Αυτό που βλέπεις δεν είναι Dacia Duster αλλά Nissan Terrano

Αυτό που βλέπεις δεν είναι Dacia Duster αλλά Nissan Terrano

Nissan Terrano εμφανίστηκε στη Θεσσαλονίκη, με πινακίδες Αρμενίας. Μη γουρλώνεις τα μάτια, δεν σε γελούν. Ένα Dacia Duster είναι με λίγο διαφορετική εμφάνιση.

Dacia Duster

Nissan Terrano, ακόμα κυκλοφορεί στην ελληνική ύπαιθρο. Αλλά η νεότερη γενιά έχει χάσει τον σκληροπυρηνικό της χαρακτήρα με το πλαίσιο τύπου σκάλας και τις κοντές σχέσεις. Στην ουσία, είναι ένα μασκαρεμένο Dacia Duster.

Η ιστορία του ξεκινά το 2013, όταν η Nissan αποφάσισε να διαθέσει στην αγορά της Ινδίας -και αργότερα σε άλλες αναδυόμενες αγορές- ένα πιο προσιτό SUV. Βασισμένο σε ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα του Ομίλου Renault–Nissan.

Η επιλογή έπεσε στο δημοφιλές Dacia Duster, το οποίο είχε ήδη εκτιμηθεί σε πολλές χώρες χάρη στον συνδυασμό τιμής, αντοχής και πρακτικότητας. Χαμηλής κατανάλωσης και άνετης ανάρτησης.

Φαντάζεσαι λοιπόν την έκπληξή μας όταν ένα αριστεροτίμονο Terrano εμφανίστηκε στη Θεσσαλονίκη. Με πινακίδες Αρμενίας

Dacia Duster

Αν και μηχανικά τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν πανομοιότυπα, η Nissan προχώρησε σε μικρές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση ώστε να διαφοροποιηθεί το Terrano από το Duster.

Έτσι, συναντάμε διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα με το σήμα της Nissan και πιο κοφτερές γραμμές στα φωτιστικά σώματα, που του δίνουν μια πιο «ιαπωνική» αισθητική.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικό Dacia Duster, αυτά τα χαρακτηριστικά θα έχει

Στο πίσω μέρος υπάρχουν επίσης αλλαγές στα φανάρια και στη σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό, οι διαφοροποιήσεις είναι περιορισμένες, με ελαφρώς βελτιωμένα υλικά και διαφορετικό ταμπλό, προκειμένου να δικαιολογηθεί η κοστολόγησή του λίγο πιο ψηλά από το ρουμανικό μοντέλο.

Dacia Duster

Κάτω από το καπό, το Terrano προσφερόταν με τους ίδιους κινητήρες που είχε και το Duster. Kυρίως τον 1.5 dCi πετρελαιοκινητήρα με διάφορες αποδόσεις -85 και 105 ίππους, καθώς και ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 lt, επίσης 105 ίππων.

Η γκάμα περιλάμβανε επιλογές με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο κιβώτιο, ενώ υπήρχαν τόσο εκδόσεις 4x2, όσο και τετρακίνητες 4x4.

Το Nissan Terrano απέσπασε θετικά σχόλια κυρίως για την άνεση ανάρτησης, την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ και την αξιοπιστία των μηχανικών του μερών. Όπως δηλαδή και το Duster.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Renault φρεσκάρει το παλιό Dacia Duster, μόνο για τη Βραζιλία

Ωστόσο, αρκετοί αγοραστές θεωρούσαν ότι, δεδομένου πως ήταν ουσιαστικά ένα Duster με διαφορετικό λογότυπο, δεν είχαν λόγο να πληρώσουν υψηλότερη τιμή αγοράς.

Αυτό αποτέλεσε έναν από τους λόγους που το Terrano δεν συνέχισε για πολλά χρόνια, με την παραγωγή του να τερματίζεται μετά από περίπου επτά χρόνια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube