Ρίο - Αντίρριο: Οι οδηγοί γυρίζουν την πλάτη στη γέφυρα

Ρίο - Αντίρριο: Οι οδηγοί γυρίζουν την πλάτη στη γέφυρα

Ολο και περισσότεροι επιστρέφουν στη χρήση των... παραδοσιακών φέρι μποτ διότι κοστίζουν λιγότερο

Σε ποσοστό 35% μειώθηκαν οι διελεύσεις οχημάτων από τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου στο χρονικό διάστημα 2009-2013, ενώ αντίθετα αυξήθηκαν κατά πολύ οι επιβάτες που χρησιμοποιούν τα 11 φέρι μποτ που έχουν παραμείνει στη γραμμή.

Αιτία η οικονομική κρίση. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρίας που διαχειρίζεται τη γέφυρα, το 2009 οι ημερήσιες διελεύσεις κυμαίνονταν στις 14.000 περίπου την ημέρα, ενώ το 2013 έπεσαν στις 8300, την ώρα που και για το 2014 αναμένεται πτώση με τα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του έτους να μιλούς για μείωση της τάξης του 5,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου που φέτος συμπλήρωσε δέκα χρόνια λειτουργίας (ήταν ένα από τα εμβληματικά έργα του 2004), μετράει συνολικά 41.239.000 διελεύσεις οχημάτων, εκ των οποίων το 85% είναι επιβατηγά ΙΧ, το 8% φορτηγά, το 2% λεωφορεία και το υπόλοιπο 5% μοτοσικλέτες. Στη διάρκεια αυτής της δεκαετίας ανήλθε ο τζίρος της εταιρείας Γέφυρα σε 415 εκατ ευρώ και τα κέρδη της σε 41,5 εκατ ευρώ.

Τέλος να σημειώσουμε πως το κόστος διέλευσης ενός αυτοκινήτου είναι 13,2 ευρώ (χωρίς τη χρήση εκπτωτικών πακέτων συχνής διέλευσης), έναντι 6,5 ευρώ που κοστίζει το εισιτήριο με το φέρι μποτ για αυτοκίνητο και επιβάτες.
Από το τελευταίο συνάγεται εύκολα το γιατί η μείωση διελεύσεων και η αύξηση στην κίνηση των φέρι μποτ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube