
Καθυστερεί η πρεμιέρα της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari
Την περιμέναμε στις 9 Οκτωβρίου 2025. Φαίνεται όμως πως η παρουσίαση της πρώτης 100% ηλεκτρικής Ferrari παίρνει αναβολή για την άνοιξη του 2026.


Πριν από μερικές ημέρες είχε γίνει γνωστό πως η Ferrari Elettrica θα έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 9 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, το πρώτο φουλ ηλεκτρικό δημιούργημα του Maranello θα αποκαλυφθεί την άνοιξη του 2026.
Η παρουσίαση του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί σε τρία στάδια, όπως ανέφερε ο CEO των Ιταλών, Benedetto Vigna. Αρχικά, η Ferrari θα παρουσιάσει την «τεχνολογική καρδιά» της Elettrica. Με πιο απλά λόγια δηλαδή το σύστημα κίνησης. Στη συνέχεια, στις αρχές του 2026, θα παρουσιαστεί το εσωτερικό και η φιλοσοφία σχεδιασμού του, ενώ η πλήρης αποκάλυψη αναμένεται λίγους μήνες αργότερα.
Η Ferrari Elettrica δεν περιλαμβάνεται στη λίστα με τα έξι νέα μοντέλα που προγραμματίζει το Maranello για το 2026
Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο «e-building» στο Maranello, το οποίο θα αναλάβει την κατασκευή κι άλλων θερμικών και υβριδικών Ferrari. Το δίχως άλλο πρόκειται για μια νέα, υπερσύγχρονη μονάδα που καλύπτει επιφάνεια 42.500 τετραγωνικών μέτρων και απασχολεί ήδη πάνω από 300 εργαζόμενους.
Η Ferrari μέχρι στιγμής κρατά χαμηλούς τόνους για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο μάρκετινγκ προϊόντων, Emanuele Carando, το αυτοκίνητο θα έχει «αυθεντικό ήχο», χωρίς να ξεκαθαρίζεται τι ακριβώς σημαίνει αυτό. Ο Vigna από την πλευρά του συμπληρώνει ότι «το πρώτο μας ηλεκτρικό μοντέλο δεν θα είναι αθόρυβο». Υπόσχεται δε, ηχητικές υπογραφές που θα θυμίζουν θερμικά μοντέλα του Cavallino Rampante.
Καθώς το ηλεκτρικό μοντέλο δεν θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2025, δεν περιλαμβάνεται στη λίστα με τα έξι νέα μοντέλα που προγραμματίζει η Ferrari για το 2026. Μετά την παρουσίαση της 296 Speciale στα τέλη Απριλίου, φημολογείται ότι θα δούμε διαδόχους των Roma και SF90, ενώ δεν αποκλείεται μια δεύτερη εκδοχή της Purosangue ή ακόμα και μια SP4 από τη σειρά Icona.
Σε κάθε περίπτωση πάντως ένα είναι σίγουρο. Πως η Ferrari δεν πρόκειται να εγκαταλείψει να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες. «Σύμφωνα με τη στρατηγική μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε και στους τρεις τύπους συστημάτων κίνησης -βενζίνης, υβριδικά και ηλεκτρικά- έτσι ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη μέγιστη δυνατή ελευθερία επιλογής», είχε αναφέρει σε προηγούμενες δηλώσεις του ο ισχυρός άντρας της Ferrari.