node/38856

O Lewis Hamilton πάει στη Ferrari

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Eddie Jordan - Δείτε τι ακριβώς προβλέπει για την Formula 1 στην μετά κορονοϊό εποχή. 

Ο 72χρονος Eddie Jordan δηλώνει βέβαιος ότι στη Formula 1 έρχονται «κοσμογονικές» αλλαγές λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού.

Ο Ιρλανδός σε δηλώσεις του είπε πως ο Lewis Hamilton θα πάει στη Ferrari, καθώς μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η Mercedes, η Honda, αλλά και η Renault είναι πιθανό να αποχωρήσουν από τις πίστες. 

Σε ό,τι αφορά στη Mercedes, o Jordan λέει πως η ομάδα έχει πετύχει όλους της τους στόχους, έχει κατακτήσει τα πάντα τα τελευταία χρόνια και είναι πολύ πιθανό να πουλήσει την ομάδα στον Lawrence Stroll, ο οποίος ζει με το όνειρο να κάνε τον γιο του, τον Lance Stroll, παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Jordan λέει ότι η ομάδα της Mercedes κινδυνεύει να χάσει πολλά εκατομμύρια εξαιτίας της επικείμενης απόσυρσης του μεγάλου της χορηγού, της μαλαισιανής εταιρείας πετρελαίου και φυσικού αερίου, Petronas, καθώς οι τιμές του πετρελαίου έχουν κατρακυλίσει λόγω και της πανδημίας. 

Ο Jordan προβλέπει ότι στην μετά κορονοϊό εποχή, η μόνη ομάδα που είναι ικανή να επιβιώσει είναι η Ferrari. Και αυτό διότι όπως τονίζει στο Μαρανέλο έχουν την Formula 1 στο DNA τους και παρά τις κατά καιρούς απειλές που έχουν εκτοξεύσει δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από το σπορ.

Έτσι, ο 72χρονος Ιρλανδός προβλέπει ότι στο άμεσο μέλλον, η Ferrari, η Red Bull και η McLaren - Mercedes θα είναι οι τρεις βασικές ομάδες που θα διεκδικούν τους τίτλους στην Formula 1. 

Για την μετακίνηση του Hamilton στη Ferrari, ο Jordan λέει ότι είναι μονόδρομος καθώς μόνο η Scuderia είναι ικανή να σηκώσει το τεράστιο οικονομικό βάρος της αμοιβής του, ενώ για τον Sebastian Vettel λέει ότι ή θα αναγκαστεί να αποχωρήσει από το άθλημα ή να μετακομίσει στην McLaren. Τέλος, για τον Verstappen ισχυρίζεται ότι θα παραμείνει στη Red Bull και θα προσπαθήσει να κατακτήσει με τους ταύρους τον τίτλο που τόσο επιθυμεί, αν και όπως προβλέπει, αυτό θα είναι πολύ δύσκολο όσο ακόμη θα αγωνίζεται ο Lewis Hamilton.

[Πηγή: gpfan.com]

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53 Coupé & Cabriolet

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53 Coupé & Cabriolet

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.