
Bentley Flying Spur: Στιλ αλλά και αντικοινωνική συμπεριφορά
Μία Bentley Flying Spur δίδαξε στιλ και αρχοντιά στο ΙΚΕΑ στα Σπάτα, αλλά ο οδηγός της πρέπει να μάθει να μην παρκάρει εκεί που δεν επιτρέπεται.

Bentley Flying Spur II, μια πραγματική αρχόντισσα πάνω σε τέσσερις τροχούς. Παρουσιάστηκε επίσημα το 2013 και παρέμεινε στην παραγωγή έως το 2019.
Η Flying Spur II βασίστηκε στην πλατφόρμα της Continental GT, αλλά με έμφαση στην πολυτέλεια, την άνεση και την επιβλητική παρουσία μιας παραδοσιακής λιμουζίνας υπερπολυτελείας. Σε αυτή τη γενιά, η Bentley αποφάσισε να αφαιρέσει τον όρο «Continental» από το όνομα, ώστε να διαφοροποιήσει περισσότερο τη Flying Spur ως ξεχωριστό μοντέλο.
Και μπορεί να παραμένει μία από τις ομορφότερες παρουσίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι καλοί τρόποι συμβαδίζουν πάντα με την αξιοσύνη του αυτοκινήτου που οδηγείς.
Έτσι, μια Flying Spur II με ολλανδικές πινακίδες αψήφησε κάθε κανόνα σωστής συμπεριφοράς
Η βρετανική λιμουζίνα φωτογραφήθηκε στα ΙΚΕΑ στα Σπάτα. Προκειμένου να μην περπατήσει 30-40 m επιπλέον, το πλήρωμά της επέλεξε να την παρκάρει σε θέσεις που προορίζονται αποκλειστικά για φόρτωση αντικειμένων.
Συμπεριφορά που δεν θα προκαλούσε τόσο έντονη εντύπωση αν φορούσε ελληνικές πινακίδες. Άλλωστε, στο βάθος φαίνεται και ένα ΜΙΝΙ κι ένα FIAT Punto που έχει κάνει ακριβώς το ίδιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lotus Eletre πάρκαρε χωρίς να φορτίζει στο ΕΛΒΕΛ, τσίμπησε ροζ χαρτάκι
Αλλά υποτίθεται ότι στην Ολλανδία, οι νόμοι τηρούνται απαρέγκλιτα κι όλοι επιδεικνύουν μια ορθή κοινωνική συμπεριφορά. Οπότε είτε ο/η οδηγός είναι Έλληνας και μόλις περνάει τα σύνορα της πατρίδας μας, υιοθετεί ξανά αρνητικές βαλκανικές συμπεριφορές.
Είτε επιβεβαιώνει αυτό που έχουμε δει να συμβαίνει σε πλείστες περιπτώσεις: Οι τουρίστες να χαλαρώνουν, γνωρίζοντας ότι στη χώρα μας επικρατεί σχεδόν πλήρης απουσία συστηματικής αστυνόμευσης.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν μειώνει το στιλ που αποπνέει το βρετανικό μοντέλο. Ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση, με κάμποσες επιλογές από τον κατάλογο των έξτρα της Bentley.
Πέρα από τη διχρωμία στο αμάξωμα και τις ζάντες 21 ιντσών, και το εσωτερικό είναι αντίστοιχα προσεγμένο. Τα δε σήματα «W12» μάς ενημερώνουν ότι κάτω από το καπό κρύβεται ο θηριώδης W12 των 5.998 cc.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ολλανδία: Το είπαν και το έκαναν! Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 100 km/h
Με ισχύ που ξεπερνά τους 600 ίππους και ροπή στα 800 Nm, ήδη από τις 2.000 rpm. Νούμερα που αρκούν ώστε να εκτοξεύσουν το αμάξωμα των 5,3 m και σχεδόν 2,5 τόνων στα 100 km/h σε μόλις 4,6”.