node/43265

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το 66% πιστεύει ότι καίνε καύσιμο!

Έρευνα της Toyota κατέδειξε μεγάλη άγνοια των καταναλωτών πάνω στις νέες τεχνολογίες και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για τα οποία πιστεύουν ότι καίνε και ορυκτό καύσιμο. 

Μπορεί οι καταναλωτές να έχουν αρχίσει να αγκαλιάζουν» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως υπάρχει ακόμη ένα τεράστιο κενό γνώσης και πληροφόρησης γύρω από τα EV που οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται να ξεπεράσουν. 

Στη διάρκεια της εκδήλωσης E-volution της Toyota, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε ένα εκπληκτικό στατιστικό που δείχνει πόσο λίγα γνωρίζουν οι περισσότεροι καταναλωτές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλιώς EV. Στην εύκολη (σ.σ.: σύμφωνα με πολλούς) ερώτηση αν ένα EV έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, το 66% των ερωτηθέντων απάντησε, «ναι»!

ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα πρώτα σημάδια άγνοιας των καταναλωτών είχαν φανεί σε αντίστοιχη έρευνα το 2019. Τότε θα μπορούσαμε να πούμε πως η πληροφόρηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν περιορισμένη. Η ίδια όμως ερώτηση επαναλήφθηκε και στην εφετινή έρευνα. Και παρόλο που υποτίθεται ότι θα έπρεπε πλέον να γνωρίζουμε περισσότερα για τα EV, το 66% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να πιστεύει, όπως φάνηκε από τις απαντήσεις, πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Μια στατιστική μελέτη που εκπλήσσει, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σταδιακά κερδίζουν έδαφος στην Ευρώπη

Δυστυχώς, αυτό δεν ήταν το μόνο εκπληκτικό εύρημα της μελέτης. Όταν οι άνθρωποι ρωτήθηκαν εάν τα υβριδικά πρέπει να φορτίζονται, το 75% των ερωτηθέντων είπε «ναι»! 

ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ToyotA HYBRID

Εκπρόσωποι της Toyota παραδέχθηκαν ότι αυτό το τελευταίο είναι άκρως απογοητευτικό, καθώς η εταιρεία παρουσίασε το Prius πριν από δύο δεκαετίες, χρόνος απόλυτα ικανοποιητικό για την ενημέρωση των καταναλωτών. Είναι ακόμη πιο περίεργο αν σκεφτείς ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει μια μεγάλη γκάμα υβριδικών, ούσα μαζί με τη θυγατρική της Lexus, πρωτοπόρα στη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Ίσως κάποιοι να μπερδεύουν τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά (hybrid) με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά (plug-in hybrid), αλλά και πάλι, ύστερα από τόσο χρόνια αυτό δεν δικαιολογείται.

Η Toyota πιστεύει πως σημαντική ευθύνη για την άγνοια των καταναλωτών έχουν οι αντιπρόσωποι, οι οποίοι πρέπει να ενημερώνουν λεπτομερώς τον πελάτη για τις τεχνολογίες των αυτοκινήτων, ασχέτως αν αυτός ενδιαφέρεται για κάποια συγκεκριμένη ή όχι. 

Η Toyota έχει ήδη λανσάρει ένα ειδικό κέντρο εκμάθησης που «διδάσκει» στους αγοραστές μερικά από τα βασικά, μέσω εκπαιδευτικών βίντεο.