Στο DRIVE Νο 210 που κυκλοφορεί από τις 14 Μαρτίου

Στο DRIVE Νο 210 που κυκλοφορεί από τις 14 Μαρτίου

Στο DRIVE αγαπάμε όλα τα αυτοκίνητα, αλλά τα κουπέ τα αγαπάμε λίγο περισσότερο. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην έχουμε πρώτη μούρη τη νέα BMW 220i.

Έκαστος στο είδος του. Αν δεν σου φτάνουν απλώς επιφωνήματα θαυμασμού και κοινοτοπίες, ειδικά όταν πρόκειται για γρήγορα, «ειδικά» και –ναι! θα υποπέσω στο αμάρτημα του σεξισμού– «αντρικά» αυτοκίνητα, πρέπει να πεις δυνατά και καθαρά στον περιπτερά σου «το DRIVE, παρακαλώ».

Ειδικά τώρα που βλέπεις στο εξώφυλλό του ότι δοκιμάζει πρώτο το νέο μικρό κουπέ της BMW με τον κωδικό 220i, και το συγκρίνει με την Toyota GT86 και το VW Golf GTi, αλλά κυρίως με τον θρυλικό πρόγονό του, τη 2002 tii. Ο Μιχάλης τα περνά όλα από κόσκινο, αρνείται να πάρει έστω μία στροφή χωρίς τοποθέτηση και εξάγει συμπεράσματα που μπορεί κάποιους να τους εκπλήξουν.

Λίγες σελίδες νωρίτερα, ο υπογραφόμενος γράφει για το πιο δυνατό Seat παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ και αναρωτιέται πώς διάολο ο ανταγωνισμός θα μπορέσει να ξεπεράσει αυτόν το συνδυασμό ιπποδύναμης, τεχνολογίας και τιμής. Το νέο Cupra 280 τα έχει όλα: Δύναμη, πάτημα, μπλοκέ διαφορικό, τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου χάτσμπακ στο Nurburgring. Έχει βέβαια και δίλιτρο κινητήρα που στην Ελλάδα είναι συνώνυμος του Αντίχριστου, αλλά η τιμή του θα σε βάλει σε πειρασμό να το κάψεις το αμαρτισιόμετρο.

Αφού λοιπόν πάρετε μια γερή δόση επιτάχυνσης και πλαγιολίσθησης και πριν βουτήξετε στην ανάγνωση των υπόλοιπών θεμάτων, δείτε λίγο από την κλειδαρότρυπα των D-Files το μέλλον της αυτοκίνησης. Η διεθνής έκθεση ηλεκτρονικών στο Vegas είναι περισσότερο μια κρυστάλλινη σφαίρα για τις τεχνολογίες που έρχονται. Για παράδειγμα, ποιος χρειάζεται συμβατικά ταμπλό και πίνακες οργάνων, όταν οι ταμπλέτες θα μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά;

«Πύργος ελέγχου DRIVE προς αναγνώστη. Σε καλώ για προσγείωση στην ελληνική πραγματικότητα, over». Γύρισες; Ωραία, διότι σου έχω ένα Master Test που πιο προσγειωμένο πεθαίνεις. Η νέα Toyota Corolla είναι ΤΟΣΟΟΟ οικογενειακό αυτοκίνητο, που κανονικά θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό να είσαι παντρεμένος με παιδιά για να το αγοράσεις. Και τόσο προσηλωμένο στο ρόλο που επιτελεί, που δυσκολεύεσαι να του βρεις κουσούρι. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η Corolla έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ πωλήσεων στα 48 χρόνια που κυκλοφορεί. Ο Κλεάνθης, που έχει οδηγήσει και όλες τις γενιές, αναλύει και εντυπωσιάζεται με την πορεία εξέλιξης.

Το νέο Qashqai, από την άλλη, πρέπει να συνεχίσει αυτήν την τρελή πορεία πωλήσεων που πέτυχε η πρώτη γενιά, αφήνοντας εμάς, αλλά και τους ανθρώπους της Nissan με ανοιχτό το στόμα. Το σκεπτικό τους βέβαια ήταν σωστό: «να ανταγωνιστούμε το Golf με τα ίδια όπλα δεν μπορούμε, οπότε κάντο να μοιάζει με SUV». Η ίδια συνταγή συνεχίζεται με σημαντικές βελτιώσεις και κυρίως έναν μικρό βενζινοκινητήρα τούρμπο. Ιδού λοιπόν το νέο Qashqai 1.2 DIG-T το οποίο όμως δεν τη γλιτώνει. Το συγκριτικό με το VW Golf 1.2 TSI θα το υποστεί θέλοντας και μη.

Στο μεταξύ, η Fiat, στο πλαίσιο της αμερικανοποίησης προφανώς, συνεργάζεται με το μύθο της ραπ μουσικής Dr. Dre ο οποίος αντί για ρίμες σχεδιάζει μια νέα έκδοση του 500L, με το χαρακτηριστικό όνομα Beats. Αυτό το 500άρι διαθέτει ηχοσύστημα με συνολική ισχύ 520W, για να κάνεις βόλτες στη Γλυφάδα, αλλά να ακούνε και τα φιλαράκια στην Κηφισιά...

Ο Γαβάνας που είναι πιο ταπεινός τύπος γράφει για το Seat Ibiza FR με τον κινητήρα 1.4 TSI και την τεχνολογία ACT για απενεργοποίηση των δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους και εγώ που δεν είμαι (ταπεινός τύπος) γράφω για το πιο γρήγορο δίλιτρο crossover της αγοράς: Τη νέα Mercedes-Benz GLA45 AMG με τετρακίνηση και μόλις… 360 PS, δηλαδή 60 περισσότερους από τα WRC της περασμένης δεκαετίας.

Φυσικά, όπως κάθε μήνα, μπήκαμε στη μηχανή του χρόνου που ονομάζεται Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, η οποία μας έβγαλε μπροστά σε μια εκπληκτική Maserati Mistral των αρχών του ’60, την τελευταία με το σε σειρά 6κύλινδρο μοτέρ της θρυλικής 250F.

Μιας και μιλάγαμε για crossover προηγουμένως, φαντάζομαι πως έχετε πάρει χαμπάρι ότι γίνεται κακός χαμός με δαύτα. Για του λόγου το ασφαλές, διαβάστε για τη νέα τετρακίνητη GLA220 CDI, η οποία και όμορφη είναι και μπορεί να πάει εκεί όπου κανένας ιδιοκτήτης Mercedes δεν θα τολμήσει, σαν άλλο Star Trek ένα πράγμα.

Διαβάστε όμως κυρίως τη σύγκριση ανάμεσα σε VW cross up! και Fiat Panda Trekking TwinAir. Δύο αυτοκίνητα πόλης που ψήλωσαν, μπήκαν στον όγκο και μπορούν να αντεπεξέλθουν ευκολότερα στην αστική ζούγκλα.

Όσο για τους πιστούς του off roading, ο γκούρου Γαβάνας προτείνει Dacia Duster 1.5 dCi AWD. Λούσα δεν διαθέτει, αλλά εκτός δρόμου είναι άπαιχτο.

Επειδή όμως ο Μάρτιος είναι ο μήνας που ανοίγει η αυλαία της F1, δεν θα μπορούσαμε να μη διαθέσουμε ένα σκασμό σελίδες στις έντεκα ομάδες που συμμετέχουν με όλα τα στοιχεία και τις προοπτικές τους, καθώς και όλη την πληροφόρηση που μόνο στο F1 Racing μπορείτε να βρείτε.

Κι αν έχετε χάσει τη μπάλα με τους νέους κανονισμούς έχουμε προνοήσει και γι’ αυτό, με την απαρίθμηση και την επεξήγηση όλων των αλλαγών στον τεχνικό και αγωνιστικό τομέα. Επειδή ξέρουμε ότι όσο κι αν προσηλωθείτε στην τηλεόραση δεν θα βγάλετε νόημα...

Και για τους φανατικούς με τα καρτ έχουμε λέγεται με extreme Makeover kart Edition και με το Πρωτάθλημα του TheItalianJob.gr, στο οποίο το DRIVE μάχεται για την πρωτιά για μια ακόμα χρονιά.

Θέλει το DRIVE να κρυφτεί και η χαρά (της αυτοκίνησης) δεν το αφήνει...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube