200 LaFerrari Aperta αγοράστηκαν με ένα mail

200 LaFerrari Aperta αγοράστηκαν με ένα mail

Για να πουληθούν οι 200 LaFerrari Aperta, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ο διευθυντής marketing της Ferrari ήταν να στείλει ένα mail στους 200 πιο πιστούς πελάτες της εταιρείας

Τελικά η ευκολότερη δουλειά στον κόσμο είναι να πουλάς Ferrari περιορισμένης παραγωγής.

Πάρτε τη LaFerrari Aperta για παράδειγμα. Ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας, Enrico Galliera, το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να στείλει 200 mail στους πιο «αγαπημένους» πελάτες της Ferrari, ειδοποιώντας τους ότι η Aperta είναι διαθέσιμη για αυτούς. Την αγόρασαν και οι 200, χωρίς καν να τη δουν από κοντά σε μια τιμή που φημολογείται ότι άγγιξε τα 3,3 εκατομμύρια ευρώ έκαστη, αν και η Ferrari ποτέ δεν κοστολόγησε την Aperta επισήμως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ LaFerrari Aperta official video


«Έχουμε πάντα πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τα αυτοκίνητα που μπορούμε να διαθέσουμε. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να ακολουθούμε κάποια κριτήρια που ανταμείβουν κυρίως τους καλούς μας πελάτες» είπε ο Galliera στο Drive Αυστραλίας. Βλέπουμε τις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής περισσότερο ως ένα δώρο στους καλύτερους πελάτες της Ferrari».

Βέβαια η δουλειά του Galliera δεν είναι μόνο «βόλτα στο πάρκο». Ο ίδιος λέει ότι έρχεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση να εξηγήσει σε μερικούς από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο ότι δεν μπορούν να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο. «Σε κάθε νέο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής δεχόμαστε αιτήσεις από ανθρώπους που απλά δεν αξίζουν να το έχουν. Απλώς είναι πλούσιοι».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Σιγά μη σου πουλήσουμε LaFerrari Aperta


Ωστόσο όπως εξήγησε ο Galliera ακόμα και η πώληση ενός μοντέλου Ferrari σε κανονική παραγωγή γίνεται όλο και πιο περίπλοκη υπόθεση, καθώς η διάσημη Ιταλική μάρκα επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερες αγορές. Εκατομμυριούχοι σε όλο τον κόσμο μπορούν πλέον να παρκάρουν ένα Cavallino Rampante στο γκαράζ τους και ο διεθνής πλέον ανταγωνισμός για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής οδηγεί σε τεράστιες λίστες αναμονής. Για παράδειγμα, μια έρευνα του 2016 έδειξε πως αν κάποιος ήθελε να παραγγείλει εκείνη τη χρονιά μια εκ των 488 GTB, California Τ ή GTC4 Lusso θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2018 για να του παραδοθεί.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Sergio Marchionne, δεσμεύτηκε να λύσει το πρόβλημα και σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι δηλώσεις του Galliera: «Τόσο οι πελάτες, όσο και οι ντίλερς παραπονούνται για τις υπερβολικά μεγάλες λίστες παραγωγής. Δεν είναι κομψό να πούμε σε έναν πελάτη ότι θα πρέπει να περιμένει τρία χρόνια μέχρι να παραλάβει το αυτοκίνητό του. Πρέπει να επιλύσουμε άμεσα το πρόβλημα και γι αυτό το θέμα γίνονται διεργασίες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οι 10 ακριβότερες Ferrari που πέρασαν από το σφυρί

Μια από τις λύσεις θα ήταν η αύξηση της ετήσιας παραγωγής, παρά το γεγονός ότι ήδη η Ferrari πούλησε το 2016 τον αριθμό-ρεκόρ των 8.014 αυτοκινήτων. Αν μάλιστα η Ferrari προχωρήσει στην παραγωγή του πολυσυζητημένου SUV, τότε να περιμένετε ότι η ζήτηση θα εκτιναχθεί στα ύψη.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube