
BMW 5 GT σαπίζει πάνω από ένα χρόνο στη Βουλιαγμένη, ε όχι
Μια υπέροχη BMW 5 GT έχει εγκαταλειφθεί να καταρρεύσει στη Βουλιαγμένη.

Η BMW 5 Series Gran Turismo (γνωστή και ως BMW 5 GT) παρουσιάστηκε επίσημα το 2009 και αποτέλεσε μια πρωτότυπη προσέγγιση στην πολυτέλεια και την πρακτικότητα. Γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα σε μια πολυτελή λιμουζίνα, ένα SUV, ένα χάτσμπακ και ένα στέισον βάγκον.
Και να τώρα που μια BMW 5 GT βρίσκεται παρατημένη πάνω από έναν χρόνο σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης στη Βουλιαγμένη. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα ακριβό premium μοντέλο έχει αφεθεί στη μοίρα του στον όμορφο δήμο των νοτίων προαστίων.
Η αρχή έγινε με μια Alfa Romeo GT με τον υπέροχο V6 των 3,2 lt. Ακολούθησε μια BMW 530i της γενιάς E60. Ένα Subaru Impreza WRX και μια BMW Z4 M Roadster συμπλήρωσαν την 4άδα.
Σαν πολλές BMW δεν έχουν παρατημένες εκεί στη Βουλιαγμένη;
H διαφορά της 5 GT από τα τέσσερα προαναφερθένα μοντέλα είναι πως δεν φοράει ελληνικές πινακίδες. Αλλά Σουηδίας. Οπότε τα αίτια της εγκατάλειψης ίσως είναι πιο πολύπλοκα σε σχέση με τα «ελληνικά». Όπου μπορείς να κατηγορήσεις τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας.
Εντύπωση που ενισχύεται από τις διαφορετικές ζάντες εμπρός και πίσω. Ο τρόπος που το αυτοκίνητο είναι ανασηκωμένο εμπρός και καθισμένο πίσω, δείχνει ότι κάτι βαρύ είναι φορτωμένο στο πίσω μέρος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Χάσου στα βάθη της Ασίας με μια BMW 5 Series Ε34 [video]
Αρχικά εικάζεις ότι έχει επέλθει βλάβη στην αερανάρτηση. Αλλά αυτή εφάρμοζε μόνο στον πίσω άξονα, αφού η μπροστινή ανάρτηση παρέμενε συμβατική. Ενδεχόμενη βλάβη στην αερανάρτηση δεν θα έπρεπε να ανασηκώνει τόσο έντονα το μπροστινό μέρος.
Όπως και να έχει, το αυτοκίνητο βρίσκεται εκεί σε κακή κατάσταση για πολλούς μήνες και από τη στιγμή που δεν είναι παρκαρισμένη πάνω στον δρόμο, κανείς δημόσιος φορέας δεν έχει ασχοληθεί να κολλήσει αυτοκόλλητο εγκατάλειψης. Ή να προσπαθήσει να ερευνήσει πώς κατέληξε έτσι.
Δεν φέρει κάποιο διακριτικό ώστε να καταλάβουμε τι μοτέρ φοράει. Οι επιλογές ξεκινούσαν από δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα έως twin-turbo V8 4,4 lt βενζίνης στην 550i.
Όλες οι εκδόσεις φορούσαν 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ η κίνηση γινόταν είτε από τους πίσω είτε από τους τέσσερις τροχούς.
Παρά την πρωτοτυπία της, η 5 GT δεν γνώρισε την αναμενόμενη εμπορική επιτυχία, κυρίως λόγω του αμφιλεγόμενου σχεδιασμού στο πίσω μέρος, που δίχασε το κοινό.
Το 2017, η BMW την αντικατέστησε με την BMW 6 Series Gran Turismo (G32), επιχειρώντας μια πιο κομψή και δυναμική προσέγγιση στην ίδια φιλοσοφία.