node/38918

Επίσημο: Ο Sebastian Vettel φεύγει από τη Ferrari!

Ο Γερμανός πιλότος Sebastian Vettel δεν συμφώνησε στους όρους που του προτάθηκαν για ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari.

Μετά από έντονη φημολογία στα διεθνή μέσα, ο Sebastian Vettel επιβεβαίωσε με σχετική του δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Ferrari πως η συνεργασία του με την ιταλική ομάδα θα λήξει στα τέλη του 2020:

«Η συνεργασία μου με την Scuderia Ferrari θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020. Για να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε αυτό το άθλημα, είναι κρίσιμο όλες οι πλευρές να δουλεύουν σε απόλυτη αρμονία. Η ομάδα και εγώ διαπιστώσαμε πως δεν υπάρχει πλέον κοινή επιθυμία για να μείνουμε μαζί μετά το τέλος αυτής της σεζόν. Οικονομικοί λόγοι δεν έπαιξαν ρόλο σε αυτή την κοινή απόφαση. Δεν σκέφτομαι με αυτό τον τρόπο όταν καλούμαι να πάρω συγκεκριμένες αποφάσεις και ποτέ δεν θα το κάνω.

Αυτά που συμβαίνουν μέσα στους τελευταίους μήνες έχουν οδηγήσει αρκετούς από εμάς να σκεφτούμε τις πραγματικές μας προτεραιότητες στη ζωή. Χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε την φαντασία μας και να υιοθετήσουμε νέα προσέγγιση σε μια κατάσταση που έχει αλλάξει. Προσωπικά θα πάρω το χρόνο που χρειάζομαι για να αναθεωρήσω το τι έχει πραγματική σημασία όσον αφορά το μέλλον μου.

Η Scuderia Ferrari κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στην Formula 1 και ελπίζω να έχει την επιτυχία που της αξίζει. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την οικογένεια της Ferrari και πάνω από όλα όλους τους "tifosi" ανά τον κόσμο για την υποστήριξη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια. Ο άμεσος στόχος μου είναι να ολοκληρώσω τη μακρά μου πορεία με την Ferrari, ελπίζοντας να μοιραστούμε μερικές ακόμα όμορφες στιγμές, οι οποίες θα προστεθούν σε όλες αυτές που ζήσαμε μέχρι σήμερα.»

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F1 (2010-2011-2012-2013) ντύθηκε στα κόκκινα το 2015, αντικαθιστώντας τον Fernando Alonso στη θέση του πρώτου οδηγού της ομάδας. Έκτοτε δεν κατάφερε να στεφθεί πρωταθλητής, παρόλο που το 2017 και το 2018 έφτασε αρκετά κοντά.

Ο 32χρονος Γερμανός πιλότος είχε δηλώσει πως ήθελε να μείνει στην ιταλική ομάδα, όμως οι διαπραγματεύσεις δεν είχαν αίσιο τέλος. Νωρίτερα μέσα στην ημέρα, δημοσιεύματα από το διεθνή τύπο ανέφεραν πως οι όροι που πρότεινε η Ferrari στον Vettel για ανανέωση του συμβολαίου περιλάμβαναν σημαντικά χαμηλότερες απολαβές και μικρότερο χρονικό ορίζοντα από ότι θα ήθελε ο πιλότος - αν και η επίσημη δήλωσή του τις διέψευσε κατηγορηματικά.

Όπως καταλαβαίνουμε, το μέλλον του Vettel στην F1 είναι πλέον αβέβαιο, καθώς δεν είναι εύκολο να βρεθεί μια ομάδα που θα του επιτρέψει να παραμείνει ενεργός στην κούρσα για έναν ακόμα τίτλο.

Αντίθετα με τον Vettel, ο Charles Leclerc ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι το 2024, μετά από μια εξαιρετική σεζόν. Ο νεαρός Μονεγάσκος που θεωρείται ένα από τα καλύτερα ανερχόμενα ταλέντα στη Formula 1, έδειξε πως είναι πιο γρήγορος από τον πρώτο οδηγό της ομάδας (είχε περισσότερους βαθμούς, σημείωσε περισσότερες pole position και εμφάνισε ταχύτερο ρυθμό) διεκδικώντας με τον τρόπο του μια πιο προνομιακή θέση. 

Την πολυπόθητη θέση του Sebastian Vettel στη Ferrari μπορεί να πάρει ο Ισπανός Carlos Sainz που οδηγεί McLaren, ενώ δεν αποκλείεται και η περίπτωση του Αυστραλού Daniel Ricciardo που μάλλον θα φύγει από τη Renault. Επίσης, ακούγεται και το όνομα του Antonio Giovinazzi από την Alfa Romeo. Φυσικά, σε κάθε περίπτωση το πρώτο όνομα στη Ferrari θα είναι ο Charles Leclerc.

Όσο για τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή F1, Lewis Hamilton, του οποίου το συμβόλαιο με την Mercedes λήγει στο τέλος του 2020, έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως η επιθυμία του είναι να μείνει στη γερμανική ομάδα.

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.