node/39338

Πόσα άλογα θα αποδίδει ο νέος twin-turbo V6 της Maserati;

Όλες οι πληροφορίες για το νέο κινητήρα της Maserati που θα κάνει πρεμιέρα στην MC20.

Καθώς περιμένουμε την πρεμιέρα της ολοκαίνουριας Maserati MC20 που έχει καθυστερήσει λόγω της πανδημίας,η σελίδα Automotive News Europe έφερε στη δημοσιότητα νέες πληροφορίες για τον κινητήρα του μοντέλου.

Ο νέος twin-turbo V6 3,0 λίτρων θα είναι ο πρώτος κινητήρας που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παράγεται εξολοκλήρου από την Maserati στη Modena, μετά από το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας με την Ferrari. Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, το μοτέρ θα αποδίδει 550 PS στην κεντρομήχανη MC20, χαρίζοντας στο ιταλικό σπορτσκαρ ανταγωνιστικές επιδόσεις. Παράλληλα, για να ικανοποιεί τους αυστηρούς περιορισμούς εκπομπών ρύπων, ο κινητήρας θα έχει κάποιας μορφής υβριδικό σύστημα και τεχνολογία turbulent jet ignition.

Maserati MC20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Maserati MC20: Για πρώτη φορά με το αμάξωμα παραγωγής!

Εκτός από την MC20, ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί επίσης στη νέα γενιά των GranTurismo και GranCabrio αλλά και στις Levante και Quattroporte, αντικαθιστώντας τον V8 της Ferrari με ισχύ που θα κυμαίνεται μεταξύ 530 PS και 580 PS. Επιπλέον, υπάρχουν πληροφορίες και για ένα νέο μεσαίο πολυτελές SUV με τα σήματα της Maserati, το οποίο θα βασίζεται στην Alfa Romeo Stelvio.

Μαζί με τον twin-turbo V6, η Maserati θα προσφέρει και έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα για την ανανεωμένη Ghibli, ο οποίος θα βασίζεται στο μοτέρ που γνωρίζουμε ήδη από τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio.

[Πηγή: Automotive News Europe μέσω Carscoops]

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS