Και δεύτερο ηλεκτρικό MG4 για Ευρώπη; Crash-test εγείρει ερωτήματα

Και δεύτερο ηλεκτρικό MG4 για Ευρώπη; Crash-test εγείρει ερωτήματα

O Euro NCAP αποκάλυψε πρόωρα μια άγνωστη έως τώρα έκδοση του MG4, την «Urban», βάζοντας φωτιά στις φήμες για άμεσο ευρωπαϊκό λανσάρισμα. Η MG Motor φαίνεται να δυσκολεύεται στον συγχρονισμό παρουσιάσεων και πιστοποιήσεων ασφαλείας.

MG4 Urban

Η MG Motor φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στον συντονισμό των λανσαρισμάτων των νέων μοντέλων της και της συμμετοχής τους στα τεστ του EuroNCAP. Ο οργανισμός ασφάλειας αποκάλυψε μοντέλο που η MG δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει για την Ευρώπη τo MG4 Urban.

Τους τελευταίους μήνες, οι Κινέζοι πελάτες έχουν πρόσβαση στo νέο ηλεκτρικό MG 4, που λανσαρίστηκε μόλις δύο χρόνια μετά την προηγούμενη γενιά, η οποία δεν σημείωσε επιτυχία στην εγχώρια αγορά. Μεγαλύτερο και ταυτόχρονα φθηνότερο, το νέο MG4 φαίνεται πως σαγήνεψε αμέσως στο κινεζικό κοινό.

Το MG4 Urban απέσπασε εξαιρετικά αποτελέσματα στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP 

Ωστόσο, ο κατασκευαστής αρνούνταν μέχρι πρόσφατα να επιβεβαιώσει την άφιξή του στην Ευρώπη. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες, στέλεχος της MG Motor στο Ηνωμένο Βασίλειο τόνιζε ότι το μοντέλο προορίζεται αποκλειστικά για την Κίνα, ενώ στην Ευρώπη θα έρθει απλώς μια ανανέωση του υπάρχοντος MG4.

MG4 Urban

Κι όμως, όλα δείχνουν πως αυτό το μοντέλο προορίζεται και για την ευρωπαϊκή αγορά. Το MG4 εμφανίζεται στο πιο πρόσφατο πακέτο δοκιμών του EuroNCAP ως «MG4 EV Urban». Αυτό αφήνει να εννοηθεί ότι θα ενταχθεί στην ηλεκτρική γκάμα της MG στην Ευρώπη, πλάι στο σημερινό MG4, τα SUV S5 και S6 και το μικρό «MG2» που αναμένεται το 2026.

Το νέο MG4 που πωλείται στην Κίνα έχει μήκος 4,39 m, ηλεκτροκινητήρα 163 PS και μπαταρία χημείας LFP με 43 ή 54 kWh. Ωστόσο, ξεχωρίζει κυρίως για τη νέα ημί-στερεά μπαταρία των 54 kWh.

Το μοντέλο που δοκιμάστηκε από το EuroNCAP ζυγίζει 1.520 κιλά και αντιστοιχεί στη μεγαλύτερη μπαταρία, χωρίς να έχει ακόμη διευκρινιστεί αν η ευρωπαϊκή έκδοση θα χρησιμοποιεί τη νέα ημί-στερεή τεχνολογία. Αν ισχύει, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με τέτοια μπαταρία. Με ανακοινωμένη αυτονομία 530 km στον κύκλο CLTC, η πραγματική τιμή WLTP αναμένεται λίγο πάνω από τα 400 km.

MG4 Urban

Στην Κίνα, η ακριβότερη έκδοση ξεκινά από 99.900 γουόν (περίπου 12.200 ευρώ). Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για την ευρωπαϊκή τιμολόγηση. Η έκδοση Urban πιθανότατα θα αποτελέσει την πιο προσιτή επιλογή της ανανεωμένης σειράς MG4, με το μοντέλο του 2026 να τοποθετείται πιο ψηλά και χωρίς μικρή μπαταρία.

Το MG4 Urban να σημειώσουμε ότι απέσπασε εξαιρετικά αποτελέσματα στις δοκιμές ασφαλείας: 5 αστέρια, με 87% στην προστασία ενηλίκων, 85% παιδιών και ευάλωτων χρηστών δρόμου, και 80% στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Δείτε το video του Euro NCAP... και το αναλυτικό φύλλο αξιολόγησης στη συνημμένο αρχείο

Ύστερα και από αυτή την πρόωρη αποκάλυψη, η MG Motor μάλλον θα χρειαστεί να αναθεωρήσει τη διαδικασία λανσαρίσματος των μοντέλων της στην Ευρώπη. Είναι η τρίτη φορά -ύστερα από τα SUV S6 και S9- που νέο μοντέλο της αποκαλύπτεται πριν από την ώρα του από τον EuroNCAP. Μία φορά θα έλεγες ότι είναι «ατύχημα». Τρεις φορές σημαίνουν πρόβλημα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube