Galaxy 7, δεν είναι κινητό, αλλά PHEV λιμουζίνα από την Geely

Galaxy 7, δεν είναι κινητό, αλλά PHEV λιμουζίνα από την Geely

Με ονομασία που παραπέμπει σε smartphone της Samsung, το Galaxy 7 υπόσχεται 2.100 km συνδυαστικής αυτονομίας.

Galaxy A7, διαβάζεις το όνομά του και θυμάσαι το έξυπνο κινητό της κορεατικής Samsung. Αλλά αποτελεί τη νέα επαναφορτιζόμενη υβριδική μπερλίνα της Geely, με την Galaxy να αποτελεί νέα υπό-μπράντα της. Και το Α7 να έχει ακριβώς το ίδιο όνομα με το μοντέλο της Audi.

Και παρόμοιες διαστάσεις επίσης, αλλά και προσοχή στη λεπτομέρεια. Με μήκος 4.918 mm, πλάτος 1.905 mm, ύψος 1.495 mm και μεταξόνιο στα 2.845 mm, το Galaxy A7 έχει αντίστοιχες διαστάσεις με το Toyota Camry. Το πιο καλοπουλημένο σεντάν στον πλανήτη.

Και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως plug-in hybrid. Απευθύνεται σε αγοραστές που επιθυμούν τεράστια αυτονομία χωρίς τους συμβιβασμούς ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου.

Παρά την αλματώδη βελτίωση της ηλεκτρικής τεχνολογίας, ακόμα και στην Κίνα υπάρχουν πολλοί που δεν είναι έτοιμοι για το επόμενο βήμα

Galaxy 7

Ενσωματώνει το υβριδικό σύστημα NordThor της Geely, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1,5 lt με μονό ηλεκτροκινητήρα. Υπόσχεται ότι θα καλύψει έως και 120 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και έως και 2.100 km συνολικά. Χάρη στην LFP μπαταρία των 18,99 kWh.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Geely Galaxy Starship 7, πολυτελές PHEV SUV, από €13.000 στην Κίνα

Ωστόσο, κράτα μικρό καλάθι, γιατί τα παραπάνω νούμερα είναι στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών CTLC. Το αυτό και για τη μέση κατανάλωση των 2 lt στα 100. Δεν μπορούμε πάντως να μην επαινέσουμε το λογικό βάρος, που δεν ξεπερνά τα 1.735 kg στην πολυτελέστερη έκδοση.

Galaxy 7

Στο εσωτερικό, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει μια μεγάλη οθόνη infotainment και ένας μικρότερος ψηφιακός πίνακας οργάνων. Είναι ενδιαφέρον ότι η Geely έχει προσθέσει φυσικά κουμπιά και περιστροφικό επιλογέα αντί να βασίζεται στην οθόνη αφής για κάθε λειτουργία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Geely είναι η πρώτη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία στο τοπ 10

Η ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία και τα ξύλινα ένθετα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα δίνουν μια ελαφρώς πιο πολυτελή ατμόσφαιρα από ό,τι υποδηλώνει η προσιτή του τιμή.

Πόσο κοστίζει; Κάθεσαι; Στην Κίνα, ξεκινά από €12.150. Όχι και πολλά για 5μετρη λιμουζίνα, ε;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube