node/31073

Η Volkswagen θα απουσιάσει από το φετινό Σαλόνι του Παρισιού

Αυτή τη χρονιά, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της Ευρώπης δε θα δώσει το «παρών» στη γαλλική πρωτεύουσα.

Από το 2015 που ξέσπασε το Dieselgate, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της Ευρώπης έχει αναθεωρήσει την παρουσία του στα μεγάλα σαλόνια της Αυτοκίνησης.

«Η
Volkswagen επανεξετάζει συνεχώς τη συμμετοχή της στις Διεθνείς εκθέσεις Αυτοκινήτου» είναι η επίσημη δήλωση της εταιρείας. Έτσι, υπάρχουν μερικά στα οποία δεν συμμετέχει, ως μέρος μιας τακτικής που αφενός εξοικονομεί χρήματα αφετέρου αποτελεί μια νέα τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι θα απέχει εντελώς, αφού δήλωσε πως αντί να έχει το δικό της περίπτερο στο Σαλόνι της Γαλλικής πρωτεύουσας, στις 2 και 3 Οκτωβρίου θα οργανώσει πλήθος επικοινωνιακών δράσεων μέσα στην πόλη.

Όπως και να έχει, το μειούμενο ενδιαφέρον του κόσμου για τα Σαλόνια Αυτοκινήτου είναι ένα γεγονός. Το οποίο εκτός των άλλων οφείλεται και στο ότι οι καταναλωτές πλέον ενδιαφέρονται περισσότερο για τις εκθέσεις που σχετίζονται με την ψηφιακή τεχνολογία των αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα το
Consumers Electronics Show του Las Vegas και το Mobile World Congress της Βαρκελώνης.

Πάντως, η
Volkswagen φρόντισε να διευκρινίσει ότι η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει για το 2018 και δε σημαίνει απολύτως τίποτα για το μέλλον. Εξάλλου, ακόμα και φέτος η Audi, η Porsche, η Skoda και η SEAT θα είναι κανονικά στο Παρίσι.

[Πηγή:
Automotive News Europe]

node/39125

Γερμανία: Πακέτο € 5 δισ. για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Αντιδράσεις για την πριμοδότηση αγοράς και συμβατικών αυτοκινήτων. 

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Γερμανία: Πακέτο € 5 δισ. για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Με την πανδημία του κορονοϊού να έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Γερμανία είναι έτοιμη να ανακοινώσει ένα πάκετο ύψους € 5 δισ. για την στήριξη του κλάδου. Το ποσό αυτό εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πακέτο ύψους € 80 δισ. με το οποίο η γερμανική κυβέρνηση σκοπεύει να ενισχύσει καίριους τομείς της οικονομίας της.

Η ενίσχυση της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει να κάνει με την πριμοδότηση αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων, δίχως όμως να διαχωρίζει αυτά με συμβατικό κινητήρα από τα ηλεκτρικά ή τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά.

Έτσι υπάρχουν αντιδράσεις από πλευράς του SPD με τον Norbert Walter-Borjans να δηλώνει πως είναι είναι λάθος η παροχή κινήτρων για αγορά συμβατικων αυτοκινήτων. Τα κίνητρα, δήλωσε, πρέπει να χορηγούνται αποκλειστικά για την αγορά αυτοκινήτων με εναλλακτικούς κινητήρες. 

Το τι ακριβώς θα περιλαμβάνουν τα μέτρα θα ανακοινωθεί επισήμως αύριο, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα υπάρχει μια βασική έκπτωση της τάξης των € 2.500 για κάθε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, έκπτωση που θα προσαυξάνεται κατά € 500 αν επιλεγεί αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους. 

Να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα στη Γερμανία σημείωσαν την χαμηλότερη επίδοση από το 1991.

node/39120

Αυτή η Porsche 356 είναι παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο εδώ και 20 χρόνια

Ποιος αφήνει στο έλεος των στοιχείων της φύσης ένα τέτοιο όχημα;

Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτή η Porsche 356 είναι παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο εδώ και 20 χρόνια

Μια εμφανώς ταλαιπωρημένη από τα στοιχεία της φύσης Porsche 356 βρίσκεται παρκαρισμένη εδώ και πάνω από 20 χρόνια σε ένα πάρκινγκ στην πόλη Fajardo του Puerto Rico. Τα εμπρός και πίσω φανάρια της συγκεκριμένης Porsche 356 μαρτυρούν πως κυκλοφόρησε το 1953, όμως η επιγραφή Super 1600 στο κάλυμμα του κινητήρα μας προιδεάζει για μοτέρ 1,6 λίτρων που ήταν διαθέσιμο από το 1955. Ποια είναι όμως η ιστορία πίσω από αυτό το κλασικό όχημα που αφέθηκε στο ίδιο σημείο για τόσο καιρό;

Σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους που μένουν χρόνια στο συγκρότημα κατοικιών πίσω από το πάρκινγκ, η Porsche ανήκει σε μια οικογένεια από την Αμερική, η οποία διατηρεί διαμέρισμα στην περιοχή και επισκεπτόταν το Puerto Rico μερικές φορές το χρόνο. Μάρτυρες αναφέρουν πως όταν έφτασε εκεί, η 356 βρισκόταν σε εξαιρετική κατάσταση. Είχαν δει μάλιστα τον ιδιοκτήτη να την οδηγεί για λίγη ώρα εντός του πάρκινγκ, προτού την παρκάρει στο ίδιο σημείο όπου παρέμεινε για όλα τα επόμενα χρόνια. Ακούγονται επίσης φήμες πως κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης έφυγε από τη ζωή και έκτοτε η γυναίκα του δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει το όχημά.

Μετά από δύο δεκαετίες στον ήλιο, τη βροχή και την υγρασία, το αμάξωμα της 356 έχει σκουριάσει σε αρκετά σημεία, ενώ στην καμπίνα με την κόκκινη μοκέτα που έμεινε εκτεθειμένη για αρκετό καιρό έχει αναπτυχθεί μούχλα.

Porsche

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Porsche 356 A Speedster 1954-1955

Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρές ζημιές με τον τυφώνα Maria που πέρασε από την περιοχή τον Σεπτέμβριο του 2017, σπάζοντας το παρμπρίζ, ανοίγοντας τις πόρτες οι οποίες πλέον συγκρατούνται από σχοινιά και δημιουργώντας ακόμα περισσότερες φθορές στο αμάξωμα. Οι ισχυροί άνεμοι μετακίνησαν την Porsche από την αρχική της θέση, όμως το χαμηλό και αεροδυναμικό αμάξωμα το έσωσε από μια πιθανή ανατροπή που θα της έδινε τη χαριστική βολή. Αρκετά οχήματα που βρίσκονταν στο ίδιο πάρκινγκ κατά τη διάρκεια του τυφώνα, αναποδογύρισαν πολλές φορές παρασυρόμενα από τις δυνατές ριπές.

Όπως και να έχει, θεωρούμε αρκετά απίθανο κάποιος να σώσει τη συγκεκριμένη Porsche 356 από την ολική καταστροφή η οποία είναι αναπόφευκτη αν συνεχίσει να βρίσκεται εκτεθειμένη σε αυτές τις καιρικές συνθήκες.

[Πηγή: Φωτογραφίες από Abandoned Cars Puerto Rico και πληροφορίες από Motorshowpr.com]