H Toyota «κλέβει» το Soul Red Crystal χρώμα της Mazda
Το Soul Red Crystal της Mazda είναι από τις ομορφότερες χρωματικές αποχρώσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον θα «ντύνει» και την Corolla Cross.
Ποιος δεν έχει θαυμάσει κάποιο Mazda που πέρασε μπροστά του ή ήταν παρκαρισμένο, βαμμένο στη βαθυκόκκινη απόχρωση Soul Red Crystal; Συμπληρώνει τέλεια την τρέχουσα γκάμα της Χιροσίμα κι αναδεικνύει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo.
Άραγε το Soul Red Crystal θα δείχνει το ίδιο όμορφο και στην Corolla Cross του 2025; Γιατί η Toyota μόλις το «δανείστηκε» από τη Mazda, αν και παραμένει αμφίβολο αν θα το δούμε στην Ευρώπη. Αρχικά, θα βάφει αποκλειστικά τις Corolla Cross του 2025 που θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Αλαμπάμα των ΗΠΑ.
Κανείς δεν αγοράζει την Corolla Cross για την εμφάνισή της, αλλά γιατί είναι ευκολοδήγητη, ταχύτατη κι οικονομική. Τώρα, με το χρώμα της Mazda, βάζει και το στιλ στη φαρέτρα της
Βλέπεις, στις ίδιες εγκαταστάσεις συναρμολογείται και το Mazda CX-50, χάρη στη στενή συνεργασία μεταξύ των δύο ιαπωνικών εταιρειών. Και κάπως έτσι, θα καμαρώσουμε την Corolla Cross σε Soul Red Crystal.
Είναι το μόνο μοντέλο στην γκάμα της Toyota που θα πωλείται με αυτό το χρώμα και υποψιαζόμαστε ότι θα αποδειχθεί αρκετά δημοφιλές. Δυστυχώς, η Toyota δεν διέρρευσε κάποια φωτογραφία της Corolla Cross στη νέα απόχρωση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mazda CX-30 e-Skyactiv X 2.0 186 6AΤ
Αυτό που βλέπεις παραπάνω είναι φωτογραφία της σημερινής Corolla Cross, βαμμένη στο κόκκινο χρώμα που ονομάζεται Barcelona Red. Το οποίο καταργείται από τη χρωματική παλέτα, αφού δεν λογικά δεν θα το προτιμούσε κανείς έναντι του αριστουργήματος της Mazda.
Τα υπόλοιπα χρώματα που θα είναι διαθέσιμα για το μοντέλο του 2025 περιλαμβάνουν το Celestite, το Jet Black, το Wind Chill Pearl, το Blue Crush Metallic, το Sonic Silver και το Cypress, πολλά από τα οποία μπορούν να παραγγελθούν με την Jet Black οροφή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota GR Corolla Cross, είσαι σίγουρη ότι βασίζεσαι σε crossover;
Στην αμερικανική αγορά, το — μεσαίο για εμάς — SUV είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές, αμφότερες 4κύλινδρες ατμοσφαιρικές με κυβισμό 2,0 lt, σε συνδυασμό με αυτόματη μετάδοση. Στην πρώτη, την αμιγώς θερμική, αποδίδει 169 ίππους και μπορεί να παραγγελθεί με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς. Η δεύτερη επιλογή έρχεται και στην πατρίδα μας, με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης να συνδυάζει 197 ίππους με πολύ χαμηλή κατανάλωση.