Renault Talisman: Το τελευταίο σου πετρέλαιο πρέπει να αξίζει

Renault Talisman: Το τελευταίο σου πετρέλαιο πρέπει να αξίζει

Ετοιμάζεσαι για το τελευταίο σου πετρέλαιο; Ρίξε μια ματιά στο Renault Talisman, είναι πολύ ιδιαίτερο.

Η ηλεκτροκίνηση προελαύνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Με πρώτη και καλύτερη την Κίνα, που σέρνει τον χορό στις εξελίξεις. Αν δηλώνεις λάτρης των «παραδοσιακών καυσίμων» και πιστεύεις -ορθώς- ότι το πετρέλαιο δεν έχει αντίπαλο στα μεγάλα ταξίδια, ώρα είναι να αποκτήσεις το τελευταίο σου: Θα μπορούσε να είναι το Renault Talisman.

Το Renault Talisman κυκλοφόρησε ως αντίπαλο δέος σε μπερλίνες όπως το Volkswagen Passat και το Volvo S60. Είχε στόχο να προσελκύσει αγοραστές που αναζητούσαν ένα ευρύχωρο ταξιδιάρικο σεντάν, χωρίς το υψηλό κόστος των πολυτελών μαρκών. Αλλά με αντίστοιχη -ή και καλύτερη- απόδοση στον ανοιχτό δρόμο.

Τι καλύτερο για διακρατικές αποστάσεις από μια πετρελαιοκίνητη μπερλίνα; Αυτόματη και ταξιδιάρικη; Αλλά με εξοπλισμό που κακομαθαίνει!

Renault Talisman

Αν και η παραγωγή του σταμάτησε το 2022, το Renault Talisman παραμένει μια ιδιαίτερη πρόταση στην αγορά των μεταχειρισμένων. Προσφέρει υψηλή κομψότητα στο μάτι, απαράμμιλη άνεση στο πώς καταπίνει τα χιλιόμετρα σε τιμή που δεν κρίνεται παράλογη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Citroën C5, κανείς δεν τη φτάνει στο αρχοντικό ταξίδι

Αν όμως θες το τελευταίο σου πετρέλαιο να είναι πραγματικά εκλεκτό, αξίζει να δεις την έκδοση Initiale Paris. Ναι, θα πληρώσεις κάτι παραπάνω αλλά θα σου δώσει άλλον αέρα στο ταξίδι. Αισθητικά ξεχωρίζει με τη μοναδική γρίλια με τρισδιάστατο φινίρισμα, διακριτικά «Initiale Paris», ζάντες 19 ιντσών και μεταλλικά χρώματα υψηλής ποιότητας.

Η μεγάλη διαφορά ωστόσο είναι στην καμπίνα, με δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Αλλά και κορυφαίο ηχοσύστημα της Bose. Τα ηχομονωτικά τζάμια ενισχύουν την αίσθηση απόλυτης άνεσης.

Renault Talisman

Αν και το Renault Talisman εφοδιαζόταν και με κινητήρες βενζίνης, αν ο σκοπός σου είναι τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, αξίζει να κατευθυνθείς στα μοτέρ πετρελαίου. Ναι μεν στο εξωτερικό ήταν διαθέσιμο και με δίλιτρο dCi 200 ίππων, αλλά στις ελληνικές αγγελίες υπάρχουν μόνο τα 1.6 πριν το 2020, που έγινε facelift.

Το αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη ταιριάζει στον αγχολυτικό χαρακτήρα του μοντέλου, οπότε μπορείς να προσπεράσεις τα χειροκίνητα σασμάν. Από την άλλη, καλό είναι να επιλέξεις την τετραδιεύθυνση.

Δεν ήταν στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, αλλά προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία, βελτίωση στη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και μικρότερο κύκλο στροφής στην πόλη. Το φθηνότερο αυτόματο πετρέλαιο Renault Talisman ξεκινά από τις €14.000, αλλά αν θες τα επιπλέον καλούδια του Initiale Paris, υπολόγισε αρκετά παραπάνω.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube