
Mazda MX-5: Κι όμως, κάποιος το αγόρασε με αυτόματο κιβώτιο
Το Mazda MX-5 έχει συνδέσει τη γοητεία του με το φανταστικό χειροκίνητο σασμάν του. Έλα όμως που κάποιοι επιμένουν αυτόματα.

Το Mazda MX-5 είναι συνυφασμένο στο μυαλό μας με το εξαιρετικό του κιβώτιο. Το 1/3 της γοητείας του αφορά τις ακαριαίες αλλαγές σχέσεων, το μεστό κούμπωμα, τις μικρές διαδρομές και την απόλαυση του να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες έτσι, χωρίς λόγο.
Η υπόλοιπη 1/3 της γοητείας του είναι το πόσο εύκολα ανοίγει την οροφή του. Και βέβαια, κλείνουμε με το υπέροχο στήσιμό του. Σε συνδυασμό με το μπλοκέ διαφορικό, έκανε παιχνίδι την πλαγιολίσθηση. Πολλοί θεωρούν ότι το Mazda MX-5 αποτελεί την καλύτερη εισαγωγή στη μαγεία του drift.
Ωστόσο, όσο κι αν στη συλλογική συνείδηση το υπέροχο χειροκίνητο είναι αναπόσπαστο τμήμα του χαρακτήρα ενός Miata, η Mazda προσέφερε αυτόματη μετάδοση από την πρώτη κιόλας γενιά.
Η αγορά των ΗΠΑ ήταν πολύ σημαντική για να αγνοηθεί. Και εκεί οι περισσότεροι ήξεραν να οδηγούν μόνο αυτόματα κιβώτια
Έτσι, κάθε Miata έβγαινε και σε αυτόματο κιβώτιο. Για όσους δεν ήξεραν τι σόι μαραφέτι είναι αυτό το τρίτο πεντάλ εκεί στα αριστερά. Ή που αγόραζαν το πιο καλοπουλημένο ρόουντστερ όλων των εποχών αποκλειστικά για τον αγχολυτικό του χαρακτήρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5, το θεσπέσιο κιβώτιό του αποκτά επιτέλους «χτένι»
Ειδικά στις δύο πρώτες γενιές, ήταν γεγονός ότι το αυτόματο των τεσσάρων σχέσεων καθιστούσε ακόμα πιο ξενέρωτη την οδήγηση του Miata. Αν πάντως είσαι από αυτούς που θεωρείς ότι θα προτιμούσες αυτόματο το Mazda MX-5, σου έχουμε καλά νέα.
Από τις 223 αγγελίες στο Car.gr, υπάρχει μία που αντιστοιχεί σε αυτόματο κιβώτιο. Μάλιστα, πρόκειται για την ND γενιά, αφού είναι μοντέλο του 2016. Τι σημαίνει αυτό;
Ότι αντί για το 4άρι, τώρα θα καρπωθείς 6άρι με paddles πίσω από το τιμόνι. Για να φαντασιώνεσαι την καριέρα που ποτέ δεν ήρθε στη Formula 1.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ύστερα από 35 χρόνια, το Mazda MX-5 αποκτά έκδοση 200 ίππων
Πόσα θα πρέπει να πληρώσεις; €23.990, όχι και λίγα για Miata εννέα ετών. Αλλά με 34.656 km, είναι πρακτικά αμεταχείριστο. Και από τη στιγμή που πλέον δεν εισάγεται ως καινούργιο με τον δίλιτρο κινητήρα, αποκτάς και κάτι που δεν υφίσταται πια ως επιλογή.