

Με έκπληξη περιέβαλαν οι περίοικοι ένα πελώριο μαύρο SUV που έκανε την εμφάνισή του στον όρμο Ζώσκα στη Βουλιαγμένη. Πρόκειται για την παραλία όπου βρίσκεται το πολυτελές παραλιακό εστιατόριο «Krabo by the Sea».
Ήταν το Li Auto L9, ένα πολυτελές SUV από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Li Auto. Ίσως το θυμάσαι από το περιστατικό στην Κίνα. Που εξαιτίας μιας διαφημιστικής πινακίδας με δύο βαν φρέναρε μόνο του, προκαλώντας τροχαίο ατύχημα.
Δεν πρόκειται για 100% ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά για υβριδικό εκτεταμένης αυτονομίας. Αυτά που εν συντομία αποκαλούμε EREV. Συνδυάζει ηλεκτρική κίνηση στην καθημερινότητα με επαναφορτιζόμενη τεχνολογία και κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί ως γεννήτρια για να επεκτείνει τη συνολική αυτονομία. Προσφέροντας ξεγνοιασιά στο ταξίδι.
Ένα πελώριο SUV πάνω από 5,2 μέτρα προκάλεσε αίσθηση στο Καβούρι. Με την μπαγκαζιέρα στην οροφή να το καθιστά ακόμα πιο επιβλητικό
Το Li Auto L9 απευθύνεται κυρίως σε αγοραστές με οικογενειακές υποχρεώσεις. Διαθέτει έξι θέσεις με διάταξη 2+2+2, με τα μεσαία καθίσματα να είναι πολυθρόνες. Ενώ το πλήρως επίπεδο πάτωμα αναβαθμίζει την αίσθηση ευρυχωρίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Avatr 12 με αλβανικές πινακίδες βολτάρει στα Ιωάννινα
Οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι θηριώδεις, αφού έχει μήκος 5.218 mm, πλάτος 1.998 mm, ύψος 1.800 mm και μεταξόνιο που ξεπερνά τα 3.100 mm. Προφανώς όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται και στο συνολικό βάρος, που υπερβαίνει τους δυόμισι τόνους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Φλεγόμενο» Tesla Model Y αναστάτωσε τη Βουλιαγμένη
Εσωτερικά, ξεχωρίζει για τις τεράστιες οθόνες του -συνολικά τέσσερις- και το προηγμένο λειτουργικό σύστημα με υποστήριξη φωνητικών εντολών AI.
Από πλευράς επιδόσεων, το L9 κινείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 449 ίππων, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,3”. Ο θερμικός κινητήρας των 1,5 lt λειτουργεί αποκλειστικά για τη φόρτιση της μπαταρίας, προσφέροντας συνδυαστική αυτονομία που υπερβαίνει τα 1.100 km. Ενώ η ηλεκτρική φτάνει τα 180 km κατά WLTP.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lincoln MKC με αλβανικές πινακίδες βολτάρει στη Θεσσαλονίκη
Πέρα από το άγνωστο της κατασκευής, τη ματιά εγκλώβισαν και οι πινακίδες κυκλοφορίας. Πρόκειται για προσωρινές ή πινακίδες δοκιμής «Prova», πιθανότατα από την Αλβανία. Τις ξεχωρίζουμε από το χαρακτηριστικό γράμμα «P» στο πάνω αριστερό τμήμα.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος.
-Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.