Mazda RX-7: Λυπάσαι να το βλέπεις σε τέτοια κατάσταση

Mazda RX-7: Λυπάσαι να το βλέπεις σε τέτοια κατάσταση

Ένα Mazda RX-7 δεύτερης γενιάς περιμένει καλύτερες μέρες στην περιοχή της Σπάρτης. Νιώθεις ένα σφίξιμο κι εσύ;

Mazda RX-7

Ακόμα έχω στο μυαλό μου την έντυπη διαφήμιση του Mazda RX-7 δεύτερης γενιάς. Ήταν -νομίζω- ένα ξεσκέπαστο μοντέλο, φωτογραφημένο από πίσω και ψηλά. Και το έξυπνο σλόγκαν ανέφερε στο περίπου ότι «κάθε πράγμα ευχάριστο στη ζωή, είτε είναι αμαρτωλό, είτε παχαίνει». 

Για να καταδείξει ότι η κατοχή ενός Mazda RX-7 θα μπορούσε να παρακάμψει τους παραπάνω περιορισμούς. Βέβαια, η πορεία έδειξε ότι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου και οι αυξημένες -και κοστοβόρες- απαιτήσεις συντήρησης απαιτούσαν ιδιοκτήτες που θα πρόβαιναν σε οικονομικές θυσίες.

Ίσως τα παραπάνω να συνέβαλαν ώστε τέτοια κοσμήματα να έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Το συγκεκριμένο κάπου στην περιοχή της Σπάρτης

Mazda RX-7

Πέρα από τα αυξημένα κόστη κίνησης και διατήρησης σε λειτουργική κατάσταση, το Mazda RX-7 έχει το προσόν των πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας, μοναδικό για σπορ μοντέλο. Με wankel κινητήρα 1,3 lt, επιβαρύνεται με μόλις €135 ετήσιας καταβολής στον κρατικό κορβανά. Κάτι που γλυκαίνει κάπως την κατάσταση.

Το Mazda RX-7 FC αποτελεί τη δεύτερη γενιά του θρυλικού ιαπωνικού σπορ μοντέλου και κυκλοφόρησε από το 1985 έως το 1992. Πρόκειται για ένα καλοσχηματισμένο κουπέ που ξεχωρίζει χάρη στον μοναδικό περιστροφικό κινητήρα, το χαμηλό κέντρο βάρους και τη σχεδίασή του. Που εμπνέεται από ευρωπαϊκά και αμερικανικά σπόρτσκαρ της εποχής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιος εγκαταλείπει ένα Mitsubishi Evo VIII;

Ξεχωρίζουμε τα pop-up φώτα και την  «δυτική» αισθητική, επηρεασμένη σε μεγάλο βαθμό από το Porsche 944. Το εσωτερικό του, αν και λιτό, ήταν οδηγοκεντρικό και πρακτικό.

Στην καρδιά του FC βρίσκεται ο 13B, ο οποίος στο Turbo II απέδιδε 200 ίππους. Χάριζαν εντυπωσιακές επιδόσεις για την εποχή, με τα 100 km/h να έρχονται σε λιγότερα από επτά δευτερόλεπτα. Το μικρό βάρος του αυτοκινήτου -κάτω από 1.300 kg- και η κατανομή βάρους 50:50 συνέβαλαν στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Προφανώς χωρίς ηλεκτρονικές δικλείδες ασφαλείας.

Mazda RX-7

Το RX-7 FC είχε καινοτομίες για την εποχή του, όπως το σύστημα Dynamic Tracking Suspension System (DTSS), το οποίο βελτίωνε την ευστάθεια στις στροφές. Ορισμένες εκδόσεις φορούσαν ρυθμιζόμενη ανάρτηση Auto Adjusting Suspension (AAS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda RX-4: Τι κρίμα να αργοπεθαίνει στα Ζαγοροχώρια

Σήμερα, το FC έχει επισκιαστεί από την επόμενη γενιά. Συνεχίζει όμως να αποτελεί αγαπημένη επιλογή για συλλέκτες και λάτρεις της JDM κουλτούρας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο RX-7 θα λάβει τη φροντίδα που του αρμόζει και θα ανακάμψει. Το αξίζει!

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube