Αγγλάρες: Έφτιαξαν Mazda MX-5 με 375 ίππους σε 850 kg

Αγγλάρες: Έφτιαξαν Mazda MX-5 με 375 ίππους σε 850 kg

Ένα Mazda MX-5 με αναλογία κιλών ανά ίππο όσο μια Ferrari F40; Γιατί όχι, αναρωτιέται η βρετανική Rocketeer.

Mazda MX-5

«Miata is always the answer» λέει το παλιό γνωμικό αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν το Mazda MX-5 τους να έχει περισσότερη ισχύ. Ιδανικά και λιγότερο βάρος. Και να τώρα που η Rocketeer παρουσίασε το Keiryo.

«Keiryo» σημαίνει «ελαφρύ» στα ιαπωνικά και με 375 ίππους σε 850 kg, αυτό το Mazda MX-5 έχει αναλογία κιλών ανά ίππο όσο μια Ferrari F40. Ή μια McLaren 620R, αν προτιμάς κάτι πιο σύγχρονο για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης.

Για να αποδώσει τόση ισχύ, η Rocketeer χρησιμοποιεί μια ανανεωμένη εκδοχή του κλασικού 3λιτρου AJ30 της Jaguar

Mazda MX-5

Παρά τα χρονάκια που κουβαλά, ο AJ30 έχει ένα ιδιαίτερο DNA: Οι ρίζες του ανάγονται στον Ford Duratec V6, έναν κινητήρα που σχεδιάστηκε αρχικά από την Porsche, ενώ στη συνέχεια έβαλε το χεράκι της κι η Cosworth.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bullet: Ένα εργοστασιακό κομπρεσοράτο V8 Mazda MX-5 [video]

Ο συνδυασμός χαμηλού βάρους κι υψηλής ισχύος τοποθετεί το Keiryo σε μια κατηγορία που μέχρι σήμερα συναντούσες μόνο σε σούπερκαρ. Η αναλογία κιλών ανά ίππο του κοντράρει ιερά τέρατα της αυτοκίνησης. Ξέχνα το φιλικό, πειθήνιο, ατμοσφαιρικό ρόουντστερ -αυτό εδώ είναι απαιτητικό στην οδήγηση.

Mazda MX-5

Η Rocketeer σκοπεύει να κατασκευάσει μόνο δέκα Keiryo Miata, προσφέροντας και μια λιγότερο ακραία έκδοση «Touring». Η εταιρεία σημειώνει ότι σε αυτή την περίπτωση θα προσθέσει «ορισμένες ανέσεις», κάτι που αφήνει να εννοηθεί ότι η σκληροπυρηνική εκδοχή είναι αρκετά σπαρτιάτικη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 ανεβάζει 13.000 rpm με μοτέρ CBR1000RR [video]

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κτηνώδη Miata. Όπως εκείνο με τον θηριώδη LS2 V8 των 6,0 λίτρων: Δεν χωρούσε, οπότε ξηλώθηκε ο μπροστινός προφυλακτήρας κι η μετώπη. Λεπτομέρειες...

Προφανώς χωρίς καμία ομοιογένεια στο στήσιμο και την κατανομή βάρους. Όλα για την ευθεία. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το Keiryo θα είναι πολύ πιο αρμονικό στην οδήγηση και προσεγμένο σε οδικά χαρακτηριστικά, χωρίς να είναι πιο αργό σε απόλυτες επιδόσεις.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube