node/38921

Ferrari: Ποιοι μπορεί να είναι οι διάδοχοι του Vettel στην Scuderia

Τα ονόματα που “παίζουν” για να σταθούν δίπλα στον Leclerc -To επόμενο βήμα του Vettel.

Δεν πέρασαν παρά λίγες μόνον ημέρες και ο 72χρονος Eddie Jordan επιβεβαιώθηκε όταν δήλωνε πως έρχονται «κοσμογονικές» αλλαγές στη Formula 1, λόγω και των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού.

Ο Vettel δεν τα βρήκε με τη Scuderia και αποχωρεί όπως ανακοινώθηκε σήμερα, δίχως να έχει καταφέρει να πάρει όλον αυτόν τον καιρό τον πολυπόθητο τίτλο. (Διαβάστε ΕΔΩ την επίσημη δήλωση της Ferrari και του Γερμανού).

Στη Scuderia μένει βέβαια ο Leclerc ο οποίος απέδειξε ότι πέρα από ανερχόμενο ταλέντο έχει και τη στόφα για να είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας. 

Το ερώτημα είναι ποιοι είναι οι υποψήφιοι για τη θέση του Vettel. Ο Jordan είχε πει ότι ο Hamilton θα πάει στη Ferrari και μάλιστα είχε δικαιολογήσει την άποψή του τονίζοντας ότι η Scuderia είναι η μόνη που μπορεί να σηκώσει το βάρος της αμοιβής του Lewis (Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις δηλώσεις του Jordan)

lewis hamilton

Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός δηλώνει πιστός στο συμβόλαιό του και στη Mercedes (λήγει στο τέλος του 2020), το δέλεαρ του να ντυθεί στα κόκκινα δεν είναι μικρό για κανέναν οδηγό της F1, ακόμη και αν λέγεται Hamilton.

Από εκεί και πέρα, τα ονόματα που ακούγονται και που είναι πολύ πιθανά είναι δύο: Αυτό το Carlos Sainz και αυτό του Daniel Ricciardo. Όπως φαίνεται μάλιστα και από τη φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο, το διαδίκτυο έσπευσε να τους...ντύσει στα κόκκινα. 

Kαι λέμε πιθανά, διότι αν πήγαινε ο Hamilton στη Ferrari αυτόματα θα χάλαγε η ισορροπία με τον Leclerc καθώς ο Μονεγάσκος θα ήταν μοιραία ο Νο2 οδηγός. Είναι σαφές ότι η Ferrari δεν θα ήθελε να δυσαρεστήσει τον Leclerc… 

Αντίθετα μια μετακίνηση του Sainz από τη McLaren ή του Ricciardo από τη Renault θα ήταν πολύ πιο… ανώδυνη για τις σχέσεις μέσα στην ομάδα. Επίσης ακούγεται και το όνομα του Antonio Giovinazzi από τη… θυγατρική Alfa Romeo, αλλά είναι μάλλον απίθανο. 

Πρέπει να πούμε επίσης ο Sainz έχει στην τσέπη του ένα καλό χορηγικό πακέτο που δεν είναι και ευκαταφρόνητο σε αυτές τις εποχές. 

Σε ό,τι αφορά το μέλλον του Vettel αυτό δεν είναι και τόσο σαφές. Ο Γερμανός μπορεί να αποσυρθεί τελείως από την ενεργό δράση, αλλά μπορεί και να μετακομίσει στη McLaren.   

Να σημειώσουμε ότι στις δηλώσεις του ο Jordan είχε τονίσει ότι στην μετά κορονοϊό εποχή, η μόνη ομάδα που είναι ικανή να επιβιώσει είναι η Ferrari. Και αυτό διότι όπως τόνισε στο Μαρανέλο έχουν την Formula 1 στο DNA τους και παρά τις κατά καιρούς απειλές που έχουν εκτοξεύσει δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από το σπορ.

Έτσι, ο 72χρονος Ιρλανδός προβλέπει ότι στο άμεσο μέλλον, η Ferrari, η Red Bull και η McLaren - Mercedes θα είναι οι τρεις βασικές ομάδες που θα διεκδικούν τους τίτλους στην Formula 1. 

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.