
Honda N-One e: Ένα τεράστιο power-bank με μήκος 3,4 m
To Honda N-One e: αποτελεί το μικρότερο ηλεκτρικό της μάρκας, αλλά μπορεί να ηλεκτροδοτήσει τις συσκευές σου.

Μπορεί να είναι μικρό σε μέγεθος, αλλά το χαριτωμένο πρωτότυπο Honda N-One e: έκανε μεγάλη εντύπωση στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood πριν λίγο καιρό, παρόλο που δεν εξέπεμπε καθόλου θόρυβο κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τώρα, η έκδοση παραγωγής του μικροσκοπικού ηλεκτρικού Honda N-One e: έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στην Ιαπωνία. Ανήκει στην κατηγορία των kei cars, οπότε αναμενόμενο έχει ψηλή κορμοστασιά. Με τους μικροσκοπικούς τροχούς που το κάνουν να φαίνεται χαριτωμένο και ταυτόχρονα αδέξιο.
Ιδανικό για αστική χρήση, με επαρκείς χώρους κι έξυπνες πρακτικές λύσεις
Σε αντίθεση με το πρωτότυπο, το οποίο διέθετε τονισμένα φτερά, η ιαπωνική έκδοση παραγωγής συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς που διέπουν τα kei cars. Που αφορούν τόσο τις πιο περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις, όσο και τη συνολική ισχύ.
Έτσι, παρόλο που η Honda δεν έχει αποκαλύψει πολλά όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι έχει μήκος μικρότερο από 3.400 mm και ότι ο ηλεκτροκινητήρας του δεν αποδίδει περισσότερους από 64 ίππους.
Τα ηλεκτρικά του μέρη αναμένεται να είναι κοινά με το ψηλότερο N-Van e: που αποκαλύφθηκε πέρυσι. Εκείνο μπορεί να διανύσει 245 km με μία μόνο φόρτιση.
Το N-One λογικά θα είναι λίγο πιο ταξιδιάρικο. Το N-Van δέχεται ταχυφόρτιση DC έως 50 kW, χαμηλό νούμερο. Αλλά με δεδομένη τη μικρή μπαταρία, το 10-80% διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
Στην καμπίνα υπάρχουν αρκετοί φυσικοί διακόπτες και ένας περιστροφικός επιλογέας έντασης του ήχου στην οθόνη πολυμέσων. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 50:50 κι ανασηκώνεται η βάση τους, για μεγιστοποίηση της πρακτικότητας.
Εκπλήσσει η λειτουργία V2L σε ένα τόσο μικρό μοντέλο, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν το N-One e: για να τροφοδοτούν τα σπίτια τους κατά τη διάρκεια διακοπών ρεύματος. Ή άλλες συσκευές στη διάρκεια των διακοπών τους.
Οι πωλήσεις του αστικού BEV θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο στην Ιαπωνία, τον ίδιο μήνα που η Honda αναμένεται να κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου.