθρακονημάτινο αμάξωμα, κάτω από το οποίο κρύβεται ένας ατμοσφαιρικός V12 6,3 λίτρων, που συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό σύστημα KERS αποδίδει 963 ίππους.

[Πηγή: Ferrari]

TAGS
node/39376

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την κατάταξη του BrandZ, η Toyota διατηρεί την θέση της στην κορυφή του κλάδου.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του BrandZ για τις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, η Toyota παραμένει ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων για το 2020, τερματίζοντας στην 48η θέση της γενικής κατάταξης, παρά τη μείωση 3% της αξίας της σε σχέση με το 2019.

Δεύτερη στον κλάδο της αυτοκίνησης έρχεται η Mercedes-Benz (-9%) στην 56η θέση γενικής, ακολουθούμενη από την BMW (-12%) στην 61η θέση γενικής. Για το 2020, μόνο 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να συμπεριληφθούν στο Top 100, καθώς η Ford (-10%) και η Honda (-15%) έπεσαν σε χαμηλότερες θέσεις.

Η μόνη από τις 10 εταιρείες αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στην μελέτη, η οποία είδε την αξία της να αυξάνεται το 2020 ήταν η αμερικανική Tesla (+22%) που διαμορφώθηκε στα $11,35 δισεκατομμύρια. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι σημείωσε η Nissan (-18%) πέφτοντας στα $8,66 δισεκατομμύρια. 

Ο Graham Staplehurst, υπεύθυνος στρατηγικής του BrandZ, δήλωσε στο Automotive News: «Από το 2008, ο κλάδος του αυτοκινήτου έχασε αξία και ποτέ δεν ανέκαμψε.»

Για την ιστορία, η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου ήταν η Amazon με $415,8 δισεκατομμύρια (+32%), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple, στην τρίτη την Microsoft και στην τέταρτη την Google.

[Πηγή: BrandZ Top 100 μέσω Motor1]

TAGS
node/39375

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Ο όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίου 4.000 θέσεων εργασίας στην περιοχή της Σμύρνης.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 1/7) πως δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, εξαιτίας της κρίσης του κλάδου του αυτοκινήτου που προκλήθηκε από την πανδημία του νέου κορονοϊού. “Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό”, δήλωσε εκπρόσωπος της Volkswagen.

Το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας. Το 2019, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία. Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου.

Όπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων. Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων.

Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω NewsIT]