Έρευνα: Ποιες ηλικίες δηλώνουν ότι δεν θα πάρουν ποτέ EV;

Έρευνα: Ποιες ηλικίες δηλώνουν ότι δεν θα πάρουν ποτέ EV;

Οι νεότεροι είναι πολύ πιο ανοιχτοί στην ηλεκτροκίνηση από τους γονείς ή τους παππούδες τους, σύμφωνα με μια μελέτη του BCG.

Η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει αποδειχθεί πολύ πιο απαιτητική από ό,τι πίστευαν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες. Σε αντίθεση με την Tesla και τις κινεζικές εταιρείες, πολλές από αυτές αναθεωρούν συνεχώς τα πλάνα τους για τα ηλεκτρικά μοντέλα. Ποιοι όμως είναι οι πιο δεκτικοί και ποιοι οι πιο επιφυλακτικοί απέναντι στα EV;

Μια πρόσφατη μελέτη στις ΗΠΑ σκιαγραφεί μια μάλλον απαισιόδοξη εικόνα της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με νέα έρευνα της Boston Consulting Group, το 28% των Αμερικανών ιδιοκτητών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή υβριδικό δηλώνουν ότι δεν σκοπεύουν ποτέ να στραφούν σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. 

Ωστόσο, όταν τα δεδομένα αναλύονται ανά ηλικιακή ομάδα, η εικόνα γίνεται πιο ελπιδοφόρα για το μέλλον

EV

Όπως αποδεικνύεται, οι «αρνητές EV» τείνουν να ανήκουν κυρίως στο μεγαλύτερο ηλικιακό φάσμα. Το 39% των ερωτηθέντων ηλικίας 61 ετών και άνω δήλωσε ότι δεν θα αγοράσει ποτέ ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αντίθετα, στην ηλικιακή ομάδα 18–30 ετών, το αντίστοιχο ποσοστό πέφτει στο 10%. Στην Κίνα, το γενικό ποσοστό του 28% πέφτει στο μόλις 6%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βρετανική μελέτη, η άγνοια επιβραδύνει τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά

Η έκθεση της BCG επιβεβαιώνει επίσης ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων παραμένουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό δείχνει ότι όσοι δοκιμάζουν τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, δύσκολα επιστρέφουν στον θερμικό κινητήρα. 

Αυτό προσπαθεί να εκμεταλλευτεί η Volkswagen στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσφέροντας το δικαίωμα επιστροφής εντός τριών μηνών από την αγορά. Θεωρώντας ότι όποιος δοκιμάσει ένα EV, δύσκολα θα γυρίσει πίσω.

EV

Εκτός από το 28% των «αρνητών EV», τι καύσιμο θα επιλέξουν στο επόμενο αυτοκίνητό τους οι Αμερικανοί; Από όσους οδηγούν σήμερα οχήματα με θερμικό μοτέρ, το 15% σκοπεύει να αγοράσει ηλεκτρικό. Το ίδιο ποσοστό θέλει PHEV και άλλο τόσο επιθυμεί υβριδικό.

Μεταξύ των οδηγών μη επαναφορτιζόμενων υβριδικών, το ποσοστό που επιθυμεί EV αυξάνεται στο 20%, ενώ στους ιδιοκτήτες PHEV φτάνει το 28%. 

Οι πιο πιστοί είναι όσοι ήδη κατέχουν ηλεκτρικό, με το 71% εξ αυτών να σκοπεύει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί οχήματα με μπαταρία. Το υπόλοιπο 29% κατανέμεται σε PHEV (10%), υβριδικά (5%) και αμιγώς θερμικά σύνολα (14%).

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube