node/42384

Ένα V8 πισωκίνητο MINI ετοιμάζεται να κατακτήσει το Goodwood

Μπορούν τέσσερα χρόνια προετοιμασίας και αρκετή δόση υπερβολής να δημιουργήσουν το απόλυτο ΜΙΝΙ; Πιθανά ναι, μένει όμως να το ανακαλύψουμε τις αμέσως επόμενες ημέρες, στο Festival of Speed.

Το πλήρωμα του χρόνου ήρθε για μία ακόμα μεγάλη γιορτή στο χώρο του αυτοκινήτου. Το διάστημα από 8 έως και 11 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί στο Goodwood το γνωστό Festival of Speed, από το οποίο αναμένεται να παρελάσουν πολλές και ενδιαφέρουσες νέες προτάσεις. Μία από αυτές αφορά ένα ΜΙΝΙ, το οποίο μόνο κατ’ ευφημισμό μπορεί να χαρακτηριστεί τέτοιο. 

Αναφερόμαστε σε ένα project που ξεκίνησε εδώ και τέσσερα χρόνια η βρετανική εταιρία Powerflex. To «Vini», που προφανώς αποτελεί συνδυασμό των λέξεων V8 και ΜΙΝΙ, διαθέτει μεν την εξωτερική εμφάνιση ενός Cooper, τα σπλάχνα του όμως δεν έχουν καμία σχέση με τα εργοστασιακά. 

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της MINI αντικαταστάθηκε από έναν S65 της BMW. Ένα τετράλιτρο V8 σύνολο, απόδοσης 420 PS, το ίδιο που χρησιμοποιεί και η Μ3 F80. Η διαμήκης τοποθέτηση του μοτέρ, που συνοδεύεται από ένα DCT κιβώτιο απαίτησε αρκετό χρόνο για να μπορέσει να κουμπώσει σε ένα αμάξωμα που δεν ήταν προορισμένο για κάτι τέτοιο. 

vini

Πέρα από τις όποιες ενισχύσεις απαιτήθηκαν, οι ιθύνοντες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν ένα τροποποιημένο υποπλαίσιο από Subaru Impreza STI για να κάτσει επάνω ο κινητήρας και το πίσω διαφορικό. Αντίστοιχα εκτεταμένες αλλαγές έπρεπε να γίνουν και στις αναρτήσεις. Όλα αυτά όμως δεν επηρέασαν ουσιαστικά την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Πρακτικά, για την ολοκλήρωση αυτού του Project ενεπλάκησαν και άλλες εταιρίες, υπό την αιγίδα του UK Performance Automotive Aftermarket Association. Μιλάμε για τις ED Motorsport, Litchfield Motors, Alcon, Tilton Engineering, Bilstein UK, Forge Motorsport, Goodridge, Aero Tec Laboratories (ATL), ITG, Cobra Seats, Lifeline, Racelogic, Syvecs, AiM Tech, και Braid. Τώρα για το τελικό αποτέλεσμα και το τι μπορεί να κάνει, θα το μάθουμε σύντομα, στην ανάβαση του Goodwood.