node/38921

Ferrari: Ποιοι μπορεί να είναι οι διάδοχοι του Vettel στην Scuderia

Τα ονόματα που “παίζουν” για να σταθούν δίπλα στον Leclerc -To επόμενο βήμα του Vettel.

Δεν πέρασαν παρά λίγες μόνον ημέρες και ο 72χρονος Eddie Jordan επιβεβαιώθηκε όταν δήλωνε πως έρχονται «κοσμογονικές» αλλαγές στη Formula 1, λόγω και των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού.

Ο Vettel δεν τα βρήκε με τη Scuderia και αποχωρεί όπως ανακοινώθηκε σήμερα, δίχως να έχει καταφέρει να πάρει όλον αυτόν τον καιρό τον πολυπόθητο τίτλο. (Διαβάστε ΕΔΩ την επίσημη δήλωση της Ferrari και του Γερμανού).

Στη Scuderia μένει βέβαια ο Leclerc ο οποίος απέδειξε ότι πέρα από ανερχόμενο ταλέντο έχει και τη στόφα για να είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας. 

Το ερώτημα είναι ποιοι είναι οι υποψήφιοι για τη θέση του Vettel. Ο Jordan είχε πει ότι ο Hamilton θα πάει στη Ferrari και μάλιστα είχε δικαιολογήσει την άποψή του τονίζοντας ότι η Scuderia είναι η μόνη που μπορεί να σηκώσει το βάρος της αμοιβής του Lewis (Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις δηλώσεις του Jordan)

lewis hamilton

Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός δηλώνει πιστός στο συμβόλαιό του και στη Mercedes (λήγει στο τέλος του 2020), το δέλεαρ του να ντυθεί στα κόκκινα δεν είναι μικρό για κανέναν οδηγό της F1, ακόμη και αν λέγεται Hamilton.

Από εκεί και πέρα, τα ονόματα που ακούγονται και που είναι πολύ πιθανά είναι δύο: Αυτό το Carlos Sainz και αυτό του Daniel Ricciardo. Όπως φαίνεται μάλιστα και από τη φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο, το διαδίκτυο έσπευσε να τους...ντύσει στα κόκκινα. 

Kαι λέμε πιθανά, διότι αν πήγαινε ο Hamilton στη Ferrari αυτόματα θα χάλαγε η ισορροπία με τον Leclerc καθώς ο Μονεγάσκος θα ήταν μοιραία ο Νο2 οδηγός. Είναι σαφές ότι η Ferrari δεν θα ήθελε να δυσαρεστήσει τον Leclerc… 

Αντίθετα μια μετακίνηση του Sainz από τη McLaren ή του Ricciardo από τη Renault θα ήταν πολύ πιο… ανώδυνη για τις σχέσεις μέσα στην ομάδα. Επίσης ακούγεται και το όνομα του Antonio Giovinazzi από τη… θυγατρική Alfa Romeo, αλλά είναι μάλλον απίθανο. 

Πρέπει να πούμε επίσης ο Sainz έχει στην τσέπη του ένα καλό χορηγικό πακέτο που δεν είναι και ευκαταφρόνητο σε αυτές τις εποχές. 

Σε ό,τι αφορά το μέλλον του Vettel αυτό δεν είναι και τόσο σαφές. Ο Γερμανός μπορεί να αποσυρθεί τελείως από την ενεργό δράση, αλλά μπορεί και να μετακομίσει στη McLaren.   

Να σημειώσουμε ότι στις δηλώσεις του ο Jordan είχε τονίσει ότι στην μετά κορονοϊό εποχή, η μόνη ομάδα που είναι ικανή να επιβιώσει είναι η Ferrari. Και αυτό διότι όπως τόνισε στο Μαρανέλο έχουν την Formula 1 στο DNA τους και παρά τις κατά καιρούς απειλές που έχουν εκτοξεύσει δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από το σπορ.

Έτσι, ο 72χρονος Ιρλανδός προβλέπει ότι στο άμεσο μέλλον, η Ferrari, η Red Bull και η McLaren - Mercedes θα είναι οι τρεις βασικές ομάδες που θα διεκδικούν τους τίτλους στην Formula 1. 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS