
Η βρετανική κυβέρνηση πληρώνει για να σώσει τους προμηθευτές της Jaguar Land Rover
Σε παραλυσία από κυβερνοεπίθεση που την ανάγκασε να σταματήσει την παραγωγή εδώ και σχεδόν έναν μήνα, η Jaguar Land Rover θα λάβει σχεδόν δύο δισεκατομμύρια ευρώ από τη κυβέρνηση, προκειμένου να διασώσει τους προμηθευτές της.


Σαν να μην έφταναν οι δυσκολίες που ήδη αντιμετώπιζε η Jaguar, ο όμιλος Jaguar Land Rover βρέθηκε στο στόχαστρο μιας μεγάλης κλίμακας κυβερνοεπίθεσης, η οποία παρέλυσε πλήρως τις δραστηριότητές του.
Εκτός από την αποκατάσταση όλων των πληροφοριακών συστημάτων, ο βρετανικός όμιλος -που ανήκει στον ινδικό Όμιλο Tata- πρέπει πλέον να οργανώσει και την επανεκκίνηση της παραγωγής στις μονάδες του. Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, λόγω της επίθεσης, δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ένα αυτοκίνητο!
Τα εργοστάσια της Jaguar Land Rover θα παραμείνουν κλειστά τουλάχιστον έως την 1η Οκτωβρίου. Έχουν κατεβάσει ρολά από τις 2 Σεπτεμβρίου, δηλαδή ήδη σχεδόν έναν μήνα
Η κατάσταση αυτή συνεπάγεται τεράστιο κόστος όχι μόνο για την ίδια την εταιρεία, αλλά και για το πλήθος των προμηθευτών της, οι οποίοι εξαρτώνται άμεσα από τη ροή παραγωγής των μοντέλων Land Rover -δεδομένου ότι η Jaguar δεν παράγει αυτοκίνητα εφέτος.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η εγγύηση δανείου που προσφέρει η βρετανική κυβέρνηση -η οικονομική βοήθεια εξεταζόταν από τις 25/9, με στόχο να στηρίξει την Jaguar Land Rover σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Το Λονδίνο δεσμεύεται να διαθέσει έως και 1,5 δισ. στερλίνες (περίπου 1,7 δισ. ευρώ), έτσι ώστε να αποφευχθούν χρεοκοπίες στους προμηθευτές του ομίλου, οι οποίοι έχουν σταματήσει να πληρώνονται εξαιτίας της κυβερνοεπίθεσης.
Το συνολικό κόστος της επίθεσης για την Jaguar-Land Rover παραμένει άγνωστο, αλλά κάθε ημέρα που οι γραμμές παραγωγής παραμένουν κλειστές επιβαρύνει σημαντικά τα οικονομικά της.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα εργοστάσια της Jaguar Land Rover θα παραμείνουν κλειστά τουλάχιστον έως την 1η Οκτωβρίου. Έχουν κατεβάσει ρολά από τις 2 Σεπτεμβρίου, δηλαδή ήδη σχεδόν έναν μήνα. Το αποτέλεσμα θα είναι σοβαρές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των Land Rover σε πελάτες σε όλο τον κόσμο -και φυσικά απώλεια εσόδων.