
GP Ηνωμένων Πολιτειών: Τι πας να κάνεις ρε Max;
Έχει το ταλέντο, έχει την εμπειρία, έχει το μομέντουμ. Στο GP Ηνωμένων Πολιτειών ο Max Verstappen έκανε το απόλυτο σε sprint race και αγώνα και πλέον είναι για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου.


Πριν την καλοκαιρινή διακοπή λέγαμε σε κάποιον πως ο Max Verstappen θα μπει στη μάχη του πρωταθλήματος και μάλιστα με αξιώσεις θα τον θεωρούσαμε τρελό. Ο Ολλανδός όμως μυρίζει αίμα και μετά το sprint race του Σαββάτου έκανε περίπατο και στο κυριακάτικο GP Ηνωμένων Πολιτειών. Μειώνοντας την απόσταση από την κορυφή στους 40 βαθμούς.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Verstappen να κάνει άλλη μια καλή εκκίνηση, μένοντας εύκολα πρώτος. O Leclerc εκμεταλλεύτηκε την μαλακή γόμα με την οποία ξεκίνησε και μπόρεσε να περάσει τον Norris ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση.
Κακή εκκίνηση για τον Russell που έχασε δύο θέσεις από Hamilton και Piastri πέφτοντας έτσι στην έκτη θέση. Με το καλημέρα, ο Verstappen έδειξε τις διαθέσεις του οικοδομώντας διαφορά 1,7 δευτερολέπτων.
Στο GP Ηνωμένων Πολιτειών ο Max Verstappen πανηγύρισε την 68η νίκη της καριέρας του. Και με πέντε αγώνες να απομένουν είναι για τα καλά στη μάχη του τίτλου, 40 βαθμούς πίσω από τον Piastri
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Σιγκαπούρης: Εύκολα ο Russell, πρωταθλήτρια η McLaren
Ο Norris ήταν κολλημένος πίσω από τον Leclerc αλλά η πρώτη απόπειρα για να ανακτήσει την δεύτερη θέση ήταν αποτυχημένη. Καλό ρυθμό είχε και ο Hamilton που ήταν σταθερά στο DRS του Norris. Piastri και Russell ακολουθούσαν από κοντά, χωρίς όμως να είναι ιδιαίτερα απειλητικοί.
Έχοντας συμπληρώσει πέντε γύρους ο Verstappen είχε ανεβάσει τη διαφορά στα τρία δευτερόλεπτα, με τον Leclerc να παίζει εξαιρετική άμυνα κρατώντας πίσω του τον Norris. Στον 7ο γύρο, Sainz και Antonelli είχαν επαφή με τον Ισπανό της Williams να εγκαταλείπει, μην μπορώντας να δώσει στο κατά τα άλλα πολύ καλό τριήμερο (τερμάτισε τρίτος στο sprint race του Σαββάτου).
Η φθορά στην μαλακή γόμα του Leclerc άρχισε να γίνεται ορατή στον 14ο γύρο μιας και ο Norris μπήκε εκ νέου στο DRS του Μονεγάσκου. Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε τρεις γύρους, ο πιλότος της McLaren βρήκε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με τον οδηγό της Ferrari.
LAP 15/56
This is all there is between Norris and Leclerc 🤏
The Monegasque holds on for now! 🤯#F1 #USGP pic.twitter.com/3K3lkVU7ea— Formula 1 (@F1) October 19, 2025
Στον 16ο γύρο ο Norris έκανε νέα επίθεση όμως ο Leclerc αμύνθηκε και πάλι άψογα. Την μάχη Leclerc-Norris φάνηκε να εκμεταλλεύεται ο Hamilton που πλησιάσει στο δευτερόλεπτο τον Norris. Όσο για τον Verstappen, είχε χαθεί στον ορίζοντα με διαφορά άνω τον επτά δευτερολέπτων.
Στον 19ο γύρο, ο Norris προσπάθησε και πάλι, όμως ο Leclerc έκλεισε και πάλι την πόρτα με τρόπο απαιτητικό. Τελικά, στον 21ο γύρο, ο Norris ολοκλήρωσε το προσπέρασμα, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, από όπου και ξεκίνησε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στο Λουτράκι η έδρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026
Στον 23ο γύρο, ακριβώς στα μισά του αγώνα η Ferrari κάλεσε στα pits τον Leclerc, μάλλον για να… χωρίσει του οδηγούς της! Κι αυτό γιατί Leclerc και Hamilton έδωσαν μάχη που λίγο κόντεψε να καταλήξει σε επαφή. Κι όλα αυτά σε αγώνα που διεκδικεί το βάθρο.
Ο Hamilton ήταν σε απόσταση 1,5 δευτερολέπτων από τον Norris τη στιγμή που ο Βρετανός προσπέρασε τον Leclerc. Αντί λοιπόν η Ferrari να τραβήξει άμεσα τον Leclerc στα pits, άφησαν τους οδηγούς της να μονομαχήσουν για έναν γύρο. Με αποτέλεσμα ο Hamilton να χάσει τουλάχιστον 1,5 δευτερόλεπτο από τον Norris.
Στον 31ο γύρο ο Piastri μπήκε στα pits βάζοντας φρέσκια soft για να φτάσει μέχρι το τέλος. Στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε ο Hamilton βάζοντας και αυτός τη μαλακή γόμα. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε εύκολα μπροστά από τον Piastri στην έκτη θέση.
Στον 33ο γύρο μπήκε και ο Norris. Το pit-stop του ήταν αργό (3,8”) με αποτέλεσμα να βγει και πάλι πίσω από τον Leclerc. Έναν γύρο μετά μπήκαν και οι Verstappen-Russell. Με την ολοκλήρωση των pit-stop δεν είχαμε την παραμικρή αλλαγή στην κατάταξη: Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri και Russell.
Έχοντας φτάσει στον 38ο γύρο οι διαφορές είχαν οριοθετηθεί και η μόνη μάχη ήταν αυτή της δεύτερης θέσης. Με τον Norris να έχει κολλήσει και πάλι πίσω από τον Leclerc. Στον 41ο γύρο, ο Norris σε συνομιλία με τους μηχανικούς ανέφερε πως τα λάστιχά του είχαν «τελειώσει». Ο Βρετανός δεν κινδύνευε από τον Hamilton, την ίδια στιγμή όμως βγήκε από το DRS του Leclerc. Ο Norris όμως επανήλθε πιέζοντας λυσσαλέα τον Leclerc. Tον οποίο και προσπέρασε όμορφα στον 51ο γύρο.
LAP 51/56
Norris sends it at Turn 1, however, Leclerc does the switcheroo... 🤯
But Norris gets it done on the back straight, into P2! #F1 #USGP pic.twitter.com/NEYt8YC3RQ— Formula 1 (@F1) October 19, 2025
Μέχρι το φινάλε του αγώνα δεν άλλαξε τίποτα, με τον Max Verstappen να πανηγυρίζει στο Τέξας την τρίτη νίκη του στους τέσσερις τελευταίους αγώνες. O Norris τερμάτισε δεύτερος με τον Leclerc που πάλεψε πολύ να συμπληρώνει το βάθρο. Hamilton, Piastri (εκτός ρυθμού σε όλο τον αγώνα), Russell, Tsunoda, Hulkenberg, Bearman, Alonso συμπλήρωσαν την 10άδα.
Πέρα από την 68η νίκη της καριέρας του, ο Ολλανδός κυνηγάει μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην ιστορία της Formula 1, μειώνοντας τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Piastri στους 40 βαθμούς με πέντε αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν.
Μια εξέλιξη που πραγματικά ελάχιστοι περίμεναν. Πριν τη θερινή διακοπή ο Verstappen τερμάτισε μόλις 9ος στην Ουγγαρία. Η διαφορά από την κορυφή είχε φτάσει τους 104 βαθμούς και οι όποιες κουβέντες γύρο από τον Ολλανδό αφορούσαν το μέλλον του. Κάτι τα λάθη της McLaren, κάτι η βελτίωση της Red Bull με τον Laurent Mekies στο τιμόνι, κάτι το αστείρευτο ταλέντο του Verstappen έχουν φέρει τον Ολλανδό σε απόσταση αναπνοής. Και μάλιστα με περίσσεια αυτοπεποίθηση.
Το σίγουρο είναι πως οι πέντε τελευταίοι αγώνες του πρωταθλήματος αναμένονται με τρομερό ενδιαφέρον. Ο Piastri προηγείται με 346 βαθμούς, οι Norris και Verstappen ακολουθούν με 332 και 306 βαθμούς αντίστοιχα. Επόμενος αγώνας το τριήμερο 24-26 Οκτωβρίου στο Μεξικό.