node/26429

200 LaFerrari Aperta αγοράστηκαν με ένα mail

Για να πουληθούν οι 200 LaFerrari Aperta, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ο διευθυντής marketing της Ferrari ήταν να στείλει ένα mail στους 200 πιο πιστούς πελάτες της εταιρείας
Τελικά η ευκολότερη δουλειά στον κόσμο είναι να πουλάς Ferrari περιορισμένης παραγωγής.

Πάρτε τη LaFerrari Aperta για παράδειγμα. Ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας, Enrico Galliera, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να στείλει 200 mail στους πιο «αγαπημένους» πελάτες της Ferrari, ειδοποιώντας τους ότι η Aperta είναι διαθέσιμη για αυτούς. Την αγόρασαν και οι 200, χωρίς καν να τη δουν από κοντά σε μια τιμή που φημολογείται ότι άγγιξε τα 3,3 εκατομμύρια ευρώ έκαστη, αν και η Ferrari ποτέ δεν κοστολόγησε την Aperta επισήμως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ LaFerrari Aperta official video


«Έχουμε πάντα πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τα αυτοκίνητα που μπορούμε να διαθέσουμε. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να ακολουθούμε κάποια κριτήρια που ανταμείβουν κυρίως τους καλούς μας πελάτες» είπε ο Galliera στο Drive Αυστραλίας. Βλέπουμε τις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής περισσότερο ως ένα δώρο στους καλύτερους πελάτες της Ferrari».

Βέβαια η δουλειά του Galliera δεν είναι μόνο «βόλτα στο πάρκο». Ο ίδιος λέει ότι έρχεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση να εξηγήσει σε μερικούς από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο ότι δεν μπορούν να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο. «Σε κάθε νέο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής δεχόμαστε αιτήσεις από ανθρώπους που απλά δεν αξίζουν να το έχουν. Απλώς είναι πλούσιοι».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Σιγά μη σου πουλήσουμε LaFerrari Aperta


Ωστόσο όπως εξήγησε ο Galliera ακόμα και η πώληση ενός μοντέλου Ferrari σε κανονική παραγωγή γίνεται όλο και πιο περίπλοκη υπόθεση, καθώς η διάσημη Ιταλική μάρκα επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερες αγορές. Εκατομμυριούχοι σε όλο τον κόσμο μπορούν πλέον να παρκάρουν ένα Cavallino Rampante στο γκαράζ τους και ο διεθνής πλέον ανταγωνισμός για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής οδηγεί σε τεράστιες λίστες αναμονής. Για παράδειγμα, μια έρευνα του 2016 έδειξε πως αν κάποιος ήθελε να παραγγείλει εκείνη τη χρονιά μια εκ των 488 GTB, California Τ ή GTC4 Lusso θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2018 για να του παραδοθεί.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Sergio Marchionne, δεσμεύτηκε να λύσει το πρόβλημα και σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι δηλώσεις του Galliera: «Τόσο οι πελάτες, όσο και οι ντίλερς παραπονούνται για τις υπερβολικά μεγάλες λίστες παραγωγής. Δεν είναι κομψό να πούμε σε έναν πελάτη ότι θα πρέπει να περιμένει τρία χρόνια μέχρι να παραλάβει το αυτοκίνητό του. Πρέπει να επιλύσουμε άμεσα το πρόβλημα και γι αυτό το θέμα γίνονται διεργασίες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οι 10 ακριβότερες Ferrari που πέρασαν από το σφυρί

Μια από τις λύσεις θα ήταν η αύξηση της ετήσιας παραγωγής, παρά το γεγονός ότι ήδη η Ferrari πούλησε το 2016 τον αριθμό-ρεκόρ των 8.014 αυτοκινήτων. Αν μάλιστα η Ferrari προχωρήσει στην παραγωγή του πολυσυζητημένου SUV, τότε να περιμένετε ότι η ζήτηση θα εκτιναχθεί στα ύψη.
 
TAGS
node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]