Φορο-επιδρομή και στα "μικρά κυβικά" από το 2014

Φορο-επιδρομή και στα "μικρά κυβικά" από το 2014

Δεν έφτανε ο φόρος πολυτελείας και μάλιστα αναδρομικός, η κυβέρνηση άνοιξε παράθυρο και για τη φορολογία αυτοκινήτων και με μικρότερο κυβισμό.

Η φοροκαταιγίδα καλά κρατεί! Η πολιτεία, αφού τα προηγούμενα χρόνια ώθησε τους πολίτες να αγοράσουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα μέσω της κατάργησης των τεκμηρίων, της μείωσης του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, κτλ, τώρα επανάφερε και τα τεκμήρια και επιβάρυνε τους ιδιοκτήτες τους με αναδρομικό φόρο πολυτελείας από το 2012.

Από του χρόνου δε, σχεδιάζει να τα φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει ως τώρα),  ώστε να  πάρει περισσότερα από τους ιδιοκτήτες! Το «χτύπημα» θα είναι τριπλό, γιατί έτσι περισσότεροι ιδιοκτήτες  θα κληθούν να πληρώσουν και «έκτακτη εισφορά» (ή «φόρο πολυτελείας» όπως το ονομάζει η κυβέρνηση) αλλά και μεγαλύτερο φόρο εισοδήματος λόγω των τεκμηρίων.

Μιλώντας στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, προανήγγειλε ότι θα προωθήσει ένα τέτοιο σύστημα, απλά … δεν προλάβαινε να αλλάξει και για φέτος το σύστημα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού θα φορολογηθούν με «τσουχτερούς» συντελεστές, ενώ δεν θα γλυτώσουν ούτε τα υβριδικά  που πωλούνται ακριβότερα σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα ιδίου κυβισμού.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube