node/37568

Ferrari: Μετά το 2025 θα έχουμε ηλεκτροκίνητο μοντέλο

Δεν είμαστε ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, είπε ο Luis Camilleri. 

Ο CEO της Ferrari Luis Camilleri ήταν κατηγορηματικός: Ηλεκτρικό Ferrari δεν θα δείτε πριν το 2025.
Παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός της οδεύει με ταχύτητα προς την ηλεκτροκίνηση, η Ferrari κρίνει πως ακόμη δεν έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή για να παρουσιάσει το δικό της EV. 

Και αυτό, διότι όπως είπε ο Luis Camilleri, η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει φτάσει στο επιθυμητό για εμάς επίπεδο, ενώ έχουμε ακόμη θέμα με την αυτονομία και την ταχύτητα φόρτισης. 
Ωστόσο, είπε, θα έχουμε και εμείς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά αυτό δεν θα γίνει πριν το 2025 και επεσήμανε ότι προς το παρόν όλο το βάρος θα πέσει στα υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ αποκάλυψε πως μελετούν διάφορες άλλες λύσεις στον τομέα των κινητήρων που να συνάδει με το DNA της μάρκας. 

Νωρίτερα φέτος, η Ferrari αποκάλυψε την SF 90 Stradale (η νέα ναυαρχίδα από το Maranello με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης 1.000 PS), το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της παραγωγής και είχε δηλώσει πως στόχο έχει μέχρι το 2022 το 60% των πωλήσεών της να αφορά σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων.
Τον περασμένο μήνα, η Ferrari αναθεώρησε την πρόβλεψή της για τα βασικά κέρδη της φετινής χρονιάς στα € 1,27 δισ. και δήλωσε ότι αναμένει ισχυρή απόδοση το 2020.

«Είμαστε έτοιμοι να κλείσουμε ένα χρόνο ρεκόρ και έτσι θα δείτε πολλά χαμογελαστά πρόσωπα εδώ», δήλωσε ο Camilleri. 

node/39628

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σημαδεύτηκαν από την πανδημία όμως κυριαρχεί αισιοδοξία για το μέλλον.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Η Ferrari ανακοίνωσε πτώση 60% στα έσοδά της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στις 1.389 μονάδες (περίπου οι μισές σε σχέση με πέρυσι), λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας που οδήγησε σε προσωρινό κλείσιμο εργοστασίων και εκθέσεων.

Εκτός από την παύση της παραγωγής και την πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα που επηρέασε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Ferrari επηρεάστηκε επίσης από την αναστολή των αγώνων της Formula 1, τους λιγότερους επισκέπτες στα μουσεία και τις μειωμένες πωλήσεις στα καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 124 εκατομμύρια ευρώ, περίπου όσα είχαν προβλέψει και οι οικονομικοί αναλυτές. Παρά το πλήγμα που υπέστη η ιταλική φίρμα λόγω της πανδημίας, o Louis Camilleri, CEO της Ferrari, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας πως η ζήτηση υπεραυτοκινήτων παραμένει δυνατή με σημαντική αύξηση (πάνω από 10%) στις παραγγελίες σε σχέση με το 2019.

Αυτή η εξέλιξη οδήγησε την Ferrari σε αναθεώρηση των οικονομικών στόχων για ολόκληρο το 2020, με προβλεπόμενο τζίρο €3,4 δισ. και κέρδη €1,075 με €1,125 δισ. (αντί για €1,05 - €1,20 δισ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη του Μαίου). Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Ferrari είδε την αξία της να ανεβαίνει 3,8%.

Ο Camillieri πρόσθεσε πως παρόλο που καθυστέρησαν, οι προγραμματισμένες πρεμιέρες δύο ακόμη υπεραυτοκινήτων για το 2020 θα γίνουν πριν από το τέλος του έτους, ενώ έκανε λόγο και για πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Autoblog.com]

TAGS
node/39623

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Mε κάτι παραπάνω από $280.000 μπορείτε να πάρετε μια λιμουζίνα που κάποτε ήταν μια κανονική Ferrari 360 Modena. 

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες ξεκίνησε τη ζωή του σαν μια κανονική 360 Modena. Στην πορεία όμως ένας τύπος που ακούει στο όνομα Scott Marshall, αποφάσισε να δημιουργήσει μια λιμουζίνα που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά στην Αυστραλία. 

Έτσι, επιμηκύνθηκε σε βαθμό... τρελό, δεχόμενη ενισχύσεις στο σασί, αερανάρτηση και βέβαια απέκτησε ειδικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, για εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ανάλογες λιμουζίνες του είδους. 

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 8 άτομα, διαθέτει άνετους καναπέδες, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πλήρες μπαρ, ηχοσύστημα, δύο οθόνες τηλεόρασης, κτλ. 

ferr

O V8 των 3.6 λίτρων παραμένει, όμως τώρα απέχει... πάρα πολύ από τη θέση του οδηγού. Βέβαια το αυτοκίνητο μόνον για καθημερινές μετακινήσεις δεν κάνει, καθώς απευθύνεται σε οργανωτές ειδικών εκδηλώσεων που στις ΗΠΑ και την Αυστραλία είναι ευρέως διαδεδομένες. 

ferrinte

Το αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση για όποιον ενδιαφέρεται από ειδικό ιστότοπο και η τιμή του είναι έως και... εξωφρενική αφού ξεπερνά τις $280.000, τιμή στην οποία αν κάποιος θέλει μια λιμουζίνα μπορεί άνετα να αγοράσει μια Rolls-Royce!..

Aν μας ρωτάτε την άποψή μας, πρόκειται σαφώς για ιεροσυλία!