node/26429

200 LaFerrari Aperta αγοράστηκαν με ένα mail

Για να πουληθούν οι 200 LaFerrari Aperta, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ο διευθυντής marketing της Ferrari ήταν να στείλει ένα mail στους 200 πιο πιστούς πελάτες της εταιρείας
Τελικά η ευκολότερη δουλειά στον κόσμο είναι να πουλάς Ferrari περιορισμένης παραγωγής.

Πάρτε τη LaFerrari Aperta για παράδειγμα. Ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας, Enrico Galliera, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να στείλει 200 mail στους πιο «αγαπημένους» πελάτες της Ferrari, ειδοποιώντας τους ότι η Aperta είναι διαθέσιμη για αυτούς. Την αγόρασαν και οι 200, χωρίς καν να τη δουν από κοντά σε μια τιμή που φημολογείται ότι άγγιξε τα 3,3 εκατομμύρια ευρώ έκαστη, αν και η Ferrari ποτέ δεν κοστολόγησε την Aperta επισήμως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ LaFerrari Aperta official video


«Έχουμε πάντα πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τα αυτοκίνητα που μπορούμε να διαθέσουμε. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να ακολουθούμε κάποια κριτήρια που ανταμείβουν κυρίως τους καλούς μας πελάτες» είπε ο Galliera στο Drive Αυστραλίας. Βλέπουμε τις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής περισσότερο ως ένα δώρο στους καλύτερους πελάτες της Ferrari».

Βέβαια η δουλειά του Galliera δεν είναι μόνο «βόλτα στο πάρκο». Ο ίδιος λέει ότι έρχεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση να εξηγήσει σε μερικούς από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο ότι δεν μπορούν να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο. «Σε κάθε νέο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής δεχόμαστε αιτήσεις από ανθρώπους που απλά δεν αξίζουν να το έχουν. Απλώς είναι πλούσιοι».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Σιγά μη σου πουλήσουμε LaFerrari Aperta


Ωστόσο όπως εξήγησε ο Galliera ακόμα και η πώληση ενός μοντέλου Ferrari σε κανονική παραγωγή γίνεται όλο και πιο περίπλοκη υπόθεση, καθώς η διάσημη Ιταλική μάρκα επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερες αγορές. Εκατομμυριούχοι σε όλο τον κόσμο μπορούν πλέον να παρκάρουν ένα Cavallino Rampante στο γκαράζ τους και ο διεθνής πλέον ανταγωνισμός για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής οδηγεί σε τεράστιες λίστες αναμονής. Για παράδειγμα, μια έρευνα του 2016 έδειξε πως αν κάποιος ήθελε να παραγγείλει εκείνη τη χρονιά μια εκ των 488 GTB, California Τ ή GTC4 Lusso θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2018 για να του παραδοθεί.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Sergio Marchionne, δεσμεύτηκε να λύσει το πρόβλημα και σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι δηλώσεις του Galliera: «Τόσο οι πελάτες, όσο και οι ντίλερς παραπονούνται για τις υπερβολικά μεγάλες λίστες παραγωγής. Δεν είναι κομψό να πούμε σε έναν πελάτη ότι θα πρέπει να περιμένει τρία χρόνια μέχρι να παραλάβει το αυτοκίνητό του. Πρέπει να επιλύσουμε άμεσα το πρόβλημα και γι αυτό το θέμα γίνονται διεργασίες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οι 10 ακριβότερες Ferrari που πέρασαν από το σφυρί

Μια από τις λύσεις θα ήταν η αύξηση της ετήσιας παραγωγής, παρά το γεγονός ότι ήδη η Ferrari πούλησε το 2016 τον αριθμό-ρεκόρ των 8.014 αυτοκινήτων. Αν μάλιστα η Ferrari προχωρήσει στην παραγωγή του πολυσυζητημένου SUV, τότε να περιμένετε ότι η ζήτηση θα εκτιναχθεί στα ύψη.
 
TAGS
node/39376

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την κατάταξη του BrandZ, η Toyota διατηρεί την θέση της στην κορυφή του κλάδου.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του BrandZ για τις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, η Toyota παραμένει ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων για το 2020, τερματίζοντας στην 48η θέση της γενικής κατάταξης, παρά τη μείωση 3% της αξίας της σε σχέση με το 2019.

Δεύτερη στον κλάδο της αυτοκίνησης έρχεται η Mercedes-Benz (-9%) στην 56η θέση γενικής, ακολουθούμενη από την BMW (-12%) στην 61η θέση γενικής. Για το 2020, μόνο 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να συμπεριληφθούν στο Top 100, καθώς η Ford (-10%) και η Honda (-15%) έπεσαν σε χαμηλότερες θέσεις.

Η μόνη από τις 10 εταιρείες αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στην μελέτη, η οποία είδε την αξία της να αυξάνεται το 2020 ήταν η αμερικανική Tesla (+22%) που διαμορφώθηκε στα $11,35 δισεκατομμύρια. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι σημείωσε η Nissan (-18%) πέφτοντας στα $8,66 δισεκατομμύρια. 

Ο Graham Staplehurst, υπεύθυνος στρατηγικής του BrandZ, δήλωσε στο Automotive News: «Από το 2008, ο κλάδος του αυτοκινήτου έχασε αξία και ποτέ δεν ανέκαμψε.»

Για την ιστορία, η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου ήταν η Amazon με $415,8 δισεκατομμύρια (+32%), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple, στην τρίτη την Microsoft και στην τέταρτη την Google.

[Πηγή: BrandZ Top 100 μέσω Motor1]

TAGS
node/39375

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Ο όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίου 4.000 θέσεων εργασίας στην περιοχή της Σμύρνης.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 1/7) πως δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, εξαιτίας της κρίσης του κλάδου του αυτοκινήτου που προκλήθηκε από την πανδημία του νέου κορονοϊού. “Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό”, δήλωσε εκπρόσωπος της Volkswagen.

Το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας. Το 2019, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία. Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου.

Όπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων. Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων.

Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω NewsIT]