node/31516

J.D. Power: To Hyundai Group σε μεγάλες πιένες

Στην ποιοτική κατάταξη της J.D. Power για το 2018, η Genesis, η Kia και η Hyundai ανέβηκαν στις τρεις τοπ θέσεις για πρώτη φορά.

Η Genesis, ο πολυτελής βραχίονας της Hyundai, χτύπησε κορυφή στην ετήσια έκθεση της J.D. Power για τα αμερικανικά αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από την Kia στη δεύτερη θέση και την τρίτη θέση της Hyundai, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που οι τρεις κορυφαίες μάρκες της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Κορέας πέτυχαν αυτό το συνδυασμό στην κατάταξη.

Η Genesis, με 68 προβλήματα που αναφέρθηκαν ανά 100 οχήματα, έφτασε στο Νο. 1 στη δεύτερη χρονιά της ως ανεξάρτητης φίρμας. Η Kia, η οποία είχε την πρώτη θέση στην έρευνα για δύο συνεχόμενα χρόνια, έπεσε στη δεύτερη θέση με 72/100. Και τέλος, η Hyundai βελτιώθηκε κατά 14 πόντους σε σύγκριση με το 2017 με 74/100. Εδώ να σημειώσουμε ότι η Kia είναι η τοπ μαζική φίρμα για τέσσερα συναπτά έτη.

Το κορεατικό τρίο έχει εκτοπίσει τους επί μακρόν ηγέτες εξ Ιαπωνίας ορμωμένων, Toyota και Honda, οι οποίες πλέον βρίσκονται κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας για το 2018.

Οι δύο ιαπωνικές φίρμες μπορεί να παρέμειναν σχετικά σταθερές όσον αφορά τον αριθμό των προβλημάτων που αναφέρουν οι πελάτες, αλλά άλλοι κατασκευαστές βελτιώθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των τριών μεγάλων του Detroit.

Η Genesis, η οποία εμπορεύεται μόλις δύο μοντέλα, τις μπερλίνες G80 και G90, δίνει «πολύ σαφή έμφαση στην παροχή ακριβώς αυτού που θέλουν στους πελάτες και όχι στην κατασκευή» αυτοκινήτων «πολύ περίπλοκων», δήλωσε ο Dave Sargent, επικεφαλής της για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στην JD Power.

Οι βελτιώσεις στο G80 ήταν αρκετές για να ωθήσουν το φίρμα πολυτελείας στην κορυφή, είπε ο Sargent.

J.D. Power 2018 U.S. Initial Quality Study

Τα κύρια σημεία της έρευνας του 2018

♦ Ο μέσος όρος της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα μοντέλα 2018 -93 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα- ήταν τέσσερις πόντους καλύτερος από τον αντίστοιχο του 2017.

♦ Η Mazda σημείωσε τα μεγαλύτερα κέρδη μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων, με βελτίωση 25 μονάδων, ενώ η Mitsubishi είχε τη δεύτερη μεγαλύτερη βελτίωση, με 111 προβλήματα ανά 100 οχήματα. Η Cadillac ανέβηκε στην 11η από την 14η θέση, με βελτίωση 15 μονάδων. Εκτός από τη Hyundai, η Infiniti και η Lexus παρουσίασαν επίσης σημαντικά, αλλά μικρότερα κέρδη.

♦ Η FΙΑΤ, η οποία ήταν ουραγός της έρευνας το 2017, αποκλείστηκε από την τελευταία μελέτη λόγω ανεπαρκούς μεγέθους δείγματος.

♦ Ο ποιοτικός δείκτης των νέων μοντέλων βελτιώθηκε σε έξι από τις οκτώ κατηγορίες, ενώ 21 από τις 31 μάρκες σημείωσαν κέρδη σε σχέση με το 2017. Μεταξύ των κυριότερων συστημάτων και χαρακτηριστικών που παρακολουθήθηκαν, η J.D. Power δήλωσε ότι η μεγαλύτερη βελτίωση συντελέστηκε στην καροσερί των αυτοκινήτων (λιγότερος θόρυβος από τον άνεμο και λιγότερες ατέλειες στο χρώμα), στα καθίσματα και στην καμπίνα.

♦ Το infotainment παραμένει ο πιο προβληματικός τομέας για τους ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων, παρά τη βελτίωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η βελτίωση είναι αποτέλεσμα των λιγότερων προβλημάτων με τα ενσωματωμένα συστήματα αναγνώρισης φωνής, ανέφερε η J.D. Power.

♦ Τα παράπονα για τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού βρίσκονται σε φάση κλιμάκωσης, αυξανόμενα κατά 20% ετησίως τα τελευταία τρία χρόνια, με 3,5 προβλήματα ανά 100 οχήματα να αναφέρονται για το 2018.

Τοπ 3 ανά κατηγορία

Segment Highest ranked Others ranked
Μικρά Kia Rio Nissan Versa, Chevrolet Bolt
Μικρά Premium  Acura ILX BMW 2 Series, Mercedes-Benz CLA
Κόμπακτ Toyota Corolla Chevrolet Cruze, Kia Forte
Κόμπακτ Premium  BMW 4 Series Infiniti Q60, Lexus ES
Μεσαία Nissan Altima Kia Optima, Ford Fusion
Μεσαία Σπορ* Ford Mustang  
Μίνιβαν Dodge Grand Caravan Kia Sedona, Toyota Sienna
Μεσαία Premium Lincoln Continental Genesis G80, Lexus GS
Μεγάλα  Nissan Maxima Ford Taurus, Chrysler 300
Μεγάλα Premium  Genesis G90 BMW 7 Series, Mercedes-Benz S-Class
Μικρά SUV Hyundai Tucson Kia Sportage, Mitsubishi Outlander Sport
Μικρά Premium SUV* BMW X1 (ισοβαθμία), Mercedes-Benz GLA (ισοβαθμία)  
Κόμπακτ SUV Buick Envision Ford Escape, Honda CR-V
Κόμπακτ Premium SUV Lincoln MKC Porsche Macan, Mercedes-Benz GLC
Μεσαία SUV Kia Sorento Hyundai Santa Fe, Ford Explorer (ισοβαθμία), Nissan Murano (ισοβαθμία)
Μεσαία Premium SUV BMW X6 Lexus RX, Porsche Cayenne
Μεσαία Pick-up Nissan Frontier GMC Canyon (ισοβαθμία), Honda Ridgeline (ισοβαθμία)
Μεγάλα SUV Ford Expedition GMC Yukon, Chevrolet Tahoe
Μεγάλα Ελαφρού Φορτίου Pick-up* Chevrolet Silverado  
Μεγάλα Βαρέος Φορτίου Pick-up* Chevrolet Silverado HD (ισοβαθμία), Ford Super Duty (ισοβαθμία)  
*Κανένα άλλο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία δεν υπερβαίνει το μέσο όρο της.
Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τρία μοντέλα με το 80% των πωλήσεων στην αγορά σε οποιοδήποτε βραβευμένη κατηγορία για να ισχύει το βραβείο. Η κατηγορία των Μεγάλων Premium δεν πληρούσε τα κριτήρια για να είναι επιλεγεί, επομένως δεν θα απονεμηθούν βραβεία.