
Ferrari, καθυστέρηση για το δεύτερο BEV της λόγω μη ζήτησης
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα κάνει το ντεμπούτο του μες στο 2026, όπως είχε προγραμματιστεί. Αλλά το δεύτερο έχει αναβληθεί για το 2028, ελέω της μηδενικής ζήτησης.

Οι αγοραστές σούπερκαρ και hypercar δεν ψωνίζουν ηλεκτρικά. Ήταν κοινή λογική, ο Mate Rimac το έμαθε με τον δύσκολο τρόπο, τώρα ήρθε η ώρα να το συνειδητοποιήσει και η Ferrari. Οι Ιταλοί θα λανσάρουν το πρώτο τους ηλεκτρικό μοντέλο -την Elettrica- την άνοιξη του 2026.
Ωστόσο, το δεύτερο ηλεκτρικό της εταιρείας, το οποίο επρόκειτο επίσης να κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά, δεν θα δει το φως της δημοσιότητας πριν από το 2028. Σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters, η Ferrari διαπίστωσε ότι η ζήτηση ήταν πολύ χαμηλή και αποφάσισε να μην το διακινδυνεύσει.
Άποψη που συμμερίζονται και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των πολυτελών μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Η Lamborghini πρόσφατα ανέβαλε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2028 στα τέλη της δεκαετίας.
Όποιος αγοράζει ένα σούπερκαρ επιζητά άλλες χάρες από αυτές που καρπώνονται οι περισσότεροι κάτοχοι ηλεκτρικών μοντέλων
Η Maserati σταμάτησε την εξέλιξη της ηλεκτρικής MC20, ο επικεφαλής της Aston Martin δήλωσε ότι οι αγοραστές δεν θέλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μάρκες όπως η Porsche έχουν αναπροσαρμόσει τα σχέδιά τους. Ώστε τα μελλοντικά τους ηλεκτρικά να μπορούν να δεχτούν και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η Ferrari έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται πάνω σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά οι πηγές του Reuters έχουν άλλη άποψη και επιμένουν ότι υφίσταται και δεύτερο BEV στα σκαριά. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το Maranello σχεδίασε την Elettrica από κοινού με τον πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη ηλεκτρική Ferrari, την περιμέναμε στις 9 Οκτωβρίου 2025, αλλά πήρε αναβολή για την άνοιξη του 2026
Ως ένα μοντέλο «συμβολικού ορόσημου» για να μας εισαγάγει στην ιδέα της ηλεκτρικής Ferrari. Για αυτό και θα παραχθεί σε περιορισμένη παραγωγή. Αλλά το δεύτερο BEV είναι αυτό που θα μπορούσε πραγματικά να αλλάξει το πώς αντιλαμβανόμαστε μια Ferrari. Εφόσον βέβαια η ιταλική μάρκα μπορούσε να βρει αρκετούς αγοραστές που να ήθελαν να το αγοράσουν.
Αν και το άρθρο δεν δίνει καμία ένδειξη για τη μορφή που θα έχει το δεύτερο ηλεκτρικό, αναφέρει ότι το Maranello είχε σχεδιάσει να κατασκευάσει 5-6.000 μονάδες σε μια 5ετή διάρκεια ζωής. Η Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει όταν ρωτήθηκε για τους ισχυρισμούς.