Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Talisman

Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Talisman

Η ναυαρχίδα της γαλλικής φίρμας αποκτά πιο σύγχρονη τεχνολογία και καλύτερο εξοπλισμό.

Η Renault παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της μπερλίνας Talisman, η οποία φρεσκάρεται κυρίως τεχνολογικά μετά από 4 χρόνια στην αγορά.

Αισθητικά, οι αλλαγές στο D-Segment μοντέλο περιορίζονται στην ελαφρώς διαφορετική γρίλια, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, τα (προαιρετικά) ενεργά φώτα LED Matrix Vision με δυναμικά φλας, την κεραία shark-fin για το ραδιόφωνο, τα πίσω φώτα LED με ενσωματωμένες λωρίδες από χρώμιο, τις νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Baltic Grey, Vintage Red και Highland Grey) καθώς και τα νέα σχέδια τροχών Pierre 17",  Stellar 18" και Sato 19".

Renault Talisman

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα διακοσμητικά από χρώμιο, ηλεκτροχρωμικό κεντρικό καθρέφτη, μεγαλύτερες ποτηροθήκες, χώρο ασύρματης φόρτισης συσκευών, οθόνη για τον κλιματισμό, διακόπτη Auto-Hold, εσωτερικό φωτισμό, νέους χρωματικούς συνδυασμούς για τις δερμάτινες επενδύσεις και λεπτομέρειες ceruse wood στο ταμπλό και τις πόρτες (έκδοση Initiale Paris).

Η μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,2" στην κεντρική κονσόλα (9,3" στις βασικές εκδόσεις) φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με navigation, ψηφιακό ραδιόφωνο, υποστήριξη Android Auto και Apple Carplay, ενώ μέσα από αυτήν ο οδηγός έχει πρόσβαση στα προγράμματα οδήγησης Multi-Sense. Η κορυφαία έκδοση έρχεται επίσης με premium ηχοσύστημα της Bose με 13 ηχέια.

Renault Talisman

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τους 1.3 TCe (160 PS / 270 Nm) και 1.8 TCe (225 PS / 300 Nm) που συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Από πλευράς πετρελαίου έχουμε τον 1.7 Blue dCi (120 PS ή 150 PS) δμε το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή τον 2.0 Blue dCi (160 PS ή 200 PS) με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων.

Το Talisman εξοπλίζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Initiale Paris). Επιπλέον διαθέτει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης όπως τα Active Emergency Braking System (AEBS) που αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες και το Highway & Traffic Jam Companion που συνδυάζει ενεργό cruise control με σύστημα διατήρησης λωρίδας για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 στον αυτοκινητόδρομο.

Η ανανεωμένη μπερλίνα - όπως και ο προκάτοχός της - δεν αναμένεται να έρθει στην ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube