
Ford Mustang Mach-E: Ούτε 5% πτώση μπαταρίας στα 400.000 km
Η Ford Mustang Mach-E αποδεικνύει άριστη γήρανση στον συσσωρευτή της με λιγότερο από 5% μείωση χωρητικότητας ύστερα από 400.000 km.

Ένας ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να απολαμβάνει πάνω από 95% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από περισσότερα από 400.000 km.
Ο David Blenkle χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό crossover για να πηγαινοφέρνει πελάτες σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Κάποιες μέρες, είναι πάνω από 12 ώρες πίσω από το τιμόνι.
Η Ford ισχυρίζεται ότι σχεδιάζει τις μπαταρίες έτσι ώστε να διαρκούν τουλάχιστον δέκα χρόνια, με το 90% της χωρητικότητας να παραμένει ωφέλιμο ύστερα από 160.000 km
Η ιστορία του David Blenkle δημοσιεύτηκε στο επίσημο blog της Ford για να καταδείξει ότι τα ηλεκτρικά της είναι κατάλληλα όχι μόνο για οδήγηση στην πόλη, αλλά και για σενάρια πολλών χιλιομέτρων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stanford, οι EV μπαταρίες θα αντέξουν παραπάνω απ' όσο λέγαμε
Μετά από 400.000+ km, το οδηγοκεντρικό BEV έχει χάσει μόνο το 4,3% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας. Ο Matthew Gabrielli, αρχιμηχανικός προϊόντος της Ford Mustang Mach-E, ισχυρίζεται ότι η Ford σχεδιάζει τις μπαταρίες της ώστε να διαρκούν τουλάχιστον 10 χρόνια, με το 90% της μπαταρίας να παραμένει σε καλή κατάσταση μετά από 160.000 km.
Ενώ το αυτοκίνητο του Blenkle είναι μόλις τριών ετών, διανύει κατά μέσο όρο 400 km την ημέρα. Ωστόσο, όπως δείχνουν οι έρευνες, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών επηρεάζονται και από τον χρόνο, όχι μόνο από τη χρήση. Άρα δεν είναι λογικό να περιμένεις κανείς ότι ένα BEV 10ετίας με 400.000 km θα έχει χάσει αντίστοιχα λίγη μπαταρία.
Ο David έχει συνηθίσει τον σκεπτικισμό όταν οι άνθρωποι βλέπουν το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο. «Η μεγαλύτερη παρανόηση που συναντώ είναι σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την αυτονομία. Και μετά τους δείχνω το οδόμετρο».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model S με 700.000 km καταρρίπτει τα προγνωστικά [video]
Ο Blenkle λέει ότι επέλεξε τη Mustang Mach-E επειδή χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, άνετο για τους επιβάτες του και οικονομικό στη χρήση. Το Ford ξεπέρασε τις προσδοκίες του, απαιτώντας ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό λειτουργικό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει αλλάξει ακόμα τακάκια φρένων.