Κάρβουνο η Ferrari FF, άθικτο το Cavallino Rampante

Κάρβουνο η Ferrari FF, άθικτο το Cavallino Rampante

Κάηκε ολοσχερώς μια Ferrari FF, αλλά το σήμα με το αλογάκι παρέμεινε ακμαίο κι αγέρωχο.

Ferrari FF

Σε εικόνες που κόβουν την ανάσα, μια Ferrari FF έχει καεί ολοσχερώς και μας σφίγγει την καρδιά. Ολοσχερώς; Όχι ακριβώς! Σαν το γαλατικό χωριό που αντιστέκεται στις επεκτατικές ορέξεις του Καίσαρα, το γνωστό σηματάκι με το άλογο παραμένει στη θέση του, αγέρωχο όπως πάντα.

Μπορεί οι φωτογραφίες να παρουσιάζουν τη Ferrari FF στάχτη και μπούρμπερη, αλλά το πίσω μέρος της παραμένει σχετικά ανέπαφο.

Πιάνεται η καρδιά σου βλέποντας μια κατακόκκινη Ferrari FF να έχει καταντήσει αποκαΐδια. Από Ferrari κατέληξε Fire-ari

Οπότε το Cavallino Rampante συνεχίζει να μας ατενίζει περήφανα, κοσμώντας τα υπέροχα οπίσθια της υπέροχης Ιταλίδας.

Ferrari FF

Το ανορθωμένο καλπάζον άλογο, σύμβολο του θάρρους και της τόλμης, ήταν αρχικά το προσωπικό έμβλημα του Francesco Baracca. Ενός φημισμένου Ιταλού πιλότου του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος το ζωγράφιζε στα πλαϊνά των αεροπλάνων του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Απίστευτο! Ιταλοί μαφιόζοι σχεδίαζαν να κλέψουν τη σορό του Enzo Ferrari για... λύτρα

Ακόμα κι αυτός θα λύγιζε στη θέα του λιωμένου F140 EB V12 των 6,3 lt. Στα καλά του, απέδιδε 660 ίππους στις 8.000 rpm, όσους δηλαδή κι η Enzo. Προφανώς με τελείως διαφορετικό προσανατολισμό, αφού με τετρακίνηση και θέσεις για τέσσερις, η Ferrari FF ήταν ένα ταχύτατο GT κι όχι μια καθαρόαιμη σπορ κατασκευή όπως το διθέσιο σούπερκαρ.

Ferrari FF

Η Ferrari FF αντικατέστησε την 612 Scaglietti, έχει τελική ταχύτητα 335 km/h κι επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Ένα 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Κατά την επίσημη παρουσίασή της, η Ferrari είχε αναφέρει με κάθε επισημότητα ότι ήταν το ταχύτερο 4θέσιο αυτοκίνητο παγκοσμίως εκείνη την εποχή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βγήκε για μια σύντομη βόλτα δοκιμής και κατέστρεψε μια Ferrari Enzo

Αλλά η συγκεκριμένη δεν μπορεί να έχει άλλες βλέψεις παρά να καταλήξει για παλιοσίδερα. Ελάχιστα τμήματα μπορούν να διασωθούν, όπως ο πίσω προφυλακτήρας, τα πίσω φωτιστικά σώματα κι ίσως κάποια τμήματα της πίσω ανάρτησης. Όπως κι οι πίσω ζάντες με τα αντίστοιχα ανταλλακτικά του συστήματος πέδησης.

Ferrari FF

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube